-
Od Redakcjis. 9CZYSTY TEKST
Od Redakcji, Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 9
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od Redakcji", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "9" }
-
Kryzys jako dyskurs i narracja : konteksty edukacyjnes. 13 - 34CZYSTY TEKST
Maria Mendel, Tomasz Szkudlarek, Kryzys jako dyskurs i narracja : konteksty edukacyjne , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 13 - 34
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Mendel, Tomasz Szkudlarek", title = "Kryzys jako dyskurs i narracja : konteksty edukacyjne ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "13 - 34" }
-
Narracyjne możliwości pedagogiki a kryzys kultury i wychowanias. 35 - 60CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Narracyjne możliwości pedagogiki a kryzys kultury i wychowania , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 35 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Narracyjne możliwości pedagogiki a kryzys kultury i wychowania ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "35 - 60" }
-
"Dlaczego?" zamiast "Czy?" : polityka edukacyjna wobec nierówności - problem uzasadnienias. 63 - 78CZYSTY TEKST
Agnieszka Dziemianowicz-Bąk, "Dlaczego?" zamiast "Czy?" : polityka edukacyjna wobec nierówności - problem uzasadnienia , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 63 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Dziemianowicz-Bąk", title = ""Dlaczego?" zamiast "Czy?" : polityka edukacyjna wobec nierówności - problem uzasadnienia ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "63 - 78" }
-
Bajkowy marketing niszowy : neoliberalne zawłaszczenie edukacji przedszkolnejs. 79 - 91CZYSTY TEKST
Urszula Dzikiewicz-Gazda, Bajkowy marketing niszowy : neoliberalne zawłaszczenie edukacji przedszkolnej , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 79 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Dzikiewicz-Gazda", title = "Bajkowy marketing niszowy : neoliberalne zawłaszczenie edukacji przedszkolnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "79 - 91" }
-
Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzns. 93 - 114CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 93 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "93 - 114" }
-
Critical Action Research with Urban Youth : Studying Social Reality through Mathematicss. 117 - 126CZYSTY TEKST
Eric Gutstein, Critical Action Research with Urban Youth : Studying Social Reality through Mathematics , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Eric Gutstein", title = "Critical Action Research with Urban Youth : Studying Social Reality through Mathematics ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "117 - 126" }
-
Collaborative Research with Parents and Local Communities : Organizing against Racism and Education Privatizations. 127 - 136CZYSTY TEKST
Pauline Lipman, Collaborative Research with Parents and Local Communities : Organizing against Racism and Education Privatization , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Pauline Lipman", title = "Collaborative Research with Parents and Local Communities : Organizing against Racism and Education Privatization ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "127 - 136" }
-
Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTEs. 137 - 149CZYSTY TEKST
Rozalia Ligus, Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTE, Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 137 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Rozalia Ligus", title = "Research-Based Teacher Education and Professional Development : Achievements and Contributions of EDiTE", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "137 - 149" }
-
Crises in Education : Reflections on the Conflation of Education with Economics and Politics = Kryzysy w edukacji : refleksja nad splotem edukacji z ekonomią i politykąs. 153 - 171CZYSTY TEKST
Jeffrey Goldfarb, Crises in Education : Reflections on the Conflation of Education with Economics and Politics = Kryzysy w edukacji : refleksja nad splotem edukacji z ekonomią i polityką , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 153 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Jeffrey Goldfarb", title = "Crises in Education : Reflections on the Conflation of Education with Economics and Politics = Kryzysy w edukacji : refleksja nad splotem edukacji z ekonomią i polityką ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "153 - 171" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Edukacja w czasach kryzysów: reprodukcja, opór, zmiana"s. 175 - 177CZYSTY TEKST
Paweł Rudnicki, Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Edukacja w czasach kryzysów: reprodukcja, opór, zmiana", Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 175 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Rudnicki", title = "Sprawozdanie z międzynarodowej konferencji naukowej "Edukacja w czasach kryzysów: reprodukcja, opór, zmiana"", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "175 - 177" }
-
Sprawozdanie z II Ogólnopolskije Konferencji Naukowej "Współczesne Problemy Nauki i Szkolnictwa Wyższego"s. 179 - 182CZYSTY TEKST
Arleta Klaudia Hrehorowicz, Sprawozdanie z II Ogólnopolskije Konferencji Naukowej "Współczesne Problemy Nauki i Szkolnictwa Wyższego" , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 179 - 182
BIBTEX@Article{ authors = " Arleta Klaudia Hrehorowicz", title = "Sprawozdanie z II Ogólnopolskije Konferencji Naukowej "Współczesne Problemy Nauki i Szkolnictwa Wyższego" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "179 - 182" }
-
VII Augustowskie Spotkanie Naukowe "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)"s. 183 - 186CZYSTY TEKST
Tomasz Prymak, VII Augustowskie Spotkanie Naukowe "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)", Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 183 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Prymak", title = "VII Augustowskie Spotkanie Naukowe "Edukacja w dialogu i perspektywie (prezentacje - polemiki - propozycje)"", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "183 - 186" }
-
Sprawozdanie z Konferencji "Edu Trendy 2013. Wiedza - Integracja - Praktyka"s. 188 - 190CZYSTY TEKST
Konrad Konkol, Sprawozdanie z Konferencji "Edu Trendy 2013. Wiedza - Integracja - Praktyka" , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 188 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Konrad Konkol", title = "Sprawozdanie z Konferencji "Edu Trendy 2013. Wiedza - Integracja - Praktyka" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "188 - 190" }
-
"Diagnoza uspołecznienia publicznego szkolnictwa III RP w gorsecie centralizmu", Bogusław Śliwerski, Kraków 2013 : [recenzja]s. 194 - 197CZYSTY TEKST
Sebastian Taboł, Bogusław Śliwerski, "Diagnoza uspołecznienia publicznego szkolnictwa III RP w gorsecie centralizmu", Bogusław Śliwerski, Kraków 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 194 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Taboł, Bogusław Śliwerski", title = ""Diagnoza uspołecznienia publicznego szkolnictwa III RP w gorsecie centralizmu", Bogusław Śliwerski, Kraków 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "194 - 197" }
-
"Polityczne priorytety i elementy codzienności socjalistycznej szkoły : wybór tekstów poświęconych dziedzictwu edukacyjnemu PRL-u", Romuald Grzybowski, Toruń 2012 : [recenzja]s. 199 - 202CZYSTY TEKST
Antoni Smołalski, Romuald Grzybowski, "Polityczne priorytety i elementy codzienności socjalistycznej szkoły : wybór tekstów poświęconych dziedzictwu edukacyjnemu PRL-u", Romuald Grzybowski, Toruń 2012 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 199 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Smołalski, Romuald Grzybowski", title = ""Polityczne priorytety i elementy codzienności socjalistycznej szkoły : wybór tekstów poświęconych dziedzictwu edukacyjnemu PRL-u", Romuald Grzybowski, Toruń 2012 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "199 - 202" }
-
"Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 203 - 209CZYSTY TEKST
Dariusz Kubinowski, Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak, "Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 203 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kubinowski, Hana Červinkova, Bogusława Dorota Gołębniak", title = ""Edukacyjne badania w działaniu", red. Hana Červinkova i Bogusława Dorota Gołębniak, Warszawa 2013 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "203 - 209" }