-
Jak zmienia się "gramatyka edukacji"? : o przejawach i konsekwencjach (wymuszonej) «iedukacji»s. 13 - 23CZYSTY TEKST
Maria Zofia Czerepaniak-Walczak, Jak zmienia się "gramatyka edukacji"? : o przejawach i konsekwencjach (wymuszonej) «iedukacji», Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 13 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Zofia Czerepaniak-Walczak", title = "Jak zmienia się "gramatyka edukacji"? : o przejawach i konsekwencjach (wymuszonej) «iedukacji»", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "13 - 23" }
-
"Dobre?" (nie)przygotowanie do prowadzenia projektu w jakościowej orientacji badawczej - namysł nad doświadczanymi trudnościami i dylematamis. 25 - 35CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, "Dobre?" (nie)przygotowanie do prowadzenia projektu w jakościowej orientacji badawczej - namysł nad doświadczanymi trudnościami i dylematami , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = ""Dobre?" (nie)przygotowanie do prowadzenia projektu w jakościowej orientacji badawczej - namysł nad doświadczanymi trudnościami i dylematami ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "25 - 35" }
-
Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnejs. 37 - 56CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnej , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 37 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski", title = "Kształcenie - widzenie - moralność : Herbarta aistetyczne podstawy edukacji moralnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "37 - 56" }
-
Zachowania autoagresywne w percepcji młodych kobiet : rola wsparcia ze strony środowiska szkolnegos. 59 - 75CZYSTY TEKST
Lidia Wiśniewska-Nogaj, Zachowania autoagresywne w percepcji młodych kobiet : rola wsparcia ze strony środowiska szkolnego , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 59 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Wiśniewska-Nogaj", title = "Zachowania autoagresywne w percepcji młodych kobiet : rola wsparcia ze strony środowiska szkolnego ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "59 - 75" }
-
Empatia kobiet i mężczyzn doświadczających poczucia wykluczenia w bliskiej relacji : płeć jako moderator związku między poczuciem wykluczenia a empatiąs. 77 - 93CZYSTY TEKST
Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Ewa Zielony-Koryczan, Empatia kobiet i mężczyzn doświadczających poczucia wykluczenia w bliskiej relacji : płeć jako moderator związku między poczuciem wykluczenia a empatią , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 77 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Ewa Zielony-Koryczan", title = "Empatia kobiet i mężczyzn doświadczających poczucia wykluczenia w bliskiej relacji : płeć jako moderator związku między poczuciem wykluczenia a empatią ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "77 - 93" }
-
Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktykis. 97 - 111CZYSTY TEKST
Monika Wiśniewska-Kin, Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wiśniewska-Kin", title = "Doświadczanie kultury innowacji w edukacji językowej - przeciw rutynie w uprawianiu dydaktyki ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "97 - 111" }
-
Miejsce innowacyjności w standardach kształcenia nauczycielis. 113 - 126CZYSTY TEKST
Bartosz Atroszko, Miejsce innowacyjności w standardach kształcenia nauczycieli , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 113 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Atroszko", title = "Miejsce innowacyjności w standardach kształcenia nauczycieli ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "113 - 126" }
-
Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikums. 127 - 146CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 127 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zawadzka", title = "Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "127 - 146" }
-
Wokół kategorii innowacji w edukajci : Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Kultura Innowacji w Edukacji"s. 149 - 153CZYSTY TEKST
Joanna Szymczak, Wokół kategorii innowacji w edukajci : Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Kultura Innowacji w Edukacji" , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 149 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Szymczak", title = "Wokół kategorii innowacji w edukajci : Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Kultura Innowacji w Edukacji" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "149 - 153" }
-
Uniwersytet wobec faszyzacji życia społecznego - sprawozdanie z debatys. 155 - 163CZYSTY TEKST
Patryk Zelek, Uniwersytet wobec faszyzacji życia społecznego - sprawozdanie z debaty , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 155 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Patryk Zelek", title = "Uniwersytet wobec faszyzacji życia społecznego - sprawozdanie z debaty ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "155 - 163" }
-
Profesor Marian Walczak - garść wspomnieńs. 167 - 168CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Profesor Marian Walczak - garść wspomnień , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 167 - 168
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Profesor Marian Walczak - garść wspomnień ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "167 - 168" }
-
ESN - Erasmus Student Network, UE Wrocławs. 9CZYSTY TEKST
ESN - Erasmus Student Network, UE Wrocław , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 9
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "ESN - Erasmus Student Network, UE Wrocław ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "9" }