-
The Comply or Not Comply : Social Exclusion Increases Compliance in Cyberball but only with the Non-Rejecterss. 75 - 85CZYSTY TEKST
Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Brita Bjørkelo, The Comply or Not Comply : Social Exclusion Increases Compliance in Cyberball but only with the Non-Rejecters , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gamian-Wilk, Kamila Madeja-Bień, Brita Bjørkelo", title = "The Comply or Not Comply : Social Exclusion Increases Compliance in Cyberball but only with the Non-Rejecters ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "75 - 85" }
-
Learned Helplessness during a High School English Lessons. 87 - 97CZYSTY TEKST
Małgorzata Kolber, Learned Helplessness during a High School English Lesson , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 87 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kolber", title = "Learned Helplessness during a High School English Lesson ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "87 - 97" }
-
Program matury międzynarodowej w Polsce - stan i kierunki rozwojus. 99 - 114CZYSTY TEKST
Paulina Nowak, Program matury międzynarodowej w Polsce - stan i kierunki rozwoju , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 99 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Nowak", title = "Program matury międzynarodowej w Polsce - stan i kierunki rozwoju ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "99 - 114" }
-
"Granice magii" - studium przypadku ucznia z dysleksją głęboką i dyskalkuliąs. 117 - 144CZYSTY TEKST
Elżbieta Kalinowska, "Granice magii" - studium przypadku ucznia z dysleksją głęboką i dyskalkulią , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 117 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Kalinowska", title = ""Granice magii" - studium przypadku ucznia z dysleksją głęboką i dyskalkulią ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "117 - 144" }
-
Niewidzialna zmianas. 145 - 164CZYSTY TEKST
Justyna Bober, Niewidzialna zmiana , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 145 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Bober", title = "Niewidzialna zmiana ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "145 - 164" }
-
Kompetencja językowa a odruchy pierwotne u dziecka w wieku przedszkolnyms. 165 - 179CZYSTY TEKST
Małgorzata Motyka, Kompetencja językowa a odruchy pierwotne u dziecka w wieku przedszkolnym , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 165 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Motyka", title = "Kompetencja językowa a odruchy pierwotne u dziecka w wieku przedszkolnym ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "165 - 179" }
-
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne i jego działalność w latach 2017-2020s. 183 - 204CZYSTY TEKST
Joanna Madalińska-Michalak, Polskie Towarzystwo Pedagogiczne i jego działalność w latach 2017-2020 , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 183 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Madalińska-Michalak", title = "Polskie Towarzystwo Pedagogiczne i jego działalność w latach 2017-2020 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "183 - 204" }
-
"Przeciw empatii : argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, przeł. Marek Chojnacki, Kielce 2017 : [recenzja]s. 205 - 210CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Paul Bloom, Marek Chojnacki, "Przeciw empatii : argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, przeł. Marek Chojnacki, Kielce 2017 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 205 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk, Paul Bloom, Marek Chojnacki", title = ""Przeciw empatii : argumenty za racjonalnym współczuciem", Paul Bloom, przeł. Marek Chojnacki, Kielce 2017 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "205 - 210" }
-
Odszedł jeden z najwybitniejszych polskich pedagogów - profesor Andrzej Janowskis. 211 - 213CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Odszedł jeden z najwybitniejszych polskich pedagogów - profesor Andrzej Janowski , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 211 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Odszedł jeden z najwybitniejszych polskich pedagogów - profesor Andrzej Janowski ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "211 - 213" }
-
Relaksacja w edukacji - badania, teoria oraz wdrożone rozwiązania = Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutionss. 217 - 220CZYSTY TEKST
Relaksacja w edukacji - badania, teoria oraz wdrożone rozwiązania = Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutions , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 217 - 220
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Relaksacja w edukacji - badania, teoria oraz wdrożone rozwiązania = Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutions ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "217 - 220" }
-
Humanity in a new cultural-historical situation - education for an unpredictable futures. 221CZYSTY TEKST
Humanity in a new cultural-historical situation - education for an unpredictable future , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 221
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Humanity in a new cultural-historical situation - education for an unpredictable future ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "221" }
-
The reception of Vygotsky in pedagogical literature for Norwegian teacher educations. 11 - 27CZYSTY TEKST
Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud, The reception of Vygotsky in pedagogical literature for Norwegian teacher education , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 11 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Ann-Cathrin Faldet, Thor-André Skrefsrud", title = "The reception of Vygotsky in pedagogical literature for Norwegian teacher education ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "11 - 27" }
-
Education Goes Awry : Dislocating the Education Gospel from the Margins of Societys. 29 - 51CZYSTY TEKST
Támas Tóth, Education Goes Awry : Dislocating the Education Gospel from the Margins of Society , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 29 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Támas Tóth", title = "Education Goes Awry : Dislocating the Education Gospel from the Margins of Society ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "29 - 51" }
-
Edukacja zdalna i zachowania innowacyjne nauczycielis. 53 - 71CZYSTY TEKST
Joanna Madalińska-Michalak, Edukacja zdalna i zachowania innowacyjne nauczycieli , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 2(64), s. 53 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Madalińska-Michalak", title = "Edukacja zdalna i zachowania innowacyjne nauczycieli ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 2(64)", pages = "53 - 71" }