-
Formation of theoretical thinking in preschool children in the cultural-historical perspectives. 11 - 29CZYSTY TEKST
Ana Paula Gladcheff Munhoz, Andrea Maturano Longarezi, Carolina Picchetti Nascimento, Elaine Sampaio Araújo, Fabiana Fiorezi de Marco, Formation of theoretical thinking in preschool children in the cultural-historical perspective , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 11 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Ana Paula Gladcheff Munhoz, Andrea Maturano Longarezi, Carolina Picchetti Nascimento, Elaine Sampaio Araújo, Fabiana Fiorezi de Marco", title = "Formation of theoretical thinking in preschool children in the cultural-historical perspective ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "11 - 29" }
-
Critical media literacy in action : Improved interest and knowledge in intercultural contexts. 31 - 58CZYSTY TEKST
Katalin Feher, Agnieszka Węglińska, Sylwia Siekier, Artur Stefański, Critical media literacy in action : Improved interest and knowledge in intercultural context , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 31 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Katalin Feher, Agnieszka Węglińska, Sylwia Siekier, Artur Stefański", title = "Critical media literacy in action : Improved interest and knowledge in intercultural context ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "31 - 58" }
-
Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19s. 61 - 76CZYSTY TEKST
Anna Winiarczyk, Tomasz Warzocha, Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Winiarczyk, Tomasz Warzocha", title = "Edukacja zdalna w czasach pandemii COVID-19 ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "61 - 76" }
-
Działania nauczycieli podejmujących próbę zmiany formy kształcenia na zajęciach z języka obcego - wdrażanie programów kształcenia "Soft CLIL"s. 79 - 91CZYSTY TEKST
Barbara Muszyńska, Działania nauczycieli podejmujących próbę zmiany formy kształcenia na zajęciach z języka obcego - wdrażanie programów kształcenia "Soft CLIL" , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 79 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Muszyńska", title = "Działania nauczycieli podejmujących próbę zmiany formy kształcenia na zajęciach z języka obcego - wdrażanie programów kształcenia "Soft CLIL" ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "79 - 91" }
-
Ma Pan/Pani wyciszony mikrofon : wyzwania jako stoją przed nauczycielami w dobie pandemiis. 93 - 107CZYSTY TEKST
Jakub Adamczewski, Agnieszka Nymś-Górna, Ma Pan/Pani wyciszony mikrofon : wyzwania jako stoją przed nauczycielami w dobie pandemii , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 93 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Adamczewski, Agnieszka Nymś-Górna", title = "Ma Pan/Pani wyciszony mikrofon : wyzwania jako stoją przed nauczycielami w dobie pandemii ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "93 - 107" }
-
Relacja z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja wobec wyzwań zadań współczesności i przyszłości", Kielce - Suchedniów, 29-30.09.2020 r.s. 111 - 116CZYSTY TEKST
Lidia Pawelec, Renata S. Zaborek, Relacja z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja wobec wyzwań zadań współczesności i przyszłości", Kielce - Suchedniów, 29-30.09.2020 r. , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pawelec, Renata S. Zaborek", title = "Relacja z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Edukacja wobec wyzwań zadań współczesności i przyszłości", Kielce - Suchedniów, 29-30.09.2020 r. ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "111 - 116" }
-
"Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja]s. 119 - 125CZYSTY TEKST
Dariusz Stępkowski, Hans-Christoph Keller, "Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 119 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Stępkowski, Hans-Christoph Keller", title = ""Bildung anders denken : Einführung in die Theorie transformatorischer Bildungsprozesse", Hans-Christoph Keller, Stuttgart 2018 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "119 - 125" }
-
Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutionss. 127 - 128CZYSTY TEKST
Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutions , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 127 - 128
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Relaxation in Education - Research, Theory and Implemented Solutions ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "127 - 128" }
-
Cultural Heritage for Social Responsibility : Bridging Universities and Communitiess. 129 - 130CZYSTY TEKST
Cultural Heritage for Social Responsibility : Bridging Universities and Communities , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 129 - 130
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Cultural Heritage for Social Responsibility : Bridging Universities and Communities ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "129 - 130" }
-
Rada Funduszu Stypendialnego imienia Roberta Kwaśnicy "Poza kuturową oczywistością" ogłasza konkurs na monografię naukową z obszaru nauk społeczno-pedagogicznychs. 131CZYSTY TEKST
Rada Funduszu Stypendialnego imienia Roberta Kwaśnicy "Poza kuturową oczywistością" ogłasza konkurs na monografię naukową z obszaru nauk społeczno-pedagogicznych , Forum Oświatowe, 2021 / Tom 33 / Numer 1(65), s. 131
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rada Funduszu Stypendialnego imienia Roberta Kwaśnicy "Poza kuturową oczywistością" ogłasza konkurs na monografię naukową z obszaru nauk społeczno-pedagogicznych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2021 / Tom 33 / Numer 1(65)", pages = "131" }