-
Polonistyczne językoznawstwo glottodydaktyczne – stan obecny i perspektywy rozwojus. 7 - 14CZYSTY TEKST
Beata Grochala, Polonistyczne językoznawstwo glottodydaktyczne – stan obecny i perspektywy rozwoju , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Grochala", title = "Polonistyczne językoznawstwo glottodydaktyczne – stan obecny i perspektywy rozwoju ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "7 - 14" }
-
Lingwistyka, glottodydaktyka, praktyka dydaktyczna : rola teorii językoznawczych w procesie glottodydaktycznyms. 15 - 25CZYSTY TEKST
Małgorzata Rzeszutko-Iwan, Lingwistyka, glottodydaktyka, praktyka dydaktyczna : rola teorii językoznawczych w procesie glottodydaktycznym, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 15 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rzeszutko-Iwan", title = "Lingwistyka, glottodydaktyka, praktyka dydaktyczna : rola teorii językoznawczych w procesie glottodydaktycznym", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "15 - 25" }
-
Dyskurs – dyskursologia – glottodydaktyka polonistycznas. 27 - 42CZYSTY TEKST
Grażyna Zarzycka, Dyskurs – dyskursologia – glottodydaktyka polonistyczna, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Zarzycka", title = "Dyskurs – dyskursologia – glottodydaktyka polonistyczna", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "27 - 42" }
-
Glottodydaktyczne a lingwistyczne spojrzenie na błąd językowys. 43 - 54CZYSTY TEKST
Marta Skura, Glottodydaktyczne a lingwistyczne spojrzenie na błąd językowy, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Skura", title = "Glottodydaktyczne a lingwistyczne spojrzenie na błąd językowy", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "43 - 54" }
-
„Powiedz mi, co jesz, a powiem ci, kim jesteś” : o kulinariach w Słoweniis. 55 - 68CZYSTY TEKST
Maria Wacławek, Maria Wtorkowska, „Powiedz mi, co jesz, a powiem ci, kim jesteś” : o kulinariach w Słowenii , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Wacławek, Maria Wtorkowska", title = "„Powiedz mi, co jesz, a powiem ci, kim jesteś” : o kulinariach w Słowenii ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "55 - 68" }
-
Polskie przyimki pierwotne a przypadki analityczne w węgierskiej perspektywie porównawczejs. 69 - 76CZYSTY TEKST
Wiesław T. Stefańczyk, Polskie przyimki pierwotne a przypadki analityczne w węgierskiej perspektywie porównawczej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 69 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław T. Stefańczyk", title = "Polskie przyimki pierwotne a przypadki analityczne w węgierskiej perspektywie porównawczej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "69 - 76" }
-
Jak liczą Polacy : lingwakulturowe aspekty gramatyki opisowej i historycznej liczebnikas. 77 - 85CZYSTY TEKST
Piotr Garncarek, Jak liczą Polacy : lingwakulturowe aspekty gramatyki opisowej i historycznej liczebnika , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 77 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Garncarek", title = "Jak liczą Polacy : lingwakulturowe aspekty gramatyki opisowej i historycznej liczebnika ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "77 - 85" }
-
Aspekt polskiego czasczasownika jako problem przekładu oraz wyzwanie dla uczących się i nauczających języka polskiego jako obcegos. 87 - 95CZYSTY TEKST
Beata Terka, Aspekt polskiego czasczasownika jako problem przekładu oraz wyzwanie dla uczących się i nauczających języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Terka", title = "Aspekt polskiego czasczasownika jako problem przekładu oraz wyzwanie dla uczących się i nauczających języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "87 - 95" }
-
Ekwiwalencja pozycyjna konstrukcji składniowych w teorii i praktyce glottodydaktycznejs. 97 - 110CZYSTY TEKST
Małgorzata Gębka-Wolak, Ekwiwalencja pozycyjna konstrukcji składniowych w teorii i praktyce glottodydaktycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 97 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Gębka-Wolak", title = "Ekwiwalencja pozycyjna konstrukcji składniowych w teorii i praktyce glottodydaktycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "97 - 110" }
-
Gatunki wypowiedzi w kontekście glottodydaktycznyms. 111 - 122CZYSTY TEKST
Anna Dunin-Dudkowska, Gatunki wypowiedzi w kontekście glottodydaktycznym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 111 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dunin-Dudkowska", title = "Gatunki wypowiedzi w kontekście glottodydaktycznym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "111 - 122" }
-
Językowo-komunikacyjne cechy poleceń w wybranych materiałach dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcegos. 123 - 135CZYSTY TEKST
Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz, Językowo-komunikacyjne cechy poleceń w wybranych materiałach dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Szkudlarek-Śmiechowicz", title = "Językowo-komunikacyjne cechy poleceń w wybranych materiałach dydaktycznych do nauki języka polskiego jako obcego ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "123 - 135" }
-
„Piosenka pomoże na wiele”, czyli o alternatywnych sposobach kształtowania kompetencji gramatycznejs. 137 - 148CZYSTY TEKST
Paulina Kaźmierczak, „Piosenka pomoże na wiele”, czyli o alternatywnych sposobach kształtowania kompetencji gramatycznej , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 137 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Kaźmierczak", title = "„Piosenka pomoże na wiele”, czyli o alternatywnych sposobach kształtowania kompetencji gramatycznej ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "137 - 148" }
-
Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego jako reprezentacja gatunku dydaktycznego : kierunki analizy genologicznej i zapowiedź rozprawy doktorskiejs. 149 - 156CZYSTY TEKST
Paula Góralczyk-Mowczan, Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego jako reprezentacja gatunku dydaktycznego : kierunki analizy genologicznej i zapowiedź rozprawy doktorskiej, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Paula Góralczyk-Mowczan", title = "Podręcznik do nauki języka polskiego jako obcego jako reprezentacja gatunku dydaktycznego : kierunki analizy genologicznej i zapowiedź rozprawy doktorskiej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "149 - 156" }
-
Pamiętniki jako źródło wiedzy o kształtowaniu się kompetencji leksykalnej : na przykładzie XVII-wiecznych "Les anecdotes de Pologne…" F. P. Dalairacas. 157 - 170CZYSTY TEKST
Rafał Zarębski, Pamiętniki jako źródło wiedzy o kształtowaniu się kompetencji leksykalnej : na przykładzie XVII-wiecznych "Les anecdotes de Pologne…" F. P. Dalairaca, Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 157 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Zarębski", title = "Pamiętniki jako źródło wiedzy o kształtowaniu się kompetencji leksykalnej : na przykładzie XVII-wiecznych "Les anecdotes de Pologne…" F. P. Dalairaca", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "157 - 170" }
-
W poszukiwaniu narzędzia diagnostycznego : ocena kompetencji językowej dzieci dwujęzycznych na etapie wczesnoszkolnyms. 171 - 186CZYSTY TEKST
Barbara Kyrc, W poszukiwaniu narzędzia diagnostycznego : ocena kompetencji językowej dzieci dwujęzycznych na etapie wczesnoszkolnym , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 171 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kyrc", title = "W poszukiwaniu narzędzia diagnostycznego : ocena kompetencji językowej dzieci dwujęzycznych na etapie wczesnoszkolnym ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "171 - 186" }
-
Tekstowe realizacje wzorca gatunkowego życzeń pisanych przez osoby z dysfunkcją słuchu – perspektywa surdoglottodydaktycznas. 187 - 197CZYSTY TEKST
Katarzyna Jachimowska, Tekstowe realizacje wzorca gatunkowego życzeń pisanych przez osoby z dysfunkcją słuchu – perspektywa surdoglottodydaktyczna , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Jachimowska", title = "Tekstowe realizacje wzorca gatunkowego życzeń pisanych przez osoby z dysfunkcją słuchu – perspektywa surdoglottodydaktyczna ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "187 - 197" }
-
Stopień opanowania sprawności pisania u studenta z dysfunkcją słuchu : studium przypadkus. 199 - 210CZYSTY TEKST
Karolina Ruta-Korytowska, Stopień opanowania sprawności pisania u studenta z dysfunkcją słuchu : studium przypadku , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Ruta-Korytowska", title = "Stopień opanowania sprawności pisania u studenta z dysfunkcją słuchu : studium przypadku ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "199 - 210" }
-
Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka”s. 211 - 217CZYSTY TEKST
Michalina Biernacka, Ewa Kołaczek, Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka” , Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców, 2018 / Tom 25, s. 211 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Michalina Biernacka, Ewa Kołaczek", title = "Kreatywny trening percepcji przed artykulacją – czyli ćwiczenia fonetyczne uwzględniające prawidłową drogę akwizycji : Uwagi na marginesie książki Ewy Kołaczek, „Testuj swój polski – Fonetyka” ", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców", issue = "2018 / Tom 25", pages = "211 - 217" }