-
Potrzeby i możliwości badań szkolnej edukacji historycznej w Polsce Ludowejs. 131 - 133CZYSTY TEKST
Kazimierz Stachura, Potrzeby i możliwości badań szkolnej edukacji historycznej w Polsce Ludowej , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 131 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Stachura", title = "Potrzeby i możliwości badań szkolnej edukacji historycznej w Polsce Ludowej ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "131 - 133" }
-
CZYSTY TEKST
Vratislav Capek, Niektóre metodologiczne problemy dydaktyki historii / Vratislav Capek., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 43 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Vratislav Capek", title = "Niektóre metodologiczne problemy dydaktyki historii / Vratislav Capek.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "43 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Rulka, Wstęp / Janusz Rulka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 3
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Rulka", title = "Wstęp / Janusz Rulka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "3" }
-
CZYSTY TEKST
Czesław Nowarski, Optymizm badawczy w dydaktyce historii i jego granice , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 115 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Nowarski", title = "Optymizm badawczy w dydaktyce historii i jego granice ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "115 - 124" }
-
Metodologiczne problemy badań nad świadomością historyczną dzieci i młodzieży / Adam Suchoński.s. 83 - 95CZYSTY TEKST
Adam Suchoński, Metodologiczne problemy badań nad świadomością historyczną dzieci i młodzieży / Adam Suchoński., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 83 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Suchoński", title = "Metodologiczne problemy badań nad świadomością historyczną dzieci i młodzieży / Adam Suchoński.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "83 - 95" }
-
CZYSTY TEKST
Peter Szebenyi, Badania z dydaktyki historii i polityka / Peter Szebenyi., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 51 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Szebenyi", title = "Badania z dydaktyki historii i polityka / Peter Szebenyi.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "51 - 57" }
-
Refleksje na temat źródeł do dziejów nauczania historii w okresie staropolskim / Lech Mokrzecki.s. 25 - 32CZYSTY TEKST
Lech Mokrzecki, Refleksje na temat źródeł do dziejów nauczania historii w okresie staropolskim / Lech Mokrzecki., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 25 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Mokrzecki", title = "Refleksje na temat źródeł do dziejów nauczania historii w okresie staropolskim / Lech Mokrzecki.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "25 - 32" }
-
Metody i techniki badania wiedzy historycznej uczniów szkół podstawowych / Jerzy Centkowski.s. 97 - 103CZYSTY TEKST
Jerzy Centkowski, Metody i techniki badania wiedzy historycznej uczniów szkół podstawowych / Jerzy Centkowski., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Centkowski", title = "Metody i techniki badania wiedzy historycznej uczniów szkół podstawowych / Jerzy Centkowski.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "97 - 103" }
-
Problemy metodologiczne badań nad dziejami edukacji historycznej / Jerzy Maternicki.s. 5 - 23CZYSTY TEKST
Jerzy Maternicki, Problemy metodologiczne badań nad dziejami edukacji historycznej / Jerzy Maternicki., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 5 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Maternicki", title = "Problemy metodologiczne badań nad dziejami edukacji historycznej / Jerzy Maternicki.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "5 - 23" }
-
Metodologiczne problemy prac związanych z bibliografią dydaktyki historii / Anna Kulczykowska-Ślusarczyk.s. 59 - 70CZYSTY TEKST
Anna Kulczykowska-Ślusarczyk, Metodologiczne problemy prac związanych z bibliografią dydaktyki historii / Anna Kulczykowska-Ślusarczyk., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kulczykowska-Ślusarczyk", title = "Metodologiczne problemy prac związanych z bibliografią dydaktyki historii / Anna Kulczykowska-Ślusarczyk.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "59 - 70" }
-
CZYSTY TEKST
Czesław Majorek, Metoda porównawcza w badaniach historyczno-dydaktycznych / Czesław Majorek., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Majorek", title = "Metoda porównawcza w badaniach historyczno-dydaktycznych / Czesław Majorek.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "33 - 41" }
-
CZYSTY TEKST
Henryk Suchojad, Potrzeba i niektóre uwarunkowania badań empirycznych / Henryk Suchojad., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 134 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Henryk Suchojad", title = "Potrzeba i niektóre uwarunkowania badań empirycznych / Henryk Suchojad.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "134 - 137" }
-
Problemy badań ankietowych nad podręcznikiem historii / Anna Glimos-Nadgórska.s. 125 - 130CZYSTY TEKST
Anna Glimos-Nadgórska, Problemy badań ankietowych nad podręcznikiem historii / Anna Glimos-Nadgórska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 125 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Glimos-Nadgórska", title = "Problemy badań ankietowych nad podręcznikiem historii / Anna Glimos-Nadgórska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "125 - 130" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Rulka, Metodologia badań empirycznych w dydaktyce historii / Janusz Rulka., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Rulka", title = "Metodologia badań empirycznych w dydaktyce historii / Janusz Rulka.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "71 - 82" }
-
CZYSTY TEKST
Józef Ruchała, Wywiad i jego zastosowanie w dydaktyce historii / Józef Ruchała., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 105 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Ruchała", title = "Wywiad i jego zastosowanie w dydaktyce historii / Józef Ruchała.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "105 - 113" }
-
CZYSTY TEKST
Halina Tomalska, O metodologii badań w dydaktyce historii / Halina Tomalska., Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia, 1989 / Tom 23 (198), s. 137 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Tomalska", title = "O metodologii badań w dydaktyce historii / Halina Tomalska.", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Nauki Humanistyczno-Społeczne. Historia", issue = "1989 / Tom 23 (198)", pages = "137 - 140" }