-
Różnice indywidualne w skłonności do kupowania impulsywnego : konstrukcja i walidacja skali pomiarowejs. 6 - 21CZYSTY TEKST
Agata Gąsiorowska, Różnice indywidualne w skłonności do kupowania impulsywnego : konstrukcja i walidacja skali pomiarowej, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 6 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gąsiorowska", title = "Różnice indywidualne w skłonności do kupowania impulsywnego : konstrukcja i walidacja skali pomiarowej", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "6 - 21" }
-
Badanie nadmiernej pewności siebie oraz preferencji ryzyka wśród profesjonalnych i nieprofesjonalnych uczestników rynku wraz z próbą wskazania powiązań badanych fenomenóws. 22 - 43CZYSTY TEKST
Anna Cabak, Badanie nadmiernej pewności siebie oraz preferencji ryzyka wśród profesjonalnych i nieprofesjonalnych uczestników rynku wraz z próbą wskazania powiązań badanych fenomenów, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 22 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Cabak", title = "Badanie nadmiernej pewności siebie oraz preferencji ryzyka wśród profesjonalnych i nieprofesjonalnych uczestników rynku wraz z próbą wskazania powiązań badanych fenomenów", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "22 - 43" }
-
Antymaterialistyczny przekaz w muzyce reggae a aspiracje życiowe jej słuchaczys. 44 - 57CZYSTY TEKST
Jach Łukasz, Antymaterialistyczny przekaz w muzyce reggae a aspiracje życiowe jej słuchaczy, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 44 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Jach Łukasz", title = "Antymaterialistyczny przekaz w muzyce reggae a aspiracje życiowe jej słuchaczy", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "44 - 57" }
-
Wpływ struktury informacji o sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie na jego reputacjęs. 58 - 77CZYSTY TEKST
Oleg Gorbaniuk, Joanna Łubnicka, Wpływ struktury informacji o sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie na jego reputację, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 58 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Oleg Gorbaniuk, Joanna Łubnicka", title = "Wpływ struktury informacji o sytuacji kryzysowej w przedsiębiorstwie na jego reputację", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "58 - 77" }
-
Sprawozdanie z VII Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej pt. „Psychologia Ekonomiczna”, 17-18 maja 2013, Warszawas. 79 - 82CZYSTY TEKST
Katarzyna Sekścińska, Sprawozdanie z VII Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej pt. „Psychologia Ekonomiczna”, 17-18 maja 2013, Warszawa, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 79 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sekścińska", title = "Sprawozdanie z VII Konferencji Akademickiego Stowarzyszenia Psychologii Ekonomicznej pt. „Psychologia Ekonomiczna”, 17-18 maja 2013, Warszawa", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "79 - 82" }
-
Sprawozdanie zmiedzynarodowej konferencji naukowej pt. „Bringing Economics and Psychology together in the Wake of the Financial Crisis”, 25-29 lipca 2013, Atlanta, Stany Zjednoczones. 83 - 85CZYSTY TEKST
Jakub Traczyk, Sprawozdanie zmiedzynarodowej konferencji naukowej pt. „Bringing Economics and Psychology together in the Wake of the Financial Crisis”, 25-29 lipca 2013, Atlanta, Stany Zjednoczone, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 83 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Traczyk", title = "Sprawozdanie zmiedzynarodowej konferencji naukowej pt. „Bringing Economics and Psychology together in the Wake of the Financial Crisis”, 25-29 lipca 2013, Atlanta, Stany Zjednoczone", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "83 - 85" }
-
Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UWs. 86 - 88CZYSTY TEKST
Agata Gąsiorowska, Dominika Maison, Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 4, s. 86 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gąsiorowska, Dominika Maison", title = "Recenzja książki „Polak w świecie Finansów” dr hab. Dominiki Maison, prof. UW", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 4", pages = "86 - 88" }