-
Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadkus. 5 - 22CZYSTY TEKST
Andrzej J. Madera, Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 5 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Madera", title = "Akcja Wyborcza Solidarność – brak marketingu politycznego i medialnego jako jedna z przyczyn upadku", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "5 - 22" }
-
Конфронтация „режима нормализации” и оппозиции в Чехословакии в конце 1980-х годов XX векаs. 23 - 42CZYSTY TEKST
Ella Zadorożniuk, Конфронтация „режима нормализации” и оппозиции в Чехословакии в конце 1980-х годов XX века, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 23 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Ella Zadorożniuk", title = "Конфронтация „режима нормализации” и оппозиции в Чехословакии в конце 1980-х годов XX века", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "23 - 42" }
-
Rynek jako narzędzie wolności i jako pole walki o panowanies. 43 - 56CZYSTY TEKST
Anna Ząbkowicz, Rynek jako narzędzie wolności i jako pole walki o panowanie, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Ząbkowicz", title = "Rynek jako narzędzie wolności i jako pole walki o panowanie", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "43 - 56" }
-
Problem uchodźców i migracji w optyce Deklaracji Haskiej z 2002 r.s. 57 - 79CZYSTY TEKST
Jacek Sobczak, Problem uchodźców i migracji w optyce Deklaracji Haskiej z 2002 r., Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 57 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Sobczak", title = "Problem uchodźców i migracji w optyce Deklaracji Haskiej z 2002 r.", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "57 - 79" }
-
La politique de soutien au cinéma en Frances. 81 - 97CZYSTY TEKST
Jadwiga Tudek, La politique de soutien au cinéma en France, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Tudek", title = "La politique de soutien au cinéma en France", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "81 - 97" }
-
W co wierzą młodzi? : badania socjologiczne nad religijnością młodzieży studiującej w Warszawies. 99 - 110CZYSTY TEKST
Julia Tarnawskaja, W co wierzą młodzi? : badania socjologiczne nad religijnością młodzieży studiującej w Warszawie, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Julia Tarnawskaja", title = "W co wierzą młodzi? : badania socjologiczne nad religijnością młodzieży studiującej w Warszawie", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "99 - 110" }
-
Kodeks honorowy w Wojsku Polskim III RPs. 111 - 146CZYSTY TEKST
Szymon Ossowski, Kodeks honorowy w Wojsku Polskim III RP, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 111 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Ossowski", title = "Kodeks honorowy w Wojsku Polskim III RP", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "111 - 146" }
-
Историк права Ф. В. Тарановскийs. 147 - 180CZYSTY TEKST
Sergiej Michalczenko, Историк права Ф. В. Тарановский, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 147 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Sergiej Michalczenko", title = "Историк права Ф. В. Тарановский", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "147 - 180" }
-
Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnejs. 181 - 199CZYSTY TEKST
Andrzej J. Madera, Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej, Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 181 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej J. Madera", title = "Wizerunek kobiety w reklamie telewizyjnej", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "181 - 199" }
-
„Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja]s. 201 - 206CZYSTY TEKST
Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski, „Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Ignaczewski, Szymon Ossowski", title = "„Specyfika marketingu politycznego w Polsce”, Grzegorz Ignaczewski, Toruń 2003 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "201 - 206" }
-
„Międzynarodowe związki gospodarki z polityką”, Michał Dobroczyński, Toruń 2003 : [recenzja]s. 207 - 211CZYSTY TEKST
Michał Dobroczyński, Alicja Jorasz, „Międzynarodowe związki gospodarki z polityką”, Michał Dobroczyński, Toruń 2003 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 207 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dobroczyński, Alicja Jorasz", title = "„Międzynarodowe związki gospodarki z polityką”, Michał Dobroczyński, Toruń 2003 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "207 - 211" }
-
„Psychologiczne mechanizmy reklamy”, D. Doliński, Gdańsk 2003 : [recenzja]s. 211 - 214CZYSTY TEKST
Aleksandra Bagieńska-Masiota, D. Doliński, „Psychologiczne mechanizmy reklamy”, D. Doliński, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Środkowoeuropejskie Studia Polityczne, 2004 / Numer 1, s. 211 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Bagieńska-Masiota, D. Doliński", title = "„Psychologiczne mechanizmy reklamy”, D. Doliński, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Środkowoeuropejskie Studia Polityczne", issue = "2004 / Numer 1", pages = "211 - 214" }