-
Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystóws. 11 - 24CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Irena Pulak, Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 11 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Irena Pulak", title = "Teoretyczne uzasadnienie metodologii badań porównawczych w kontekście współczesnej legitymizacji poglądów znanych komparatystów", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "11 - 24" }
-
Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawczas. 25 - 48CZYSTY TEKST
Katarzyna Szewczuk, Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 25 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szewczuk", title = "Gotowość szkolna dzieci 5- i 6-letnich w zakresie kompetencji matematycznych – analiza porównawcza", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "25 - 48" }
-
Aspekty prawne diagnozowania dzieci oraz realizowanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez szkołę i rodzicóws. 67 - 87CZYSTY TEKST
Łukasz Burliga, Anna Zdańska, Aspekty prawne diagnozowania dzieci oraz realizowanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez szkołę i rodziców, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 67 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Burliga, Anna Zdańska", title = "Aspekty prawne diagnozowania dzieci oraz realizowanie w tym zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej przez szkołę i rodziców", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "67 - 87" }
-
"Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dziecis. 89 - 103CZYSTY TEKST
Magdalena Christ, "Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 89 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Christ", title = ""Doniesienie z pola walki” – doświadczenia z diagnozowania gotowości szkolnej dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "89 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa, Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 105 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kromka, Katarzyna Ptaśnik-Cholewa", title = "Diagnoza przedszkolna jako wsparcie sukcesu edukacyjnego dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "105 - 121" }
-
Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badańs. 123 - 137CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk, Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 123 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk", title = "Kompetencje diagnostyczne nauczycieli uczniów zdolnych w młodszym wieku szkolnym – doniesienie z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "123 - 137" }
-
"Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniegos. 191 - 206CZYSTY TEKST
Bogumiła Bobik, "Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 191 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Bogumiła Bobik", title = ""Bo jakie początki, takie będzie wszystko” – wybrane obszary diagnozy dziecka sześcioletniego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "191 - 206" }
-
Metody i techniki diagnozowania uczniów zdolnych na tle tworzonego przez nauczycieli środowiska sprzyjającego diagnozies. 207 - 220CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk, Metody i techniki diagnozowania uczniów zdolnych na tle tworzonego przez nauczycieli środowiska sprzyjającego diagnozie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 207 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Anna Kowalczyk", title = "Metody i techniki diagnozowania uczniów zdolnych na tle tworzonego przez nauczycieli środowiska sprzyjającego diagnozie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "207 - 220" }
-
Szkolny system holistycznej diagnozy dziecka w Niepublicznej Szkole Podstawowej im. Alberta Einsteina w Lublinies. 221 - 237CZYSTY TEKST
Małgorzata Kowalczyk, Szkolny system holistycznej diagnozy dziecka w Niepublicznej Szkole Podstawowej im. Alberta Einsteina w Lublinie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 221 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kowalczyk", title = "Szkolny system holistycznej diagnozy dziecka w Niepublicznej Szkole Podstawowej im. Alberta Einsteina w Lublinie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "221 - 237" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Elżbieta Jaszczyszyn, Jacek Z. Górnikiewicz, Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma, Elżbieta Jaszczyszyn, Jacek Z. Górnikiewicz", title = "Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "239 - 243" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Mariola Jąder, Metody pracy z uczniami w młodszym wieku szkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 245 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Mariola Jąder", title = "Metody pracy z uczniami w młodszym wieku szkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "245 - 246" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografies. 247 - 253CZYSTY TEKST
Krystyna Zabawa, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 247 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Zabawa", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej pt. „Stare” i „nowe” w literaturze dla dzieci i młodzieży – biografie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "247 - 253" }
-
Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”s. 259 - 262CZYSTY TEKST
Beata Kucharska, Maria F. Szymańska, Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 259 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kucharska, Maria F. Szymańska", title = "Sprawozdanie z XII Konferencji BBCC „Zrównoważony Rozwój. Kultura. Edukacja”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "259 - 262" }
-
CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Scenariusz zajęć z języka francuskiego do piosenki "Le clown", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Scenariusz zajęć z języka francuskiego do piosenki "Le clown"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "263 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Ocena postępów dziecka na zajęciach z języka obcego, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 271 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Ocena postępów dziecka na zajęciach z języka obcego", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "271 - 274" }
-
Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filiis. 281 - 290CZYSTY TEKST
Agata Arkabus, Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 281 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Arkabus", title = "Diagnozowanie dziecka w szkole i przedszkolu : zestawienie bibliograficzne w wyborze sporządzone w oparciu o zbiory Publicznej Biblioteki Pedagogicznej RODN „WOM” w Częstochowie i jej filii", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "281 - 290" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Maria Szurek, Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 153 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Maria Szurek", title = "Dysleksja istnieje naprawdę! – Jak ją rozpoznać i zrozumieć", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "153 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch, Radość wspólnego tworzenia, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 275 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Łucka, Ewa Marchut, Małgorzata Wiercioch", title = "Radość wspólnego tworzenia", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "275 - 279" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "9 - 10" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Sajdera, Umiejętności społeczne dziecka obiektem diagnozy przedszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 49 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Sajdera", title = "Umiejętności społeczne dziecka obiektem diagnozy przedszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "49 - 65" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Gacka, Przedszkole miejscem diagnozy zaburzeń komunikacji językowej dziecka, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 139 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Gacka", title = "Przedszkole miejscem diagnozy zaburzeń komunikacji językowej dziecka", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "139 - 152" }
-
Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnyms. 175 - 189CZYSTY TEKST
Izabela Sochacka, Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 175 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Sochacka", title = "Wywiad z rodzicami jako istotny element diagnozy logopedycznej dzieci w wieku przedszkolnym", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "175 - 189" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 255 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "255 - 257" }