-
Wstęps. 7 - 8CZYSTY TEKST
Krystyna Zabawa, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Zabawa", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "7 - 8" }
-
Introductions. 9 - 10CZYSTY TEKST
Krystyna Zabawa, Introduction , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Zabawa", title = "Introduction ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "9 - 10" }
-
Literatura dziecięca i wychowanie do wartości: pozytywna samoocena jako podstawa budowania rezyliencjis. 13 - 22CZYSTY TEKST
Maria Teresa Signes, Luis Mariano Bártoli, Ampato Acereda, Laura Amado, Marcin Kazmierczak, Literatura dziecięca i wychowanie do wartości: pozytywna samoocena jako podstawa budowania rezyliencji, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Teresa Signes, Luis Mariano Bártoli, Ampato Acereda, Laura Amado, Marcin Kazmierczak", title = "Literatura dziecięca i wychowanie do wartości: pozytywna samoocena jako podstawa budowania rezyliencji", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "13 - 22" }
-
Rozważania na temat aksjologii w wychowaniu literackim na przykładzie toposu królewnys. 23 - 37CZYSTY TEKST
Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb, Rozważania na temat aksjologii w wychowaniu literackim na przykładzie toposu królewny, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 23 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Anna Ungeheuer-Gołąb", title = "Rozważania na temat aksjologii w wychowaniu literackim na przykładzie toposu królewny", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "23 - 37" }
-
Mądrze i taktownie, przystępnie i zrozumiale – czyli o śmierci w literaturze dziecięcej; Wisely and tactfully, accessibly and clearly: that is, about death in children's literatures. 39 - 67CZYSTY TEKST
Katarzyna Iwona Dmitruk-Sierocińska, Mądrze i taktownie, przystępnie i zrozumiale – czyli o śmierci w literaturze dziecięcej; Wisely and tactfully, accessibly and clearly: that is, about death in children's literature, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 39 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Iwona Dmitruk-Sierocińska", title = "Mądrze i taktownie, przystępnie i zrozumiale – czyli o śmierci w literaturze dziecięcej; Wisely and tactfully, accessibly and clearly: that is, about death in children's literature", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "39 - 67" }
-
Wartości ilustracji w książce obrazkowej i ilustrowanej w perspektywie porządku jej udostępniania dziecioms. 69 - 87CZYSTY TEKST
Małgorzata Centner-Guz, Wartości ilustracji w książce obrazkowej i ilustrowanej w perspektywie porządku jej udostępniania dzieciom, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 69 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Centner-Guz", title = "Wartości ilustracji w książce obrazkowej i ilustrowanej w perspektywie porządku jej udostępniania dzieciom", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "69 - 87" }
-
Lektura młodszych dzieci w kulturze audiowizualnejs. 89 - 100CZYSTY TEKST
Anna Warzocha, Lektura młodszych dzieci w kulturze audiowizualnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Warzocha", title = "Lektura młodszych dzieci w kulturze audiowizualnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "89 - 100" }
-
Literackie obrazy „Innego” w procesie kształtowania postaw wobec imigrantów i uchodźcóws. 101 - 117CZYSTY TEKST
Katarzyna Smoter, Literackie obrazy „Innego” w procesie kształtowania postaw wobec imigrantów i uchodźców, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 101 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Smoter", title = "Literackie obrazy „Innego” w procesie kształtowania postaw wobec imigrantów i uchodźców", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "101 - 117" }
-
Świat uniwersalnych wartości w zetknięciu z niepełnosprawnością – przykłady z polskiej literatury dla dzieci w latach 1919-1949s. 119 - 131CZYSTY TEKST
Alicja Fidowicz, Świat uniwersalnych wartości w zetknięciu z niepełnosprawnością – przykłady z polskiej literatury dla dzieci w latach 1919-1949, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 119 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Fidowicz", title = "Świat uniwersalnych wartości w zetknięciu z niepełnosprawnością – przykłady z polskiej literatury dla dzieci w latach 1919-1949", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "119 - 131" }
-
Potencjał aksjologiczny książki A u nas w domu. Opowieści dzieci fabrykantas. 133 - 144CZYSTY TEKST
Edyta Skoczylas-Krotla, Potencjał aksjologiczny książki A u nas w domu. Opowieści dzieci fabrykanta, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 133 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Skoczylas-Krotla", title = "Potencjał aksjologiczny książki A u nas w domu. Opowieści dzieci fabrykanta", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "133 - 144" }
-
Muzyczna realizacja tekstu literackiego dla dziecis. 145 - 156CZYSTY TEKST
Irena Burczyk, Muzyczna realizacja tekstu literackiego dla dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Irena Burczyk", title = "Muzyczna realizacja tekstu literackiego dla dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "145 - 156" }
-
Wartości edukacyjne książek o muzyce Izabelli Klebańskiej i Anny Czerwińskiej-Rydel – raport z badańs. 157 - 173CZYSTY TEKST
Danuta Pietraszewska, Wartości edukacyjne książek o muzyce Izabelli Klebańskiej i Anny Czerwińskiej-Rydel – raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 157 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Pietraszewska", title = "Wartości edukacyjne książek o muzyce Izabelli Klebańskiej i Anny Czerwińskiej-Rydel – raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "157 - 173" }
-
Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznejs. 175 - 185CZYSTY TEKST
Stanisława Katarzyna Nazaruk, Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 175 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisława Katarzyna Nazaruk", title = "Wprowadzanie dziecka w świat wartości a rola literatury dziecięcej – przykłady z praktyki pedagogicznej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "175 - 185" }
-
Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dziecis. 189 - 206CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 189 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Koncepcje, podejścia i metody nauczania języka obcego dzieci", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "189 - 206" }
-
Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcys. 209 - 210CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 209 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Nowy rok (przed)szkolny, nowy język obcy", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "209 - 210" }
-
Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolakóws. 211 - 218CZYSTY TEKST
Tatiana Konderak, Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 211 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Tatiana Konderak", title = "Donne-moi ton prénom! czyli jak masz na imię? Scenariusz zajęć z j. francuskiego dla przedszkolaków", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "211 - 218" }
-
Rola nauczyciela w odkrywaniu talentów i pasji uczniów w świetle publikacji Kena Robinsona i Lou Aronici, "Odkryj swój żywioł: jak odkryć swoje talenty, odnaleźć pasję i zmienić swoje życie", w przekładzie A. Baj, Kraków 2015s. 221 - 232CZYSTY TEKST
Maria Szymańska, Rola nauczyciela w odkrywaniu talentów i pasji uczniów w świetle publikacji Kena Robinsona i Lou Aronici, "Odkryj swój żywioł: jak odkryć swoje talenty, odnaleźć pasję i zmienić swoje życie", w przekładzie A. Baj, Kraków 2015, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 221 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Szymańska", title = "Rola nauczyciela w odkrywaniu talentów i pasji uczniów w świetle publikacji Kena Robinsona i Lou Aronici, "Odkryj swój żywioł: jak odkryć swoje talenty, odnaleźć pasję i zmienić swoje życie", w przekładzie A. Baj, Kraków 2015", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "221 - 232" }
-
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko. Kultura‒Sztuka‒Edukacja”s. 239 - 243CZYSTY TEKST
Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko. Kultura‒Sztuka‒Edukacja” , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 3, s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Sprawozdanie z III Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Dziecko. Kultura‒Sztuka‒Edukacja” ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 3", pages = "239 - 243" }