-
INVALIDCZYSTY TEKST
INVALID, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s.
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "" }
-
Introductions. 7 - 9CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska-Małek, Introduction , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Kamińska-Małek", title = "Introduction ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "7 - 9" }
-
Teacher - Presumer and Researcher in Pedagogy = Nauczyciel - presument in realizator badan naukowych w pedagogices. 13 - 26CZYSTY TEKST
Małgorzata Kabat, Teacher - Presumer and Researcher in Pedagogy = Nauczyciel - presument in realizator badan naukowych w pedagogice , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 13 - 26
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Kabat", title = "Teacher - Presumer and Researcher in Pedagogy = Nauczyciel - presument in realizator badan naukowych w pedagogice ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "13 - 26" }
-
Developing the Pedagogical Culture of Parents as a Challenge of Contemporary Times = Kształtowanie kultury pedagogicznej rodziców wyzwaniem współczesnych czasóws. 27 - 42CZYSTY TEKST
Henryk Cudak, Sławomir Cudak, Developing the Pedagogical Culture of Parents as a Challenge of Contemporary Times = Kształtowanie kultury pedagogicznej rodziców wyzwaniem współczesnych czasów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 27 - 42
BIBTEX@Article{ authors = "Henryk Cudak, Sławomir Cudak", title = "Developing the Pedagogical Culture of Parents as a Challenge of Contemporary Times = Kształtowanie kultury pedagogicznej rodziców wyzwaniem współczesnych czasów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "27 - 42" }
-
Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacjis. 43 - 54CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacji , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = "Małgorzata Sławińska", title = "Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacji ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "43 - 54" }
-
Varieties of Active Ageing in Polish Reality = Odmiany aktywnego starzenia się w polskiej rzeczywistościs. 57 - 70CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Varieties of Active Ageing in Polish Reality = Odmiany aktywnego starzenia się w polskiej rzeczywistości , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "Agnieszka Kozerska", title = "Varieties of Active Ageing in Polish Reality = Odmiany aktywnego starzenia się w polskiej rzeczywistości ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "57 - 70" }
-
Organizational Forms of Didactic Cooperation in the Process of Teaching in the Rating of Teachers and Students = Formy organizacyjne współdziałania dydaktycznego w procesie kształcenia w ocenie nauczycieli i studentóws. 71 - 84CZYSTY TEKST
Anna Krajewska, Organizational Forms of Didactic Cooperation in the Process of Teaching in the Rating of Teachers and Students = Formy organizacyjne współdziałania dydaktycznego w procesie kształcenia w ocenie nauczycieli i studentów , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 71 - 84
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Krajewska", title = "Organizational Forms of Didactic Cooperation in the Process of Teaching in the Rating of Teachers and Students = Formy organizacyjne współdziałania dydaktycznego w procesie kształcenia w ocenie nauczycieli i studentów ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "71 - 84" }
-
Cooperation of Primary School Parents and Teachers - A Research Report = Współpraca rodziców i nauczycieli szkół podstwowych - raport z badańs. 85 - 96CZYSTY TEKST
Patrycja Młynek, Cooperation of Primary School Parents and Teachers - A Research Report = Współpraca rodziców i nauczycieli szkół podstwowych - raport z badań , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 85 - 96
BIBTEX@Article{ authors = "Patrycja Młynek", title = "Cooperation of Primary School Parents and Teachers - A Research Report = Współpraca rodziców i nauczycieli szkół podstwowych - raport z badań ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "85 - 96" }
-
Art Techniques Used by Teachers of Early School Education as a Factor Determining the Level of Handwriting Quality of First Grade Students = Techniki plastyczne stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako czynnik determinujący poziom jakości pisma uczniów klas pierwszychs. 97 - 112CZYSTY TEKST
Izabela Plieth-Kalinowska, Art Techniques Used by Teachers of Early School Education as a Factor Determining the Level of Handwriting Quality of First Grade Students = Techniki plastyczne stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako czynnik determinujący poziom jakości pisma uczniów klas pierwszych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 97 - 112
BIBTEX@Article{ authors = "Izabela Plieth-Kalinowska", title = "Art Techniques Used by Teachers of Early School Education as a Factor Determining the Level of Handwriting Quality of First Grade Students = Techniki plastyczne stosowane przez nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej jako czynnik determinujący poziom jakości pisma uczniów klas pierwszych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "97 - 112" }
-
Analysis of the Education Process in Categories of Communication Acts = Analiza procesu kształcenia w kategoriach aktów komunikowanias. 113 - 122CZYSTY TEKST
Ryszard Pęczkowski, Analysis of the Education Process in Categories of Communication Acts = Analiza procesu kształcenia w kategoriach aktów komunikowania , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 113 - 122
BIBTEX@Article{ authors = "Ryszard Pęczkowski", title = "Analysis of the Education Process in Categories of Communication Acts = Analiza procesu kształcenia w kategoriach aktów komunikowania ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "113 - 122" }
-
Ideas about Professions of Third-Grade Students of Primary School Based on Own Research = Wyobrażenia o zawodach uczniów klas trzecich szkoły podstawowej na podstawie badań własnychs. 123 - 136CZYSTY TEKST
Beata Matusek, Ideas about Professions of Third-Grade Students of Primary School Based on Own Research = Wyobrażenia o zawodach uczniów klas trzecich szkoły podstawowej na podstawie badań własnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 123 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "Beata Matusek", title = "Ideas about Professions of Third-Grade Students of Primary School Based on Own Research = Wyobrażenia o zawodach uczniów klas trzecich szkoły podstawowej na podstawie badań własnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "123 - 136" }
-
Educational and Professional Aspirations of the Youth Inclusive Classes = Aspiracje edukacyjne i zawodowe młodzieży klas integracyjnychs. 137 - 150CZYSTY TEKST
Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski, Educational and Professional Aspirations of the Youth Inclusive Classes = Aspiracje edukacyjne i zawodowe młodzieży klas integracyjnych , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski", title = "Educational and Professional Aspirations of the Youth Inclusive Classes = Aspiracje edukacyjne i zawodowe młodzieży klas integracyjnych ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "137 - 150" }