Małgorzata Sławińska
8 artykuły w 8 czasopismach
-
Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynika Opublikowano w: Forum Oświatowe 2015 / Tom 27 / Numer 2(54) / s. 41 - 562015CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynika , Forum Oświatowe, 2015 / Tom 27 / Numer 2(54), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska", title = "Tutoring rówieśniczy w edukacji, czyli jak uczniowie uczą się od siebie wzajemnie i co z tego wynika ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2015 / Tom 27 / Numer 2(54)", pages = "41 - 56" }
-
Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacji Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika 2020 / Tom 22 / s. 43 - 542020CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacji , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2020 / Tom 22, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska", title = "Preschool as the Space of Informal Peer Education = Przedszkole jako przestrzeń nieformalnej rówieśniczej edukacji ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2020 / Tom 22", pages = "43 - 54" }
-
Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci - na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych Opublikowano w: Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova 2021 / Tom 6 / s. 59 - 772021CZYSTY TEKST
Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska, Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci - na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych , Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova, 2021 / Tom 6, s. 59 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Sapała, Małgorzata Sławińska", title = "Olsztyn jako mała ojczyzna w grach planszowych dla dzieci - na przykładzie historycznej gry niemieckiej oraz polskich gier współczesnych ", journal = "Annales Universitatis Mariae Curie-Sklodowska. Sectio N, Educatio Nova", issue = "2021 / Tom 6", pages = "59 - 77" }
-
Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym Opublikowano w: Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2 / s. 109 - 1192016CZYSTY TEKST
Adam Górny, Małgorzata Sławińska, Włodzimierz Sobczak, Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym, Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia, 2016 / Tom 5 (83) / Numer 2, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Górny, Małgorzata Sławińska, Włodzimierz Sobczak", title = "Ocena kompetencji jako narzędzie zapewnienia bezpieczeństwa wykonywania pracy w przedsiębiorstwie budowlanym", journal = "Finanse. Rynki Finansowe. Ubezpieczenia", issue = "2016 / Tom 5 (83) / Numer 2", pages = "109 - 119" }
-
Problemy etyczne w badaniach z udziałem dzieci Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 2 (86) / s. 109 - 1232019CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Problemy etyczne w badaniach z udziałem dzieci , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 2 (86), s. 109 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska", title = "Problemy etyczne w badaniach z udziałem dzieci ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 2 (86)", pages = "109 - 123" }
-
Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2017 / Tom 19 / Numer 1 / s. 137 - 1502017CZYSTY TEKST
Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska, Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students , Prace Językoznawcze, 2017 / Tom 19 / Numer 1, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska", title = "Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students ", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2017 / Tom 19 / Numer 1", pages = "137 - 150" }
-
Treading on a Minefield - Ethical Dilemmas in Social Research with Children Opublikowano w: Colloquium 2020 / Numer 1 / s. 143 - 1562020CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Treading on a Minefield - Ethical Dilemmas in Social Research with Children , Colloquium, 2020 / Numer 1, s. 143 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska", title = "Treading on a Minefield - Ethical Dilemmas in Social Research with Children ", journal = "Colloquium", issue = "2020 / Numer 1", pages = "143 - 156" }
-
Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 2 / s. 149 - 1512012CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Barbara Surma, Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 2, s. 149 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska, Barbara Surma", title = "Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 2", pages = "149 - 151" }