Milena Kaczmarczyk
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students Opublikowano w: Prace Językoznawcze 2017 / Tom 19 / Numer 1 / s. 137 - 1502017CZYSTY TEKST
Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska, Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students , Prace Językoznawcze, 2017 / Tom 19 / Numer 1, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska", title = "Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students ", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2017 / Tom 19 / Numer 1", pages = "137 - 150" }