Milena Kaczmarczyk
1 articles in 1 journals
-
Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students Published in: Prace Językoznawcze 2017 / Tom 19 / Numer 1 / p. 137 - 1502017Plain Text
Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska, Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students , Prace Językoznawcze, 2017 / Tom 19 / Numer 1, s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = "Milena Kaczmarczyk, Małgorzata Sławińska", title = "Czy nauczyciel wczesnej eduacji może być wzorem porozumiewania się w języku ojczystym? : rozważania o (nie)kompetencjach językowych studentów pedagogiki = Is a teacher of early education a role model to follow in communicating in the mother tongue? : on linguistic (in)competence of pedagogy students ", journal = "Prace Językoznawcze", issue = "2017 / Tom 19 / Numer 1", pages = "137 - 150" }