Barbara Surma
62 artykuły w 6 czasopismach
-
Wprowadzenie = Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 1 / s. 5 - 62019CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wprowadzenie = Introduction , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wprowadzenie = Introduction ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "5 - 6" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 7 - 82018CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Barbara Surma, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Barbara Surma", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "7 - 8" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 7 - 82017CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "7 - 8" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 3 / s. 7 - 92012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 3, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 3", pages = "7 - 9" }
-
Wolność i indywidualizm w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori a wychowanie do dialogu Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 2 / s. 7 - 272012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wolność i indywidualizm w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori a wychowanie do dialogu, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 2, s. 7 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wolność i indywidualizm w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori a wychowanie do dialogu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 2", pages = "7 - 27" }
-
Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 9 - 102014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Drogi nauczycielu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "9 - 10" }
-
Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 4 / s. 9 - 102018CZYSTY TEKST
Magdalena Ciechowska, Barbara Surma, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 4, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ciechowska, Barbara Surma", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 4", pages = "9 - 10" }
-
Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 9 - 102017CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "9 - 10" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 9 - 102014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "9 - 10" }
-
Wstęp Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 1 / s. 9 - 112014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Wstęp, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 1, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Wstęp", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 1", pages = "9 - 11" }
-
Wstęp = Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 9 - 112013CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Wstęp = Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma", title = "Wstęp = Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "9 - 11" }
-
Wstęp = Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 4 / s. 9 - 112013CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Beata Topij-Stempińska, Wstęp = Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Beata Topij-Stempińska", title = "Wstęp = Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "9 - 11" }
-
Wstęp = Introduction Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 3 / s. 9 - 112013CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma, Wstęp = Introduction, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 3, s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Barbara Surma", title = "Wstęp = Introduction", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 3", pages = "9 - 11" }
-
Innowacyjne rozwiązania w metodzie Marii Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2011 / Numer 4 / s. 9 - 242011CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Innowacyjne rozwiązania w metodzie Marii Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2011 / Numer 4, s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Innowacyjne rozwiązania w metodzie Marii Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2011 / Numer 4", pages = "9 - 24" }
-
Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 11 - 222014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Praca z dzieckiem zdolnym w przedszkolu", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "11 - 22" }
-
1907-2007 Montessori Centenary Conference 2007 / Tom 10 / s. 13 - 152007CZYSTY TEKST
Barbara Surma, 1907-2007 Montessori Centenary Conference, None, 2007 / Tom 10, s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "1907-2007 Montessori Centenary Conference", journal = "None", issue = "2007 / Tom 10", pages = "13 - 15" }
-
Teoretyczne założenia kształtowania postawy twórczej dzieci w wieku przedszkolnym = Theoretical assumptions shaping creative attitude in preschool children Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 4 / s. 13 - 282012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Teoretyczne założenia kształtowania postawy twórczej dzieci w wieku przedszkolnym = Theoretical assumptions shaping creative attitude in preschool children, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 4, s. 13 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Teoretyczne założenia kształtowania postawy twórczej dzieci w wieku przedszkolnym = Theoretical assumptions shaping creative attitude in preschool children", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 4", pages = "13 - 28" }
-
Jak rozmawiać z dzieckiem o Bogu? Kilka słów o programie i metodzie Katechezy Dobrego Pasterza 2010 / Tom 13 / s. 13 - 352010CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Jak rozmawiać z dzieckiem o Bogu? Kilka słów o programie i metodzie Katechezy Dobrego Pasterza, None, 2010 / Tom 13, s. 13 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Jak rozmawiać z dzieckiem o Bogu? Kilka słów o programie i metodzie Katechezy Dobrego Pasterza", journal = "None", issue = "2010 / Tom 13", pages = "13 - 35" }
-
Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu - wyzwania praktyki" 2008 / Tom 11 / s. 15 - 162008CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu - wyzwania praktyki", None, 2008 / Tom 11, s. 15 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Ogólnopolska Konferencja Naukowa "Miejsce Innego we współczesnych naukach o wychowaniu - wyzwania praktyki"", journal = "None", issue = "2008 / Tom 11", pages = "15 - 16" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Pedagogika Marii Montessori w Polsce i na świecie" 2008 / Tom 11 / s. 22 - 242008CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Pedagogika Marii Montessori w Polsce i na świecie", None, 2008 / Tom 11, s. 22 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Pedagogika Marii Montessori w Polsce i na świecie"", journal = "None", issue = "2008 / Tom 11", pages = "22 - 24" }
-
Edukacja międzykulturowa a wychowanie dla pokoju w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2010 / Numer 1-2 / s. 24 - 332010CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja międzykulturowa a wychowanie dla pokoju w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2010 / Numer 1-2, s. 24 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja międzykulturowa a wychowanie dla pokoju w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2010 / Numer 1-2", pages = "24 - 33" }
-
Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9) / s. 33 - 512014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnej, Studia z Teorii Wychowania, 2014 / Tom 5 / Numer 2 (9), s. 33 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Aktualne konteksty wychowania przez pracę i do pracy w pedagogice przedszkolnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2014 / Tom 5 / Numer 2 (9)", pages = "33 - 51" }
-
Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 35 - 562013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 35 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Gotowość szkolna do uczenia się matematyki dzieci sześcioletnich w przedszkolu Montessori – raport z badań = School readiness to learn mathematics in six years old children in Montessori kindergarten – research report", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "35 - 56" }
-
Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Kownie : Interdyscyplinarne wspieranie rozwoju dziecka w metodzie M. Montessori [niem.: Interdisziplinaere Entwichlungsfoerderung durch Montessori Methode] 2009 / Tom 12 / s. 61 - 622009CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Kownie : Interdyscyplinarne wspieranie rozwoju dziecka w metodzie M. Montessori [niem.: Interdisziplinaere Entwichlungsfoerderung durch Montessori Methode], None, 2009 / Tom 12, s. 61 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Międzynarodowa Konferencja Naukowa w Kownie : Interdyscyplinarne wspieranie rozwoju dziecka w metodzie M. Montessori [niem.: Interdisziplinaere Entwichlungsfoerderung durch Montessori Methode]", journal = "None", issue = "2009 / Tom 12", pages = "61 - 62" }
-
"Odkrycie dziecka", Maria Montessori, ed. Barbara Surma, transl. by Aleksandra Pluta, Łódź 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2014 / Numer 1(5) / s. 61 - 632014CZYSTY TEKST
Aneta Kamińska, Maria Montessori, Aleksandra Pluta, Barbara Surma, "Odkrycie dziecka", Maria Montessori, ed. Barbara Surma, transl. by Aleksandra Pluta, Łódź 2014 : [recenzja], Journal of Preschool and Elementary School Education, 2014 / Numer 1(5), s. 61 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Kamińska, Maria Montessori, Aleksandra Pluta, Barbara Surma", title = ""Odkrycie dziecka", Maria Montessori, ed. Barbara Surma, transl. by Aleksandra Pluta, Łódź 2014 : [recenzja]", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2014 / Numer 1(5)", pages = "61 - 63" }
-
Edukacja językowa w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 1 / s. 62 - 762012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja językowa w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 1, s. 62 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja językowa w koncepcji pedagogicznej Marii Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 1", pages = "62 - 76" }
-
Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play? Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 1 / s. 69 - 872018CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play?, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 1, s. 69 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Dlaczego w przedszkolach Montessori dzieci pracują, a nie bawią się? = Why do Children in Montessori Kindergartens Work and Not Play?", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 1", pages = "69 - 87" }
-
Scenariusz katechezy Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2011 / Numer 4 / s. 77 - 802011CZYSTY TEKST
Krzysztof Biel, Barbara Surma, Scenariusz katechezy , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2011 / Numer 4, s. 77 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Biel, Barbara Surma", title = "Scenariusz katechezy ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2011 / Numer 4", pages = "77 - 80" }
-
"Przygody Tęczy" – roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola opracowany na podstawie opowiadania Massimo Sardiego "L’Arcobalena" Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 3 / s. 77 - 932012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, "Przygody Tęczy" – roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola opracowany na podstawie opowiadania Massimo Sardiego "L’Arcobalena", Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 3, s. 77 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = ""Przygody Tęczy" – roczny plan pracy wychowawczo-dydaktycznej przedszkola opracowany na podstawie opowiadania Massimo Sardiego "L’Arcobalena"", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 3", pages = "77 - 93" }
-
The level of school readiness of five-year-olds within the area of social development in view of the pedagogic principles of Maria Montessori : an analysis report Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 81 - 972013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, The level of school readiness of five-year-olds within the area of social development in view of the pedagogic principles of Maria Montessori : an analysis report, Journal of Preschool and Elementary School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "The level of school readiness of five-year-olds within the area of social development in view of the pedagogic principles of Maria Montessori : an analysis report", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "81 - 97" }
-
The Level of School Readiness of Five-year-olds within the Area of Social Development in View of the Pedagogic Principles of Maria Montessori – an Analysis Report Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2013 / Numer 2(4) / s. 81 - 972013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, The Level of School Readiness of Five-year-olds within the Area of Social Development in View of the Pedagogic Principles of Maria Montessori – an Analysis Report, Multidisciplinary Journal of School Education, 2013 / Numer 2(4), s. 81 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "The Level of School Readiness of Five-year-olds within the Area of Social Development in View of the Pedagogic Principles of Maria Montessori – an Analysis Report", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2013 / Numer 2(4)", pages = "81 - 97" }
-
Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 87 - 922013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Barbara Surma, Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 87 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Barbara Surma", title = "Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "87 - 92" }
-
Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Report Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 2 / s. 93 - 1042019CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Report , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 2, s. 93 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Kształtowanie kluczowych kompetencji nauczycieli edukacji elementarnej - raport z z badań = Shaping Key Competences of Elementary Education Teachers - Research Report ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 2", pages = "93 - 104" }
-
"Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 97 - 992013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, "Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 97 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = ""Rodzina i szkoła wobec wyzwań cywilizacyjnych" : sprawozdanie z konferencji w MSWE w Tarnowie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "97 - 99" }
-
Biblical history as the "locus ethicus" in Sofia Cavalletti's concept of religious education 2017 / Tom 20 / Numer 4 / s. 99 - 1092017CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Biblical history as the "locus ethicus" in Sofia Cavalletti's concept of religious education, None, 2017 / Tom 20 / Numer 4, s. 99 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Biblical history as the "locus ethicus" in Sofia Cavalletti's concept of religious education", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 4", pages = "99 - 109" }
-
Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 3 / s. 101 - 1042013CZYSTY TEKST
Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Barbara Surma, Janina Uszyńska-Jarmoc, Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 3, s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Barbara Surma, Janina Uszyńska-Jarmoc", title = "Konstruktywizm a wychowanie do dialogu : recenzja książki: "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów w procesie edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową Janiny Uszyńskiej-Jarmoc, Barbary Dudel, Małgorzaty Głoskowskiej-Sołdatow, Impuls-Uniwersytet w Białymstoku, Kraków-Białystok 2013", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 3", pages = "101 - 104" }
-
Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 2 / s. 103 - 1042014CZYSTY TEKST
Maria Montessori, Barbara Surma, Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 2, s. 103 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Montessori, Barbara Surma", title = "Odkryjmy dziecko oczami Marii Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 2", pages = "103 - 104" }
-
Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secrets Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2019 / Numer 1 / s. 111 - 1132019CZYSTY TEKST
Luiza Krolczuk-Wyganowska, Maria Montessori, Barbara Surma, Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secrets , Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2019 / Numer 1, s. 111 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Luiza Krolczuk-Wyganowska, Maria Montessori, Barbara Surma", title = "Dzieciństwo i jego tajemnice = Children and Its Secrets ", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2019 / Numer 1", pages = "111 - 113" }
-
Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r. Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 2 / s. 117 - 1192017CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r., Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 2, s. 117 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowego Sympozjum Naukowo-Metodycznego "Innowacje w edukacji",. UMSC Lublin, 22–23 maja 2017 r.", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 2", pages = "117 - 119" }
-
Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practice Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 4 / s. 119 - 1322013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practice, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 4, s. 119 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja muzyczna w systemie pedagogicznym Marii Montessori w teorii i praktyce = Music Education in the Montessori educational system in theory and practice", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 4", pages = "119 - 132" }
-
From regional to intercultural education in Polish kindergartens Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2013 / Numer 1(3) / s. 121 - 1352013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, From regional to intercultural education in Polish kindergartens, Journal of Preschool and Elementary School Education, 2013 / Numer 1(3), s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "From regional to intercultural education in Polish kindergartens", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2013 / Numer 1(3)", pages = "121 - 135" }
-
From Regional to Intercultural Education in Polish Kindergartens Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2013 / Numer 1(3) / s. 121 - 1352013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, From Regional to Intercultural Education in Polish Kindergartens, Multidisciplinary Journal of School Education, 2013 / Numer 1(3), s. 121 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "From Regional to Intercultural Education in Polish Kindergartens", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2013 / Numer 1(3)", pages = "121 - 135" }
-
Dziecko w twórczości pedagogicznej włoskiej lekarki Marii Montessori (1870-1952) 2004 / Tom 7 / s. 125 - 1392004CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Dziecko w twórczości pedagogicznej włoskiej lekarki Marii Montessori (1870-1952), None, 2004 / Tom 7, s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Dziecko w twórczości pedagogicznej włoskiej lekarki Marii Montessori (1870-1952)", journal = "None", issue = "2004 / Tom 7", pages = "125 - 139" }
-
Pedagogika Marii Montessori jako jedna z ofert edukacyjnych 2006 / Tom 9 / s. 129 - 1392006CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Pedagogika Marii Montessori jako jedna z ofert edukacyjnych, None, 2006 / Tom 9, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Pedagogika Marii Montessori jako jedna z ofert edukacyjnych", journal = "None", issue = "2006 / Tom 9", pages = "129 - 139" }
-
"The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2012 / Numer 1(1) / s. 131 - 1342012CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Małgorzata Kwaśniewska, Barbara Surma, Ewa Szewczuk, "The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja], Journal of Preschool and Elementary School Education, 2012 / Numer 1(1), s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Małgorzata Kwaśniewska, Barbara Surma, Ewa Szewczuk", title = ""The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja]", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2012 / Numer 1(1)", pages = "131 - 134" }
-
Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej” Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 1 / s. 133 - 1352016CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 1, s. 133 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 1", pages = "133 - 135" }
-
Historia i teraźniejszość katolickiego przedszkola w Czeskich Budziejowicach Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 2 / s. 135 - 1402012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Historia i teraźniejszość katolickiego przedszkola w Czeskich Budziejowicach, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 2, s. 135 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Historia i teraźniejszość katolickiego przedszkola w Czeskich Budziejowicach", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 2", pages = "135 - 140" }
-
Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 1 / s. 143 - 1472013CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 1, s. 143 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Edukacja w systemie Marii Montessori – wychowaniem do wartości : sprawozdanie z Polskich Dni Montessori", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 1", pages = "143 - 147" }
-
Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2012 / Numer 2 / s. 149 - 1512012CZYSTY TEKST
Małgorzata Sławińska, Barbara Surma, Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2012 / Numer 2, s. 149 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Sławińska, Barbara Surma", title = "Behawioryzm kontra humanizm w edukacji przedszkolnej : recenzja książki: Małgorzata Sławińska, "Konstruowanie wiedzy na zajęciach w przedszkolu", Impuls, Kraków 2010", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2012 / Numer 2", pages = "149 - 151" }
-
Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badań Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 2 / s. 151 - 1692016CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badań, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 2, s. 151 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Realizacja podmiotowości we współpracy z rodzicami w montessoriańskich przedszkolach publicznych i niepublicznych : raport z badań", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 2", pages = "151 - 169" }
-
Rola "Katechezy Dobrego Pasterza" w terapii z dziećmi z zaburzeniami emocjonalnymi 2009 / Tom 12 / s. 165 - 1792009CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Rola "Katechezy Dobrego Pasterza" w terapii z dziećmi z zaburzeniami emocjonalnymi, None, 2009 / Tom 12, s. 165 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Rola "Katechezy Dobrego Pasterza" w terapii z dziećmi z zaburzeniami emocjonalnymi", journal = "None", issue = "2009 / Tom 12", pages = "165 - 179" }
-
Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2016 / Numer 4 / s. 167 - 1692016CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2016 / Numer 4, s. 167 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z VI Convegno Internazionale sulla scuola. Ben-Essere a scuola. Cultura organizzativa, leadership, prevenzione dello stress-lavoro correlato", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2016 / Numer 4", pages = "167 - 169" }
-
Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2015 / Numer 3 / s. 167 - 1702015CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Barbara Surma, Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2015 / Numer 3, s. 167 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna, Barbara Surma", title = "Nauczyciel przedszkolny – między wymaganiami i oczekiwaniami a rzeczywistością", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2015 / Numer 3", pages = "167 - 170" }
-
Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Dziecko - Rodzice - Nauczyciel" w Białymstoku Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 4 / s. 175 - 1802014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Dziecko - Rodzice - Nauczyciel" w Białymstoku, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 4, s. 175 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z IV Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej z cyklu "Dziecko - Rodzice - Nauczyciel" w Białymstoku", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 4", pages = "175 - 180" }
-
The 60th Anniversary of the Catechesis of the Good Shepherd "The New Child, The New Adult" - sprawozdanie z międzynarodowego kongresu w Phoenix, Arizona Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 4 / s. 181 - 1832014CZYSTY TEKST
Barbara Surma, The 60th Anniversary of the Catechesis of the Good Shepherd "The New Child, The New Adult" - sprawozdanie z międzynarodowego kongresu w Phoenix, Arizona, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 4, s. 181 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "The 60th Anniversary of the Catechesis of the Good Shepherd "The New Child, The New Adult" - sprawozdanie z międzynarodowego kongresu w Phoenix, Arizona", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 4", pages = "181 - 183" }
-
Fakty, mity i legendy wokół sylwetki Marii Montessori 2007 / Tom 10 / s. 193 - 2002007CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Fakty, mity i legendy wokół sylwetki Marii Montessori, None, 2007 / Tom 10, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Fakty, mity i legendy wokół sylwetki Marii Montessori", journal = "None", issue = "2007 / Tom 10", pages = "193 - 200" }
-
Dary Froebla – nowe zastosowanie Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2018 / Numer 3 / s. 225 - 2282018CZYSTY TEKST
Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Joanna Kozieł, Barbara Surma, Dary Froebla – nowe zastosowanie, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2018 / Numer 3, s. 225 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Joanna Kozieł, Barbara Surma", title = "Dary Froebla – nowe zastosowanie", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2018 / Numer 3", pages = "225 - 228" }
-
Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 239 - 2432014CZYSTY TEKST
Jacek Z. Górnikiewicz, Elżbieta Jaszczyszyn, Barbara Surma, Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 239 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Z. Górnikiewicz, Elżbieta Jaszczyszyn, Barbara Surma", title = "Wybrane konteksty edukacji dziecka w różnych środowiskach wychowawczych", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "239 - 243" }
-
Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się 2014 / Tom 17 / s. 249 - 2512014CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowak-Łojewska, Barbara Surma, Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się, None, 2014 / Tom 17, s. 249 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowak-Łojewska, Barbara Surma", title = "Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się", journal = "None", issue = "2014 / Tom 17", pages = "249 - 251" }
-
Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: "Wychowujcie dla pokoju!", Kraków, 20–22.02.2015 2016 / Tom 19 / Numer 1 / s. 253 - 2572016CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: "Wychowujcie dla pokoju!", Kraków, 20–22.02.2015, None, 2016 / Tom 19 / Numer 1, s. 253 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z Polskich Dni Montessori: "Wychowujcie dla pokoju!", Kraków, 20–22.02.2015", journal = "None", issue = "2016 / Tom 19 / Numer 1", pages = "253 - 257" }
-
Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej: "Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej", Wrocław, 3.12. 2015 2016 / Tom 19 / Numer 1 / s. 281 - 2832016CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej: "Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej", Wrocław, 3.12. 2015, None, 2016 / Tom 19 / Numer 1, s. 281 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Sprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej: "Między ekskluzją a inkluzją w edukacji religijnej", Wrocław, 3.12. 2015", journal = "None", issue = "2016 / Tom 19 / Numer 1", pages = "281 - 283" }
-
Historia i pamięć w biblijno-liturgicznym przekazie katechetycznym w koncepcji Sofii Cavalletti Opublikowano w: Ruch Biblijny i Liturgiczny 2012 / Tom 65 / Numer 4 / s. 327 - 3442012CZYSTY TEKST
Barbara Surma, Historia i pamięć w biblijno-liturgicznym przekazie katechetycznym w koncepcji Sofii Cavalletti, Ruch Biblijny i Liturgiczny, 2012 / Tom 65 / Numer 4, s. 327 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Surma", title = "Historia i pamięć w biblijno-liturgicznym przekazie katechetycznym w koncepcji Sofii Cavalletti", journal = "Ruch Biblijny i Liturgiczny", issue = "2012 / Tom 65 / Numer 4", pages = "327 - 344" }