Agnieszka Nowak-Łojewska
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 54 - 632017CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowak-Łojewska, Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 54 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowak-Łojewska", title = "Dziecięce konstrukcje świata w rozmowach z dorosłymi", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "54 - 63" }
-
Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 2(25) / s. 73 - 852014CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowak-Łojewska, Anne Ryan, Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 2(25), s. 73 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowak-Łojewska, Anne Ryan", title = "Knowledge in the teaching-learning process – from meeting standards to reflecting on standards", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 2(25)", pages = "73 - 85" }
-
Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się 2014 / Tom 17 / s. 249 - 2512014CZYSTY TEKST
Agnieszka Nowak-Łojewska, Barbara Surma, Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się, None, 2014 / Tom 17, s. 249 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Nowak-Łojewska, Barbara Surma", title = "Oblicze polskiej szkoły przez pryzmat nauczycielskiej wiedzy o dzieciach i procesie nauczania i uczenia się", journal = "None", issue = "2014 / Tom 17", pages = "249 - 251" }
-
"Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń : wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela", Agnieszka Nowak-Łojewska, Zielona Góra 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2016 / Tom 28 / Numer 1(55) / s. 249 - 2562016CZYSTY TEKST
Dorota Duda, Agnieszka Nowak-Łojewska, "Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń : wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela", Agnieszka Nowak-Łojewska, Zielona Góra 2011 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2016 / Tom 28 / Numer 1(55), s. 249 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Duda, Agnieszka Nowak-Łojewska", title = ""Od szkolnego przekazu do konstruowania znaczeń : wiedza społeczna młodszych uczniów z perspektywy nauczyciela", Agnieszka Nowak-Łojewska, Zielona Góra 2011 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2016 / Tom 28 / Numer 1(55)", pages = "249 - 256" }