Elżbieta Miterka
18 artykuły w 2 czasopismach
-
Znaczenie zabawy konstrukcyjnej w rozwoju manualnym dzieci czteroletnich Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2012 / Numer 1 / s. 25 - 352012CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Mirella Ogrocka, Znaczenie zabawy konstrukcyjnej w rozwoju manualnym dzieci czteroletnich, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2012 / Numer 1, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Mirella Ogrocka", title = "Znaczenie zabawy konstrukcyjnej w rozwoju manualnym dzieci czteroletnich", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2012 / Numer 1", pages = "25 - 35" }
-
Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012 Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2013 / Numer 2 / s. 87 - 922013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Barbara Surma, Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2013 / Numer 2, s. 87 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Barbara Surma", title = "Współczesna edukacja elementarna szansą na integralny rozwój dziecka : recenzja książki: "Nowe wyzwania i perspektywy dla wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej", pod redakcją naukową dr Barbary Surmy, Akademia Ignatianum – Wydawnictwo WAM, Kraków 2012", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2013 / Numer 2", pages = "87 - 92" }
-
Definiowanie efektów kształcenia praktycznego przyszłych nauczycieli w aspekcie aktywności studentów 2013 / Tom 16 / s. 97 - 1112013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Definiowanie efektów kształcenia praktycznego przyszłych nauczycieli w aspekcie aktywności studentów, None, 2013 / Tom 16, s. 97 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Definiowanie efektów kształcenia praktycznego przyszłych nauczycieli w aspekcie aktywności studentów", journal = "None", issue = "2013 / Tom 16", pages = "97 - 111" }
-
Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium naukowo-metodycznego „Reforma edukacji elementarnej w aspekcie współczesnych wyzwań społecznych w Polsce i Ukrainie” Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2016 / Numer 2 / s. 163 - 1642016CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium naukowo-metodycznego „Reforma edukacji elementarnej w aspekcie współczesnych wyzwań społecznych w Polsce i Ukrainie”, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2016 / Numer 2, s. 163 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z międzynarodowego seminarium naukowo-metodycznego „Reforma edukacji elementarnej w aspekcie współczesnych wyzwań społecznych w Polsce i Ukrainie”", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2016 / Numer 2", pages = "163 - 164" }
-
Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Potencjalności dziecka wyzwaniem dla kompetencji nauczyciela" Chełm, 30.03.2014 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2014 / Numer 1 / s. 189 - 1902014CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Potencjalności dziecka wyzwaniem dla kompetencji nauczyciela" Chełm, 30.03.2014 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2014 / Numer 1, s. 189 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Potencjalności dziecka wyzwaniem dla kompetencji nauczyciela" Chełm, 30.03.2014 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2014 / Numer 1", pages = "189 - 190" }
-
Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Praktyczne egzemplifikacje rozwijania kompetencji czytelniczych uczniów" Chełm, 9 V 2016 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2016 / Numer 1 / s. 207 - 2082016CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Praktyczne egzemplifikacje rozwijania kompetencji czytelniczych uczniów" Chełm, 9 V 2016 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2016 / Numer 1, s. 207 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Praktyczne egzemplifikacje rozwijania kompetencji czytelniczych uczniów" Chełm, 9 V 2016 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2016 / Numer 1", pages = "207 - 208" }
-
Recenzja książki: "Program praktyk w zakresie przygotowania do zawodu nauczyciela edukacji elementarnej dla studentów kierunku pedagogika i jego praktyczne egzemplifikacje", red. E. Staropiętka-Kuna, A. Okoński, E. Miterka, Chełm 2015 Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 207 - 2112017CZYSTY TEKST
Joanna Majchrzyk-Mikuła, Elżbieta Miterka, Augustyn Okoński, Elżbieta Staropiętka-Kuna, Recenzja książki: "Program praktyk w zakresie przygotowania do zawodu nauczyciela edukacji elementarnej dla studentów kierunku pedagogika i jego praktyczne egzemplifikacje", red. E. Staropiętka-Kuna, A. Okoński, E. Miterka, Chełm 2015, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 207 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Majchrzyk-Mikuła, Elżbieta Miterka, Augustyn Okoński, Elżbieta Staropiętka-Kuna", title = "Recenzja książki: "Program praktyk w zakresie przygotowania do zawodu nauczyciela edukacji elementarnej dla studentów kierunku pedagogika i jego praktyczne egzemplifikacje", red. E. Staropiętka-Kuna, A. Okoński, E. Miterka, Chełm 2015", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "207 - 211" }
-
Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Nauczyciel kreatorem działań edukacyjnych” Chełm, 8 IV 2011 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2011 / Numer 1 / s. 215 - 2162011CZYSTY TEKST
Ewa Kuna, Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Nauczyciel kreatorem działań edukacyjnych” Chełm, 8 IV 2011 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2011 / Numer 1, s. 215 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kuna, Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Nauczyciel kreatorem działań edukacyjnych” Chełm, 8 IV 2011 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2011 / Numer 1", pages = "215 - 216" }
-
Sprawozdanie z „British educational training and technology (BETT SHOW 2017)” Londyn, 26-27 I 2017 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 217 - 2202017CZYSTY TEKST
Piotr Mazur, Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z „British educational training and technology (BETT SHOW 2017)” Londyn, 26-27 I 2017 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 217 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mazur, Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z „British educational training and technology (BETT SHOW 2017)” Londyn, 26-27 I 2017 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "217 - 220" }
-
Sprawozdanie z Konferencji "Zarządzanie szkołami wyższymi w kontekście prawnym, społecznym, technologicznym", Wieliczka, 9-10 V 2017 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2017 / Numer 1 / s. 221 - 2232017CZYSTY TEKST
Piotr Mazur, Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z Konferencji "Zarządzanie szkołami wyższymi w kontekście prawnym, społecznym, technologicznym", Wieliczka, 9-10 V 2017 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2017 / Numer 1, s. 221 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mazur, Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z Konferencji "Zarządzanie szkołami wyższymi w kontekście prawnym, społecznym, technologicznym", Wieliczka, 9-10 V 2017 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2017 / Numer 1", pages = "221 - 223" }
-
Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Etyczny wymiar relacji interpersonalnych nauczyciel – uczeń” Chełm, 3 XI 2011 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2011 / Numer 1 / s. 227 - 2282011CZYSTY TEKST
Ewa Kuna, Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Etyczny wymiar relacji interpersonalnych nauczyciel – uczeń” Chełm, 3 XI 2011 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2011 / Numer 1, s. 227 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kuna, Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z Seminarium dydaktycznego nt. „Etyczny wymiar relacji interpersonalnych nauczyciel – uczeń” Chełm, 3 XI 2011 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2011 / Numer 1", pages = "227 - 228" }
-
Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela edukacji elementarnej", Chełm 15.04.2015 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2015 / Numer 1 / s. 237 - 2382015CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela edukacji elementarnej", Chełm 15.04.2015 r. , Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2015 / Numer 1, s. 237 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z seminarium dydaktycznego "Nowoczesne technologie w pracy nauczyciela edukacji elementarnej", Chełm 15.04.2015 r. ", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2015 / Numer 1", pages = "237 - 238" }
-
Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego Rozbudzanie aktywności a osiągnięcia edukacyjne dziecka, Chełm 11.05.2012 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2012 / Numer 1 / s. 242 - 2432012CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego Rozbudzanie aktywności a osiągnięcia edukacyjne dziecka, Chełm 11.05.2012 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2012 / Numer 1, s. 242 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego Rozbudzanie aktywności a osiągnięcia edukacyjne dziecka, Chełm 11.05.2012 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2012 / Numer 1", pages = "242 - 243" }
-
Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Pedagogiczne praktyki studenckie – wyzwania i możliwości”, Chełm 06.11.2012 r.@Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2013 / Numer 1 / s. 243 - 2442013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Pedagogiczne praktyki studenckie – wyzwania i możliwości”, Chełm 06.11.2012 r.@Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2013 / Numer 1, s. 243 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Pedagogiczne praktyki studenckie – wyzwania i możliwości”, Chełm 06.11.2012 r.@Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2013 / Numer 1", pages = "243 - 244" }
-
Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Środowiska wychowawcze dziecka – rodzina, przedszkole, szkoła", Chełm 23.11.2012 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2013 / Numer 1 / s. 245 - 2462013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Środowiska wychowawcze dziecka – rodzina, przedszkole, szkoła", Chełm 23.11.2012 r., Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2013 / Numer 1, s. 245 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z Seminarium Dydaktycznego “Środowiska wychowawcze dziecka – rodzina, przedszkole, szkoła", Chełm 23.11.2012 r.", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2013 / Numer 1", pages = "245 - 246" }
-
Sprawozdanie z konferencji “Innowacje w procesie projektowania i realizacji studenckich praktyk pedagogicznych w PWSZ w Chełmie”, Chełm 30.04.2013 r Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2013 / Numer 1 / s. 247 - 2482013CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z konferencji “Innowacje w procesie projektowania i realizacji studenckich praktyk pedagogicznych w PWSZ w Chełmie”, Chełm 30.04.2013 r, Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2013 / Numer 1, s. 247 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z konferencji “Innowacje w procesie projektowania i realizacji studenckich praktyk pedagogicznych w PWSZ w Chełmie”, Chełm 30.04.2013 r", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2013 / Numer 1", pages = "247 - 248" }
-
Sprawozdanie z konferencji podsumowującej projekt „Wiedza i praktyka drogą do sukcesu”, Chełm 28.05.2015 r. Opublikowano w: Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy 2015 / Numer 1 / s. 249 - 2502015CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna, Sprawozdanie z konferencji podsumowującej projekt „Wiedza i praktyka drogą do sukcesu”, Chełm 28.05.2015 r. , Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy, 2015 / Numer 1, s. 249 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka, Ewa Staropiętka-Kuna", title = "Sprawozdanie z konferencji podsumowującej projekt „Wiedza i praktyka drogą do sukcesu”, Chełm 28.05.2015 r. ", journal = "Scientific Bulletin of Chełm - Section of Pedagogy", issue = "2015 / Numer 1", pages = "249 - 250" }
-
Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja” Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 3 / s. 255 - 2572014CZYSTY TEKST
Elżbieta Miterka, Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 3, s. 255 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Miterka", title = "Sprawozdanie z konferencji „Uczeń zdolny – diagnoza i edukacja”", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 3", pages = "255 - 257" }