Małgorzata Kwaśniewska
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Zmiana roli nauczyciela przedszkola w kontekście założeń reformy systemu edukacji Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2010 / Tom 19 / s. 49 - 632010CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Zmiana roli nauczyciela przedszkola w kontekście założeń reformy systemu edukacji, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2010 / Tom 19, s. 49 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Zmiana roli nauczyciela przedszkola w kontekście założeń reformy systemu edukacji", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2010 / Tom 19", pages = "49 - 63" }
-
"The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Journal of Preschool and Elementary School Education 2012 / Numer 1(1) / s. 131 - 1342012CZYSTY TEKST
Jolanta Karbowniczek, Małgorzata Kwaśniewska, Barbara Surma, Ewa Szewczuk, "The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja], Journal of Preschool and Elementary School Education, 2012 / Numer 1(1), s. 131 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Karbowniczek, Małgorzata Kwaśniewska, Barbara Surma, Ewa Szewczuk", title = ""The Basics of Preschool Pedagogy with Methodology", J. Karbowniczek, M. Kwaśniewska, B. Surma, Krakow 2011 : [recenzja]", journal = "Journal of Preschool and Elementary School Education", issue = "2012 / Numer 1(1)", pages = "131 - 134" }
-
Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 145 - 1582009CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Ujęcie programowe zakresu kompetencji dzieci przedszkolnych do nauki czytania", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "145 - 158" }
-
Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 209 - 2312011CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 209 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Uwarunkowania poprawności pisma uczniów klas początkowych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "209 - 231" }
-
Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009 Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2011 / Tom 20 / s. 287 - 3052011CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2011 / Tom 20, s. 287 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska", title = "Nauka pisania: zestawienie bibliograficzne w wyborze za lata 1999–2009", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2011 / Tom 20", pages = "287 - 305" }
-
"Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2009 / Tom 18 / s. 305 - 3082009CZYSTY TEKST
Małgorzata Kwaśniewska, Wiesława Żaba-Żabińska, "Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2009 / Tom 18, s. 305 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kwaśniewska, Wiesława Żaba-Żabińska", title = ""Czytamy sy-la-ba-mi", Wiesława Żaba-Żabińska, Kielce 2008 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2009 / Tom 18", pages = "305 - 308" }