-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Wstęp, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Wstęp", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "7 - 8" }
-
„Świat Idealny” – systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnies. 11 - 23CZYSTY TEKST
Iwona Durek, „Świat Idealny” – systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 11 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Durek", title = "„Świat Idealny” – systemowa koncepcja pracy z dzieckiem niepełnosprawnym intelektualnie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "11 - 23" }
-
CZYSTY TEKST
Danuta Szeligiewicz-Urban, Rola prac ręcznych w terapii zajęciowej osób niepełnosprawnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 25 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Szeligiewicz-Urban", title = "Rola prac ręcznych w terapii zajęciowej osób niepełnosprawnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "25 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Anida Szafrańska, Systemy i rodzaje wsparcia społecznego rodziny z dzieckiem autystycznym, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Anida Szafrańska", title = "Systemy i rodzaje wsparcia społecznego rodziny z dzieckiem autystycznym", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "37 - 45" }
-
Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualnąs. 47 - 56CZYSTY TEKST
Szymon Godawa, Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Godawa", title = "Pedagogika specjalna Gestalt w pracy z osobami z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "47 - 56" }
-
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych medióws. 59 - 71CZYSTY TEKST
Aleksandra Kamińska, Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Kamińska", title = "Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "59 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Dębińska-Rudy, Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 73 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dębińska-Rudy", title = "Reklama telewizyjna w percepcji dziecka przedszkolnego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "73 - 82" }
-
Eventy rekreacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie oferty Jeleniej Górys. 83 - 97CZYSTY TEKST
Piotr Oleśniewicz, Krzysztof Widawski, Eventy rekreacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie oferty Jeleniej Góry, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 83 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Oleśniewicz, Krzysztof Widawski", title = "Eventy rekreacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie oferty Jeleniej Góry", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "83 - 97" }
-
Ways of spending time after school (recreation) in the eyes of adolescents before the age of fifteens. 99 - 110CZYSTY TEKST
Izabela Plieth-Kalinowska, Ways of spending time after school (recreation) in the eyes of adolescents before the age of fifteen, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Plieth-Kalinowska", title = "Ways of spending time after school (recreation) in the eyes of adolescents before the age of fifteen", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "99 - 110" }
-
CZYSTY TEKST
Milena Alexová, Jana Juříková, Martina Pluháčková, Do sport climbers need education in their eating habits?, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 111 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Milena Alexová, Jana Juříková, Martina Pluháčková", title = "Do sport climbers need education in their eating habits?", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "111 - 118" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Barbara Jabłonkowska, Risk-taking factors in backpacker tourism, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, 2015 / Tom 11, s. 119 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Barbara Jabłonkowska", title = "Risk-taking factors in backpacker tourism", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika", issue = "2015 / Tom 11", pages = "119 - 127" }