-
Myśląc o życiu duchowym/mentalnym w kontekście aktywności: transformacje bezszelestne "versus" modyfi kacjep. 9 - 23Plain Text
Ewa Marynowicz-Hetka, Myśląc o życiu duchowym/mentalnym w kontekście aktywności: transformacje bezszelestne "versus" modyfi kacje, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Marynowicz-Hetka", title = "Myśląc o życiu duchowym/mentalnym w kontekście aktywności: transformacje bezszelestne "versus" modyfi kacje", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "9 - 23" }
-
Bogdana Nawroczyńskiego koncepcja pedagogiki jako humanistyczno-społecznej nauki stosowanejp. 25 - 48Plain Text
Janina Kostkiewicz, Bogdana Nawroczyńskiego koncepcja pedagogiki jako humanistyczno-społecznej nauki stosowanej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 25 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Kostkiewicz", title = "Bogdana Nawroczyńskiego koncepcja pedagogiki jako humanistyczno-społecznej nauki stosowanej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "25 - 48" }
-
Wychowywanie jako spotkanie osób w świecie wartościp. 49 - 61Plain Text
Witold P. Glinkowski, Wychowywanie jako spotkanie osób w świecie wartości, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 49 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Witold P. Glinkowski", title = "Wychowywanie jako spotkanie osób w świecie wartości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "49 - 61" }
-
W poszukiwaniu człowieka wartościowego – sylwetka duchowa Dietricha Bonhoeff era i jej pedagogiczna aktualnośćp. 63 - 76Plain Text
Marek Jeziorański, W poszukiwaniu człowieka wartościowego – sylwetka duchowa Dietricha Bonhoeff era i jej pedagogiczna aktualność, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 63 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Jeziorański", title = "W poszukiwaniu człowieka wartościowego – sylwetka duchowa Dietricha Bonhoeff era i jej pedagogiczna aktualność", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "63 - 76" }
-
Radość, nauka, pobożność : Drogowskazy Jana Bosko w rozwoju życia duchowegop. 77 - 95Plain Text
Stanisław, Radość, nauka, pobożność : Drogowskazy Jana Bosko w rozwoju życia duchowego, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 77 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław", title = "Radość, nauka, pobożność : Drogowskazy Jana Bosko w rozwoju życia duchowego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "77 - 95" }
-
Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnejp. 97 - 109Plain Text
Marcin Rojek, Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 97 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Rojek", title = "Uczeń i nauczyciel w neoliberalnej teorii i praktyce edukacyjnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "97 - 109" }
-
Od poznania do konstytuowania siebie : Pedagogiczne implikacje dylematów samotożsamościowych współczesnego człowiekap. 111 - 131Plain Text
Marta Krasuska-Betiuk, Od poznania do konstytuowania siebie : Pedagogiczne implikacje dylematów samotożsamościowych współczesnego człowieka, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 111 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Krasuska-Betiuk", title = "Od poznania do konstytuowania siebie : Pedagogiczne implikacje dylematów samotożsamościowych współczesnego człowieka", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "111 - 131" }
-
Codzienność i niecodzienność twórczości : (Re)konstrukcja pojęcia twórczości w kontekście wychowaniap. 133 - 148Plain Text
Ewa Jakimowska, Codzienność i niecodzienność twórczości : (Re)konstrukcja pojęcia twórczości w kontekście wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 133 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jakimowska", title = "Codzienność i niecodzienność twórczości : (Re)konstrukcja pojęcia twórczości w kontekście wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "133 - 148" }
-
Odmienność w kulturze akademickiej : W poszukiwaniu tożsamości outsiderap. 149 - 163Plain Text
Magda Karkowska, Odmienność w kulturze akademickiej : W poszukiwaniu tożsamości outsidera, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 149 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Karkowska", title = "Odmienność w kulturze akademickiej : W poszukiwaniu tożsamości outsidera", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "149 - 163" }
-
Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowejp. 165 - 188Plain Text
Inetta Nowosad, Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 165 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Inetta Nowosad", title = "Procesy demokratyzacji i tajwanizacji : O roli edukacji w kształtowaniu tajwańskiej tożsamości narodowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "165 - 188" }
-
Niewychowanie : O cielesnych i seksualnych aspektach wychowywania w literackich ujęciach (Wedekind, Musil, Różewicz)p. 189 - 205Plain Text
Bernadetta Żynis, Niewychowanie : O cielesnych i seksualnych aspektach wychowywania w literackich ujęciach (Wedekind, Musil, Różewicz), Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 189 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Bernadetta Żynis", title = "Niewychowanie : O cielesnych i seksualnych aspektach wychowywania w literackich ujęciach (Wedekind, Musil, Różewicz)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "189 - 205" }
-
„Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogikip. 207 - 218Plain Text
Magdalena Grochowalska, „Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "„Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "207 - 218" }
-
Humanistyka – po coś, czyli recenzja rozprawy Lecha Witkowskiego na ekranie krytycznego myśleniap. 219 - 225Plain Text
Bogusław Śliwerski, L. Witkowski, Humanistyka – po coś, czyli recenzja rozprawy Lecha Witkowskiego na ekranie krytycznego myślenia, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 219 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, L. Witkowski", title = "Humanistyka – po coś, czyli recenzja rozprawy Lecha Witkowskiego na ekranie krytycznego myślenia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "219 - 225" }
-
Autorzyp. 239Plain Text
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 239
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "239" }
-
Informacja dla autorówp. 241 - 242Plain Text
Informacja dla autorów, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 241 - 242
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacja dla autorów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "241 - 242" }