Magdalena Grochowalska
9 artykuły w 4 czasopismach
-
Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli : głos w sprawie reformy oświaty w Polsce Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2017 / Numer 1 / s. 13 - 292017CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera, Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli : głos w sprawie reformy oświaty w Polsce, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2017 / Numer 1, s. 13 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska, Jolanta Sajdera", title = "Podstawa programowa wychowania przedszkolnego jako wyraz oczekiwań MEN wobec dzieci i nauczycieli : głos w sprawie reformy oświaty w Polsce", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2017 / Numer 1", pages = "13 - 29" }
-
Spotkanie początkujących nauczycieli z kulturą organizacji a odnajdywanie własnej drogi pedagogicznej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2017 / Numer 1 (9) / s. 15 - 272017CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Spotkanie początkujących nauczycieli z kulturą organizacji a odnajdywanie własnej drogi pedagogicznej , Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2017 / Numer 1 (9), s. 15 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Spotkanie początkujących nauczycieli z kulturą organizacji a odnajdywanie własnej drogi pedagogicznej ", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2017 / Numer 1 (9)", pages = "15 - 27" }
-
Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2015 / Tom 4 / s. 23 - 312015CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2015 / Tom 4, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Badacz czy nauczyciel? Uwarunkowania uczenia się roli zawodowej przez początkujących nauczycieli akademickich", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2015 / Tom 4", pages = "23 - 31" }
-
Waloryzowanie pracy nauczyciela w kulturze grupy zawodowej : z doświadczeń początkujących nauczycieli Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2016 / Numer 1 (7) / s. 25 - 372016CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Waloryzowanie pracy nauczyciela w kulturze grupy zawodowej : z doświadczeń początkujących nauczycieli, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2016 / Numer 1 (7), s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Waloryzowanie pracy nauczyciela w kulturze grupy zawodowej : z doświadczeń początkujących nauczycieli", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2016 / Numer 1 (7)", pages = "25 - 37" }
-
Dylematy nowicjusza : konteksty stawania się nauczycielem edukacji przedszkolnej Opublikowano w: Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli 2014 / Numer 1 / s. 27 - 402014CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Dylematy nowicjusza : konteksty stawania się nauczycielem edukacji przedszkolnej, Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli , 2014 / Numer 1, s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Dylematy nowicjusza : konteksty stawania się nauczycielem edukacji przedszkolnej", journal = "Edukacja Elementarna w Teorii i Praktyce : kwartalnik dla nauczycieli ", issue = "2014 / Numer 1", pages = "27 - 40" }
-
Formalizm praktyki pedagogicznej w kontekście pytań o zmiany w edukacji przedszkolnej Opublikowano w: Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna 2013 / Numer 1 / s. 37 - 482013CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Formalizm praktyki pedagogicznej w kontekście pytań o zmiany w edukacji przedszkolnej, Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna, 2013 / Numer 1, s. 37 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Formalizm praktyki pedagogicznej w kontekście pytań o zmiany w edukacji przedszkolnej", journal = "Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna", issue = "2013 / Numer 1", pages = "37 - 48" }
-
Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2016 / Tom 5 / s. 55 - 652016CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2016 / Tom 5, s. 55 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Jak stać się profesjonalistą? Wybrane uwarunkowania dynamiki rozwoju zawodowego początkujących nauczycieli", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2016 / Tom 5", pages = "55 - 65" }
-
Co jest za tymi drzwiami? : o potrzebie przygotowania początkujących nauczycieli do wejścia w kulturę szkoły Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15) / s. 61 - 732016CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, Co jest za tymi drzwiami? : o potrzebie przygotowania początkujących nauczycieli do wejścia w kulturę szkoły, Studia z Teorii Wychowania, 2016 / Tom 7 / Numer 2 (15), s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "Co jest za tymi drzwiami? : o potrzebie przygotowania początkujących nauczycieli do wejścia w kulturę szkoły", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2016 / Tom 7 / Numer 2 (15)", pages = "61 - 73" }
-
„Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22) / s. 207 - 2182018CZYSTY TEKST
Magdalena Grochowalska, „Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 1 (22), s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grochowalska", title = "„Niecodzienna codzienność” w projektowaniu działania nauczyciela, czyli o wychowaniu małego dziecka w dyskursie studentów pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 1 (22)", pages = "207 - 218" }