-
Edukacja otwierająca jako strategia demokratyzacji wiedzy i współtworzenia wyobraźni społecznejs. 9 - 31CZYSTY TEKST
Katarzyna Majbroda, Edukacja otwierająca jako strategia demokratyzacji wiedzy i współtworzenia wyobraźni społecznej , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 9 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Majbroda", title = "Edukacja otwierająca jako strategia demokratyzacji wiedzy i współtworzenia wyobraźni społecznej ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "9 - 31" }
-
EtnoPolska - animacja, edukacja, partycypacjas. 33 - 46CZYSTY TEKST
Bogusław Dziadzia, EtnoPolska - animacja, edukacja, partycypacja , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Dziadzia", title = "EtnoPolska - animacja, edukacja, partycypacja ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "33 - 46" }
-
Kulturowe uwarunkowania i społeczne konsekwencje funkcjonowania szkół tauromachicznych w Hiszpaniis. 49 - 66CZYSTY TEKST
Magdalena Ziółkowska, Kulturowe uwarunkowania i społeczne konsekwencje funkcjonowania szkół tauromachicznych w Hiszpanii , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 49 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ziółkowska", title = "Kulturowe uwarunkowania i społeczne konsekwencje funkcjonowania szkół tauromachicznych w Hiszpanii ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "49 - 66" }
-
Edukacja regionalna obok głównego nurtu - bliżej źródeł i wiedzy lokalnej : przykłady działań na Dolnym Śląskus. 69 - 87CZYSTY TEKST
Marta Derejczyk, Anna Kurpiel, Edukacja regionalna obok głównego nurtu - bliżej źródeł i wiedzy lokalnej : przykłady działań na Dolnym Śląsku , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 69 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Derejczyk, Anna Kurpiel", title = "Edukacja regionalna obok głównego nurtu - bliżej źródeł i wiedzy lokalnej : przykłady działań na Dolnym Śląsku ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "69 - 87" }
-
Projekty edukacyjne na rzecz integracji społecznej oraz kształtowania postaw tolerancji i zrozumienias. 89 - 105CZYSTY TEKST
Marta Kluszczyńska, Izabella Maln, Projekty edukacyjne na rzecz integracji społecznej oraz kształtowania postaw tolerancji i zrozumienia , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 89 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kluszczyńska, Izabella Maln", title = "Projekty edukacyjne na rzecz integracji społecznej oraz kształtowania postaw tolerancji i zrozumienia ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "89 - 105" }
-
Wikipedia and Its Sister Projects as Important Elements of the Teaching and Learning Process - A Review of the Global Situations. 107 - 126CZYSTY TEKST
Pen-Yuan Hsing, Paul Jerchel, Nebojša Ratković, Klara Sielicka-Baryłka, Wikipedia and Its Sister Projects as Important Elements of the Teaching and Learning Process - A Review of the Global Situation , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 107 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Pen-Yuan Hsing, Paul Jerchel, Nebojša Ratković, Klara Sielicka-Baryłka", title = "Wikipedia and Its Sister Projects as Important Elements of the Teaching and Learning Process - A Review of the Global Situation ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "107 - 126" }
-
"Konkurs Antropologiczny" na Pomorzu : przykład popularyzacji wiedzy antropologicznej przez ośrodek etnologii gdańskiejs. 129 - 148CZYSTY TEKST
Tarzycjusz Buliński, Marta Szaszkiewicz, "Konkurs Antropologiczny" na Pomorzu : przykład popularyzacji wiedzy antropologicznej przez ośrodek etnologii gdańskiej , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 129 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Tarzycjusz Buliński, Marta Szaszkiewicz", title = ""Konkurs Antropologiczny" na Pomorzu : przykład popularyzacji wiedzy antropologicznej przez ośrodek etnologii gdańskiej ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "129 - 148" }
-
Kilka uwag na temat pierwszego sezonu badawczego w Soba (Sudan)s. 151 - 172CZYSTY TEKST
Maciej Kurcz, Kilka uwag na temat pierwszego sezonu badawczego w Soba (Sudan) , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kurcz", title = "Kilka uwag na temat pierwszego sezonu badawczego w Soba (Sudan) ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "151 - 172" }
-
Animation of a Local Urban Community : Sebastian Latocha Talks to Remigiusz Kaczmarek, the Chairman of the Józef Montwiłł-Mirecki Community Council in Łódźs. 175 - 187CZYSTY TEKST
Remigiusz Kaczmarek, Sebastian Latocha, Animation of a Local Urban Community : Sebastian Latocha Talks to Remigiusz Kaczmarek, the Chairman of the Józef Montwiłł-Mirecki Community Council in Łódź , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 175 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Remigiusz Kaczmarek, Sebastian Latocha", title = "Animation of a Local Urban Community : Sebastian Latocha Talks to Remigiusz Kaczmarek, the Chairman of the Józef Montwiłł-Mirecki Community Council in Łódź ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "175 - 187" }
-
The Transferability of Social and Cultural Anthropology into the Diverse Field of Education in Differing EU Countriess. 191 - 200CZYSTY TEKST
Christa Markom, The Transferability of Social and Cultural Anthropology into the Diverse Field of Education in Differing EU Countries , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Christa Markom", title = "The Transferability of Social and Cultural Anthropology into the Diverse Field of Education in Differing EU Countries ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "191 - 200" }
-
Krytyczne bycie w świecie edukacji historycznej - antropologiczny i kulturoznawczy głos o edukacji historycznej w polskich szkołachs. 203 - 212CZYSTY TEKST
Wojciech Piasek, Krytyczne bycie w świecie edukacji historycznej - antropologiczny i kulturoznawczy głos o edukacji historycznej w polskich szkołach , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Piasek", title = "Krytyczne bycie w świecie edukacji historycznej - antropologiczny i kulturoznawczy głos o edukacji historycznej w polskich szkołach ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "203 - 212" }
-
Loklany potencjał edukacyjny na przykładzie działalności Forum Synagoga w Ostrowie Wielkopolskims. 215 - 229CZYSTY TEKST
Magdalena Frąszczak, Loklany potencjał edukacyjny na przykładzie działalności Forum Synagoga w Ostrowie Wielkopolskim , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 215 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Frąszczak", title = "Loklany potencjał edukacyjny na przykładzie działalności Forum Synagoga w Ostrowie Wielkopolskim ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "215 - 229" }
-
Towards an Inclusive Anthropology of Agings. 231 - 237CZYSTY TEKST
Jessica C. Robbins, Towards an Inclusive Anthropology of Aging , Łódzkie Studia Etnograficzne, 2020 / Tom 59, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Jessica C. Robbins", title = "Towards an Inclusive Anthropology of Aging ", journal = "Łódzkie Studia Etnograficzne", issue = "2020 / Tom 59", pages = "231 - 237" }