-
Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowejs. 1 - 18CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 1 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Styl zarządzania a wybrane odczucia i postawy pracowników organizacji naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "1 - 18" }
-
Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowejs. 19 - 32CZYSTY TEKST
Aneta Olejniczak, Darko Tomorad, Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Olejniczak, Darko Tomorad", title = "Wybrane wskaźniki osceny skuteczności komunikacji marketingowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "19 - 32" }
-
Znaczenie szkoły wyższej dla rozwoju samorządu lokalnego na przykładzie Polkowic, jednej z najbogatszych gmin w Polsces. 33 - 65CZYSTY TEKST
Jan Walczak, Znaczenie szkoły wyższej dla rozwoju samorządu lokalnego na przykładzie Polkowic, jednej z najbogatszych gmin w Polsce , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 33 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Walczak", title = "Znaczenie szkoły wyższej dla rozwoju samorządu lokalnego na przykładzie Polkowic, jednej z najbogatszych gmin w Polsce ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "33 - 65" }
-
Jan skutecznie promować uczelnie i instytuty badawcze w sieci? : psychologiczne mechanizmy skuteczności e-marketingus. 67 - 90CZYSTY TEKST
Karol Wolski, Jan skutecznie promować uczelnie i instytuty badawcze w sieci? : psychologiczne mechanizmy skuteczności e-marketingu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 67 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Karol Wolski", title = "Jan skutecznie promować uczelnie i instytuty badawcze w sieci? : psychologiczne mechanizmy skuteczności e-marketingu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "67 - 90" }
-
Identyfikacja wizualna a rebranding markis. 91 - 119CZYSTY TEKST
Katerzyna Wrona, Identyfikacja wizualna a rebranding marki , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s. 91 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Katerzyna Wrona", title = "Identyfikacja wizualna a rebranding marki ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "91 - 119" }