-
Idea humanizmu w świecie ponowoczesnyms. 7 - 14CZYSTY TEKST
Piotr Dehnel, Idea humanizmu w świecie ponowoczesnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 7 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Dehnel", title = "Idea humanizmu w świecie ponowoczesnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "7 - 14" }
-
W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesnościs. 15 - 28CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "15 - 28" }
-
Humanistyczna psychoanaliza Ericha Fromma wobec zagrożeń współczesnego światas. 29 - 38CZYSTY TEKST
Robert Saciuk, Humanistyczna psychoanaliza Ericha Fromma wobec zagrożeń współczesnego świata , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Saciuk", title = "Humanistyczna psychoanaliza Ericha Fromma wobec zagrożeń współczesnego świata ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "29 - 38" }
-
Przymus i wolność w edukacji dorosłychs. 39 - 53CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Przymus i wolność w edukacji dorosłych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 39 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Przymus i wolność w edukacji dorosłych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "39 - 53" }
-
Pułapki w badaniach nad nauczycielems. 55 - 66CZYSTY TEKST
Krzysztof Rubacha, Pułapki w badaniach nad nauczycielem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Rubacha", title = "Pułapki w badaniach nad nauczycielem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "55 - 66" }
-
Edukacja, demokracja, tożsamość : echa myśli Deweyowskiej we współczesnej amerykańskiej refleksji kulturowo-edukacyjnejs. 69 - 83CZYSTY TEKST
Astrid Męczkowska, Edukacja, demokracja, tożsamość : echa myśli Deweyowskiej we współczesnej amerykańskiej refleksji kulturowo-edukacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 69 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska", title = "Edukacja, demokracja, tożsamość : echa myśli Deweyowskiej we współczesnej amerykańskiej refleksji kulturowo-edukacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "69 - 83" }
-
Przemoc domowa : (teoretyczne aspekty zjawiska)s. 83 - 89CZYSTY TEKST
Anna Karłyk, Przemoc domowa : (teoretyczne aspekty zjawiska) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 83 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Karłyk", title = "Przemoc domowa : (teoretyczne aspekty zjawiska) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "83 - 89" }
-
Edukacja alternatywnas. 93 - 109CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Edukacja alternatywna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 93 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Edukacja alternatywna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "93 - 109" }
-
Sieci w kulturze - nowoczesne metody wymiany informacjis. 113 - 119CZYSTY TEKST
Ewa Augustyniak, Sieci w kulturze - nowoczesne metody wymiany informacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Augustyniak", title = "Sieci w kulturze - nowoczesne metody wymiany informacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "113 - 119" }
-
Dyskretny urok ideologiis. 123 - 130CZYSTY TEKST
Raymond Aron, Damian Leszczyński, Czesław Miłosz, Dyskretny urok ideologii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Raymond Aron, Damian Leszczyński, Czesław Miłosz", title = "Dyskretny urok ideologii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "123 - 130" }
-
Anty-paideias. 131 - 135CZYSTY TEKST
Maria Dudzikowa, Jadwiga Mizińska, Anty-paideia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Jadwiga Mizińska", title = "Anty-paideia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "131 - 135" }
-
Ulotne ciała - ulotna humanistyka, czyli tekst jak okiem sięgnąćs. 137 - 147CZYSTY TEKST
Phillip A. Mellor, Chris Shilling, Mikołaj Szołtysek, Ulotne ciała - ulotna humanistyka, czyli tekst jak okiem sięgnąć , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 137 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Phillip A. Mellor, Chris Shilling, Mikołaj Szołtysek", title = "Ulotne ciała - ulotna humanistyka, czyli tekst jak okiem sięgnąć ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "137 - 147" }
-
"Globalizacja. I co z tego dla ludzi wynika", Zygmunt Bauman, tł. Ewa Klekot, Warszawa 2000 : [recenzja]s. 149 - 156CZYSTY TEKST
Zygmunt Bauman, Jarosław Klebaniuk, Ewa Klekot, "Globalizacja. I co z tego dla ludzi wynika", Zygmunt Bauman, tł. Ewa Klekot, Warszawa 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Bauman, Jarosław Klebaniuk, Ewa Klekot", title = ""Globalizacja. I co z tego dla ludzi wynika", Zygmunt Bauman, tł. Ewa Klekot, Warszawa 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "149 - 156" }
-
"Adult Education and Democratic Citizenship IV", ed. Michael Schemmann, Michał Bron, Jr., Kraków 2001 : [recenzja]s. 157 - 163CZYSTY TEKST
Michał Bron, Małgorzata Malec, Michael Schemmann, "Adult Education and Democratic Citizenship IV", ed. Michael Schemmann, Michał Bron, Jr., Kraków 2001 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 157 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Bron, Małgorzata Malec, Michael Schemmann", title = ""Adult Education and Democratic Citizenship IV", ed. Michael Schemmann, Michał Bron, Jr., Kraków 2001 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "157 - 163" }