Sławomir Krzychała
11 artykuły w 3 czasopismach
-
Tożsamość i przemiany społeczne - przegląd teoretycznych stanowisk Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 1 (25) / s. 7 - 252004CZYSTY TEKST
Walter Bauer, Sławomir Krzychała, Tożsamość i przemiany społeczne - przegląd teoretycznych stanowisk , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 1 (25), s. 7 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Walter Bauer, Sławomir Krzychała", title = "Tożsamość i przemiany społeczne - przegląd teoretycznych stanowisk ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 1 (25)", pages = "7 - 25" }
-
Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 3 (35) / s. 7 - 302006CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Sławomir Krzychała, Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 7 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Sławomir Krzychała", title = "Biografia i mentalność : narracyjne badania relacji pokoleniowych w Niemczech Wschodnich, Polsce i Czechach ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "7 - 30" }
-
W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesności Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 1 (17) / s. 15 - 282002CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 1 (17), s. 15 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "W cieniu ryzyka - doświadczenie społeczne na progu refleksyjnej nowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 1 (17)", pages = "15 - 28" }
-
(De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesności Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 4 (20) / s. 27 - 442002CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, (De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "(De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "27 - 44" }
-
Collective Patterns of Teachers' Action : A Documentary Interpretation of the Construction of Habitual Knowledge 2014 / Tom 10 / Numer 4 / s. 68 - 862014CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Beata Zamorska, Collective Patterns of Teachers' Action : A Documentary Interpretation of the Construction of Habitual Knowledge , None, 2014 / Tom 10 / Numer 4, s. 68 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała, Beata Zamorska", title = "Collective Patterns of Teachers' Action : A Documentary Interpretation of the Construction of Habitual Knowledge ", journal = "None", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 4", pages = "68 - 86" }
-
Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2016 / Tom 23 / Numer 2 / s. 75 - 922016CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2016 / Tom 23 / Numer 2, s. 75 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "Od analizy sekwencji do rekonstrukcji dialogiczności – wykorzystanie metody dokumentarnej w analizie narracyjno-biograficznej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2016 / Tom 23 / Numer 2", pages = "75 - 92" }
-
Czy indywiduum może/musi być indywidualne - dylematy indywidualizacji (po?)nowoczesnego społeczeństwa Opublikowano w: Forum Oświatowe 2001 / Tom 13 / Numer 1(24) / s. 83 - 1042001CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Czy indywiduum może/musi być indywidualne - dylematy indywidualizacji (po?)nowoczesnego społeczeństwa , Forum Oświatowe, 2001 / Tom 13 / Numer 1(24), s. 83 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "Czy indywiduum może/musi być indywidualne - dylematy indywidualizacji (po?)nowoczesnego społeczeństwa ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2001 / Tom 13 / Numer 1(24)", pages = "83 - 104" }
-
"W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2017 / Numer 1 (77) / s. 125 - 1322017CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Danuta Urbaniak-Zając, "W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2017 / Numer 1 (77), s. 125 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała, Danuta Urbaniak-Zając", title = ""W poszukiwaniu teorii działania profesjonalnego pedagogów : badania rekonstrukcyjne", Danuta Urbaniak-Zając, Kraków 2016 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2017 / Numer 1 (77)", pages = "125 - 132" }
-
Rekonstrukcje (re)konstrukcji : wprowadzenie do dyskusji o jakości "jakościowych" badań społecznych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 2(35) / s. 139 - 1512006CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Rekonstrukcje (re)konstrukcji : wprowadzenie do dyskusji o jakości "jakościowych" badań społecznych , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 2(35), s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "Rekonstrukcje (re)konstrukcji : wprowadzenie do dyskusji o jakości "jakościowych" badań społecznych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 2(35)", pages = "139 - 151" }
-
Codzienność poźnej nowoczesności - gdy "oczywistość" staje sie problemem Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2003 / Numer Numer specjalny / s. 141 - 1532003CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Codzienność poźnej nowoczesności - gdy "oczywistość" staje sie problemem , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer Numer specjalny, s. 141 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "Codzienność poźnej nowoczesności - gdy "oczywistość" staje sie problemem ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer Numer specjalny", pages = "141 - 153" }
-
Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 195 - 2162018CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Agnieszka Zembrzuska, Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 195 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała, Agnieszka Zembrzuska", title = "Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "195 - 216" }