Agnieszka Zembrzuska
9 artykuły w 2 czasopismach
-
Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 3 (19) / s. 1 - 22002CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska, Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 3 (19), s. 1 - 2
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz, Maria Reut, Agnieszka Zembrzuska", title = "Agata Sypniewska (2.03.1974 - 1.09. 2002) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 3 (19)", pages = "1 - 2" }
-
Ciało, umysł i opowieści - o ontologicznych i epistemologicznych perspektywach narracji na temat doświadczeń osobistych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 2 (26) / s. 9 - 282004CZYSTY TEKST
Marianne Horsdal, Agnieszka Zembrzuska, Ciało, umysł i opowieści - o ontologicznych i epistemologicznych perspektywach narracji na temat doświadczeń osobistych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 2 (26), s. 9 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Marianne Horsdal, Agnieszka Zembrzuska", title = "Ciało, umysł i opowieści - o ontologicznych i epistemologicznych perspektywach narracji na temat doświadczeń osobistych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 2 (26)", pages = "9 - 28" }
-
Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 1 (25) / s. 27 - 442004CZYSTY TEKST
Rennie Johnston, Agnieszka Zembrzuska, Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 1 (25), s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Rennie Johnston, Agnieszka Zembrzuska", title = "Uczenie się dorosłych obywatelstwa : odkrywanie założeń praktyki edukacyjnej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 1 (25)", pages = "27 - 44" }
-
"Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2002 / Numer 2 (18) / s. 55 - 782002CZYSTY TEKST
Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska, "Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 2 (18), s. 55 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Peter Alheit, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Podwójne oblicze" całożyciowego uczenia się : dwie analityczne perspektywy "cichej rewolucji" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 2 (18)", pages = "55 - 78" }
-
X Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra, 12-17 maja 2008 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2008 / Numer 4 (44) / s. 107 - 1142008CZYSTY TEKST
Agnieszka Zembrzuska, X Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra, 12-17 maja 2008 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 4 (44), s. 107 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Zembrzuska", title = "X Letnia Szkoła Młodych Andragogów. Uniwersytet Zielonogórski, Zielona Góra, 12-17 maja 2008 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 4 (44)", pages = "107 - 114" }
-
Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 4 (16) / s. 117 - 1192001CZYSTY TEKST
Leszek Koczanowicz, Agnieszka Zembrzuska, Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 117 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Koczanowicz, Agnieszka Zembrzuska", title = "Polsko-brytyjska konferencja naukowa "Filozofia - psychoanaliza - literatura. Punkty zbieżne". Dolnośląska Szkoła Wyższa Edukacji, Szkoła Nauk Społecznych, Polska Akademia Nauk, Manchester Metropolitan University, Wrocław 2-5 lipca 2001 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "117 - 119" }
-
"Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 155 - 1592009CZYSTY TEKST
M. Budzyński, P. Czekierda, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, J. Traczyński, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska, "Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " M. Budzyński, P. Czekierda, Mirosława Nowak-Dziemianowicz, J. Traczyński, Z. Zalewski, Agnieszka Zembrzuska", title = ""Tutoring w szkole. Między teorią a praktyką zmiany edukacyjnej", red. M. Budzyński, J. Traczyński, P. Czekierda, Z. Zalewski, A. Zembrzuska, Wrocław 2009 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "155 - 159" }
-
School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Development Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 2(49) / s. 167 - 1752013CZYSTY TEKST
Ewa Drozd, Agnieszka Zembrzuska, School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Development , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 167 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Drozd, Agnieszka Zembrzuska", title = "School Tutoring as a Concept and a Support Method in Student's Development ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "167 - 175" }
-
Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 1(59) / s. 195 - 2162018CZYSTY TEKST
Sławomir Krzychała, Agnieszka Zembrzuska, Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 1(59), s. 195 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała, Agnieszka Zembrzuska", title = "Jak tutoring zmienia system działalności szkoły? : z badań rekonstrukcyjnych we wrocławskich gimnazjach ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 1(59)", pages = "195 - 216" }