-
Kapitał społeczny a edukacjas. 7 - 17CZYSTY TEKST
Mariusz Kwiatkowski, Kapitał społeczny a edukacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 7 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Kwiatkowski", title = "Kapitał społeczny a edukacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "7 - 17" }
-
Poradoznawstwo i poradnictwo - granice autonomiis. 19 - 32CZYSTY TEKST
Alicja Kargulowa, Poradoznawstwo i poradnictwo - granice autonomii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 19 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "Poradoznawstwo i poradnictwo - granice autonomii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "19 - 32" }
-
Poradnictwo wobec zmieniających się wzorów ludzkiego życias. 33 - 41CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Poradnictwo wobec zmieniających się wzorów ludzkiego życia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Poradnictwo wobec zmieniających się wzorów ludzkiego życia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "33 - 41" }
-
Dylematy animacjis. 43 - 56CZYSTY TEKST
Bogdan Idzikowski, Dylematy animacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Idzikowski", title = "Dylematy animacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "43 - 56" }
-
Wiedza naukowa studentów i jej zastosowanie przy formułowaniu dyrektyw praktycznychs. 59 - 78CZYSTY TEKST
Ewa Narkiewicz-Niedbalec, Wiedza naukowa studentów i jej zastosowanie przy formułowaniu dyrektyw praktycznych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 59 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = "Wiedza naukowa studentów i jej zastosowanie przy formułowaniu dyrektyw praktycznych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "59 - 78" }
-
Utajone procesy poznawcze : (podejście eksperymentalne)s. 79 - 92CZYSTY TEKST
Ewa Magier, Utajone procesy poznawcze : (podejście eksperymentalne) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 79 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Magier", title = "Utajone procesy poznawcze : (podejście eksperymentalne) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "79 - 92" }
-
"Big Brother" dla nauczycielis. 93 - 101CZYSTY TEKST
Elżbieta Siarkiewicz, "Big Brother" dla nauczycieli , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 93 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Siarkiewicz", title = ""Big Brother" dla nauczycieli ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "93 - 101" }
-
Racjonalizm, relatywizm, pojęcie prawdy i wyzwania filozofii : rzecz o "Zielonogórskich Spotkaniach Filozoficznych"s. 105 - 109CZYSTY TEKST
Marta Kasztelan, Racjonalizm, relatywizm, pojęcie prawdy i wyzwania filozofii : rzecz o "Zielonogórskich Spotkaniach Filozoficznych" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 105 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kasztelan", title = "Racjonalizm, relatywizm, pojęcie prawdy i wyzwania filozofii : rzecz o "Zielonogórskich Spotkaniach Filozoficznych" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "105 - 109" }
-
"Wykluczanie", Zbigniew Kwieciński, Toruń 2002 : [recenzja]s. 113 - 116CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Ewa Narkiewicz-Niedbalec, "Wykluczanie", Zbigniew Kwieciński, Toruń 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 113 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński, Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = ""Wykluczanie", Zbigniew Kwieciński, Toruń 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "113 - 116" }
-
Heidi Vilijamaa, Janne Ruohisto i inni, "CareerStorm" - internetowy fiński program kreowania karierys. 117 - 126CZYSTY TEKST
Marcin Szumigraj, Heidi Vilijamaa, Janne Ruohisto i inni, "CareerStorm" - internetowy fiński program kreowania kariery , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Szumigraj", title = "Heidi Vilijamaa, Janne Ruohisto i inni, "CareerStorm" - internetowy fiński program kreowania kariery ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "117 - 126" }
-
"Creating a Life : Professional Women and the Quest for Children", Sylvia Ann Hewlett, New York 2002 : [recenzja]s. 127 - 134CZYSTY TEKST
Sylvia Ann Hewlett, Emilia Paprzycka, "Creating a Life : Professional Women and the Quest for Children", Sylvia Ann Hewlett, New York 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 127 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Sylvia Ann Hewlett, Emilia Paprzycka", title = ""Creating a Life : Professional Women and the Quest for Children", Sylvia Ann Hewlett, New York 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "127 - 134" }
-
"Ecological Education in Everyday Life : Alpha 2000", ed. Jean-Paul Hautecoeur, Toronto, 2002 : [recenzja]s. 135 - 141CZYSTY TEKST
Jean-Paul Hautecoeur, Małgorzata Malec, "Ecological Education in Everyday Life : Alpha 2000", ed. Jean-Paul Hautecoeur, Toronto, 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Jean-Paul Hautecoeur, Małgorzata Malec", title = ""Ecological Education in Everyday Life : Alpha 2000", ed. Jean-Paul Hautecoeur, Toronto, 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "135 - 141" }
-
"Podstawy komunikacji społecznej", Em Griffin, tł. Olga i Wojciech Kubińscy, Magdalena Kocmajor, Gdańsk 2003 : [recenzja]s. 143 - 150CZYSTY TEKST
Em Griffin, Magdalena Kocmajor, Olga Kubińska, Wojciech Kubiński, Kazimierz Wieczorkowski, "Podstawy komunikacji społecznej", Em Griffin, tł. Olga i Wojciech Kubińscy, Magdalena Kocmajor, Gdańsk 2003 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2003 / Numer 3 (23), s. 143 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Em Griffin, Magdalena Kocmajor, Olga Kubińska, Wojciech Kubiński, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Podstawy komunikacji społecznej", Em Griffin, tł. Olga i Wojciech Kubińscy, Magdalena Kocmajor, Gdańsk 2003 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2003 / Numer 3 (23)", pages = "143 - 150" }