-
Legitymizacja nauki w ponowoczesnościs. 7 - 19CZYSTY TEKST
Wiesław Andrukowicz, Legitymizacja nauki w ponowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukowicz", title = "Legitymizacja nauki w ponowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "7 - 19" }
-
Badania etnograficzne w edukacjis. 21 - 29CZYSTY TEKST
Krzysztof Rubacha, Badania etnograficzne w edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 21 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Rubacha", title = "Badania etnograficzne w edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "21 - 29" }
-
Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badańs. 31 - 47CZYSTY TEKST
Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz, Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badań , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 31 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomczyńska-Miliszkiewicz", title = "Szkoła jako agenda socjalizacji ról płciowych : przegląd badań ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "31 - 47" }
-
Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs?s. 49 - 60CZYSTY TEKST
Edyta Zierkiewicz, Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Zierkiewicz", title = "Jaką płeć ma poradnikowy dyskurs? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "49 - 60" }
-
Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogicznes. 63 - 73CZYSTY TEKST
Joanna M. Michalak, Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogiczne , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna M. Michalak", title = "Spór o odpowiedzialność : implikacje pedagogiczne ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "63 - 73" }
-
Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnychs. 77 - 81CZYSTY TEKST
Aleksandra Maciarz, Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 77 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Maciarz", title = "Przemiany w ujęciu istoty i uwarunkowań społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "77 - 81" }
-
Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r.s. 85 - 93CZYSTY TEKST
Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki, Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Futyma, Zbigniew Rudnicki", title = "Edukacyjne wyzwania XXI wieku, czyli o pewnym spotkaniu elity. Ogólnopolska konferencja naukowa "Pedagogika u progu Trzeciego Tysiąclecia. Wątki zaniechane, wątki przebrzmiałe, wątki konieczne", Komitet Nauk Pedagogicznych PAN, Instytut Pedagogiki, Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń, 22-23 listopada 2000 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "85 - 93" }
-
"Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja]s. 97 - 100CZYSTY TEKST
Bogusława Dorota Gołębniak, Henryk Mizerek, "Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 97 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusława Dorota Gołębniak, Henryk Mizerek", title = ""Dyskursy współczesnej edukacji nauczycielskiej", Henryk Mizerek, Olsztyn 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "97 - 100" }
-
"Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja]s. 101 - 104CZYSTY TEKST
Władysław Krajewski, Wojciech Słomski, "Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 1 (13), s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Krajewski, Wojciech Słomski", title = ""Prawa nauki. Przegląd zagadnień metodologicznych i filozoficznych", Władysław Krajewski, Warszawa 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 1 (13)", pages = "101 - 104" }