-
Strukturalizm, poststrukturalizm a problem pola dyscyplinowego pedagogikip. 7 - 26Plain Text
Astrid Męczkowska, Strukturalizm, poststrukturalizm a problem pola dyscyplinowego pedagogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 7 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Astrid Męczkowska", title = "Strukturalizm, poststrukturalizm a problem pola dyscyplinowego pedagogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "7 - 26" }
-
(De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesnościp. 27 - 44Plain Text
Sławomir Krzychała, (De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesności , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 27 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Krzychała", title = "(De)maskowanie ryzyka - wiedza "i" nie-wiedza w dobie refleksyjnej nowoczesności ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "27 - 44" }
-
Semiotyczne aspekty świadomościp. 45 - 62Plain Text
Krzysztof Sokołowski, Semiotyczne aspekty świadomości , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 45 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Sokołowski", title = "Semiotyczne aspekty świadomości ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "45 - 62" }
-
Niepewność wiedzy - zawodność edukacyjnej praktykip. 63 - 76Plain Text
Mieczysław Malewski, Niepewność wiedzy - zawodność edukacyjnej praktyki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 63 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Niepewność wiedzy - zawodność edukacyjnej praktyki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "63 - 76" }
-
Pedeutologiczne implikacje dialogowego bycia w świeciep. 77 - 87Plain Text
Beata Zamorska, Pedeutologiczne implikacje dialogowego bycia w świecie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zamorska", title = "Pedeutologiczne implikacje dialogowego bycia w świecie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "77 - 87" }
-
Logika konstruowania biografii w wywiadzie narracyjnymp. 89 - 99Plain Text
Grażyna Teusz, Logika konstruowania biografii w wywiadzie narracyjnym , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Teusz", title = "Logika konstruowania biografii w wywiadzie narracyjnym ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "89 - 99" }
-
Techno-młodzież, czyli "all we need is fun"p. 103 - 117Plain Text
Joanna Boczar, Techno-młodzież, czyli "all we need is fun" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 103 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Boczar", title = "Techno-młodzież, czyli "all we need is fun" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "103 - 117" }
-
Wstyd a uzależnienie od narkotyków u kobietp. 121 - 131Plain Text
Małgorzata Hassmann-Filipowicz, Wstyd a uzależnienie od narkotyków u kobiet , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Hassmann-Filipowicz", title = "Wstyd a uzależnienie od narkotyków u kobiet ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "121 - 131" }
-
Wyzwolenie czy zniewolenie - co kryje się w nowoczesnym modelu kobiecości? Analiza zawartości "Wysokich Obcasów"p. 135 - 151Plain Text
Honorata Jakubowska-Mroskowiak, Wyzwolenie czy zniewolenie - co kryje się w nowoczesnym modelu kobiecości? Analiza zawartości "Wysokich Obcasów" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 135 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Jakubowska-Mroskowiak", title = "Wyzwolenie czy zniewolenie - co kryje się w nowoczesnym modelu kobiecości? Analiza zawartości "Wysokich Obcasów" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "135 - 151" }
-
"Jednostka i społeczeństwo. Podejście psychologiczne", red. Maria Lewicka, Janusz Grzelak, Gdańsk 2002 : [recenzja]p. 155 - 159Plain Text
Janusz Grzelak, Maria Lewicka, Kazimierz Wieczorkowski, "Jednostka i społeczeństwo. Podejście psychologiczne", red. Maria Lewicka, Janusz Grzelak, Gdańsk 2002 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 155 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Grzelak, Maria Lewicka, Kazimierz Wieczorkowski", title = ""Jednostka i społeczeństwo. Podejście psychologiczne", red. Maria Lewicka, Janusz Grzelak, Gdańsk 2002 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "155 - 159" }
-
"Białoruska mniejszość narodowa jako grupa stygmatyzowana", Elżbieta Czykwin, 2000 : [recenzja]p. 161 - 163Plain Text
Elżbieta Czykwin, Katarzyna Wiejak, "Białoruska mniejszość narodowa jako grupa stygmatyzowana", Elżbieta Czykwin, 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2002 / Numer 4 (20), s. 161 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czykwin, Katarzyna Wiejak", title = ""Białoruska mniejszość narodowa jako grupa stygmatyzowana", Elżbieta Czykwin, 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2002 / Numer 4 (20)", pages = "161 - 163" }