- 
        Promocja kultury - kultura promocjis. 7 - 25CZYSTY TEKSTWiesław Andrukiewicz, Promocja kultury - kultura promocji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 7 - 25 BIBTEX@Article{ authors = "Wiesław Andrukiewicz", title = "Promocja kultury - kultura promocji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "7 - 25" } 
- 
        Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna?s. 27 - 46CZYSTY TEKSTEugenia Potulicka, Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 27 - 46 BIBTEX@Article{ authors = "Eugenia Potulicka", title = "Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "27 - 46" } 
- 
        Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształcenius. 47 - 58CZYSTY TEKSTGert Biesta, Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 47 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Gert Biesta", title = "Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "47 - 58" } 
- 
        (Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczejs. 59 - 73CZYSTY TEKSTAlicja Kargulowa, (Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 59 - 73 BIBTEX@Article{ authors = "Alicja Kargulowa", title = "(Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "59 - 73" } 
- 
        Modele refleksyjnego uczenia sięs. 75 - 90CZYSTY TEKSTAnna Perkowska-Klejman, Modele refleksyjnego uczenia się , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 75 - 90 BIBTEX@Article{ authors = "Anna Perkowska-Klejman", title = "Modele refleksyjnego uczenia się ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "75 - 90" } 
- 
        Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnychs. 91 - 106CZYSTY TEKSTMarek Zaremba, Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 91 - 106 BIBTEX@Article{ authors = "Marek Zaremba", title = "Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "91 - 106" } 
- 
        Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowychs. 109 - 136CZYSTY TEKSTAlina Kałużna-Wielobów, Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 109 - 136 BIBTEX@Article{ authors = "Alina Kałużna-Wielobów", title = "Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "109 - 136" } 
- 
        Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacjas. 139 - 154CZYSTY TEKSTSeweryn Cichoń, Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 139 - 154 BIBTEX@Article{ authors = "Seweryn Cichoń", title = "Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "139 - 154" } 
- 
        "Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja]s. 157 - 159CZYSTY TEKSTRenata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams, "Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 157 - 159 BIBTEX@Article{ authors = "Renata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams", title = ""Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "157 - 159" }