-
Promocja kultury - kultura promocjip. 7 - 25Plain Text
Wiesław Andrukiewicz, Promocja kultury - kultura promocji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 7 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Andrukiewicz", title = "Promocja kultury - kultura promocji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "7 - 25" }
-
Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna?p. 27 - 46Plain Text
Eugenia Potulicka, Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 27 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Potulicka", title = "Ruch restrukturyzacji w szkolnictwie amerykańskim - reforma oddolna? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "27 - 46" }
-
Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniup. 47 - 58Plain Text
Gert Biesta, Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Gert Biesta", title = "Od kultur uczenia się do kultur edukayjnych : wartości i sądy w badaniach pedagogicznych oraz w pracy nad postępami w kształceniu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "47 - 58" }
-
(Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczejp. 59 - 73Plain Text
Alicja Kargulowa, (Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej, Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 59 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kargulowa", title = "(Trans)formacja struktur doświadczenia, wiedzy, działania w sytuacji poradniczej", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "59 - 73" }
-
Modele refleksyjnego uczenia sięp. 75 - 90Plain Text
Anna Perkowska-Klejman, Modele refleksyjnego uczenia się , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 75 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Perkowska-Klejman", title = "Modele refleksyjnego uczenia się ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "75 - 90" }
-
Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnychp. 91 - 106Plain Text
Marek Zaremba, Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Zaremba", title = "Dwa ujęcia działającej jednostki a rozumienie zagadnienia wyborów ścieżek edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "91 - 106" }
-
Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowychp. 109 - 136Plain Text
Alina Kałużna-Wielobów, Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 109 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Kałużna-Wielobów", title = "Marzenia współczesnych kobiet w równych okrsach rozwojowych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "109 - 136" }
-
Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacjap. 139 - 154Plain Text
Seweryn Cichoń, Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Seweryn Cichoń", title = "Szkoła wyższa jako nowoczesna organizacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "139 - 154" }
-
"Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja]p. 157 - 159Plain Text
Renata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams, "Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 157 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Gardian-Miałkowska, Andrew Williams", title = ""Working with Street Children : An Approach Explored", Abdrew Williams, London 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "157 - 159" }