Anna Perkowska-Klejman
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Cztery poziomy refleksyjności studentów Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2014 / Numer 2 (66) / s. 69 - 782014CZYSTY TEKST
Anna Perkowska-Klejman, Cztery poziomy refleksyjności studentów , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2014 / Numer 2 (66), s. 69 - 78
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Perkowska-Klejman", title = "Cztery poziomy refleksyjności studentów ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2014 / Numer 2 (66)", pages = "69 - 78" }
-
Modele refleksyjnego uczenia się Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 1 (61) / s. 75 - 902013CZYSTY TEKST
Anna Perkowska-Klejman, Modele refleksyjnego uczenia się , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 1 (61), s. 75 - 90
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Perkowska-Klejman", title = "Modele refleksyjnego uczenia się ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 1 (61)", pages = "75 - 90" }
-
Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51) / s. 417 - 4342025CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka, Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51), s. 417 - 434
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka", title = "Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 2 (51)", pages = "417 - 434" }