Edyta Zawadzka
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Przygotowanie do dorosłości jako cel wychowania rodzinnego Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2019 / Tom 15 / s. 25 - 372019CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Przygotowanie do dorosłości jako cel wychowania rodzinnego , Kultura i Wychowanie, 2019 / Tom 15, s. 25 - 37
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Zawadzka", title = "Przygotowanie do dorosłości jako cel wychowania rodzinnego ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2019 / Tom 15", pages = "25 - 37" }
-
Podmiotowość w interakcjach wychowawczych : próba odnalezienia istoty pojęcia wśród sloganów pluralistycznej rzeczywistości XXI wieku Opublikowano w: Kultura i Wychowanie 2013 / Tom 5 / s. 121 - 1322013CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Podmiotowość w interakcjach wychowawczych : próba odnalezienia istoty pojęcia wśród sloganów pluralistycznej rzeczywistości XXI wieku , Kultura i Wychowanie, 2013 / Tom 5, s. 121 - 132
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Zawadzka", title = "Podmiotowość w interakcjach wychowawczych : próba odnalezienia istoty pojęcia wśród sloganów pluralistycznej rzeczywistości XXI wieku ", journal = "Kultura i Wychowanie", issue = "2013 / Tom 5", pages = "121 - 132" }
-
Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum Opublikowano w: Forum Oświatowe 2020 / Tom 32 / Numer 1(63) / s. 127 - 1462020CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum , Forum Oświatowe, 2020 / Tom 32 / Numer 1(63), s. 127 - 146
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Zawadzka", title = "Konteksty pedagogizacyjne w podstawie programowej kształcenia ogólnego dla czteroletniego liceum i pięcioletniego technikum ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2020 / Tom 32 / Numer 1(63)", pages = "127 - 146" }
-
Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45) / s. 217 - 2292023CZYSTY TEKST
Edyta Zawadzka, Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka, Studia z Teorii Wychowania, 2023 / Tom 14 / Numer 4 (45), s. 217 - 229
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Zawadzka", title = "Przedszkole jako środowisko wspierające rozwój dziecka. Analiza treści polskiej Podstawy programowej wychowania przedszkolnego w perspektywie koncepcji pedagogizacji jako facylitacji rozwoju dziecka", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2023 / Tom 14 / Numer 4 (45)", pages = "217 - 229" }
-
Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51) / s. 417 - 4342025CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka, Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51), s. 417 - 434
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka", title = "Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 2 (51)", pages = "417 - 434" }