Adrianna Sarnat-Ciastko
23 artykuły w 8 czasopismach
-
Dialog, autentyczność, spotkanie i zaangażowanie w programie wychowawczym autorskich liceów artystycznych i akademickich ALA Opublikowano w: Studia Humanistyczne AGH 2010 / Tom 9 / s. 37 - 502010CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Dialog, autentyczność, spotkanie i zaangażowanie w programie wychowawczym autorskich liceów artystycznych i akademickich ALA , Studia Humanistyczne AGH, 2010 / Tom 9, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Dialog, autentyczność, spotkanie i zaangażowanie w programie wychowawczym autorskich liceów artystycznych i akademickich ALA ", journal = "Studia Humanistyczne AGH", issue = "2010 / Tom 9", pages = "37 - 50" }
-
Tutoring młodzieżowy w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku jako innowacyjnego programu profilaktycznego : wnioski z badań własnych = Peer Tutoring inn School Complex of Services and Entrepreneurship in Płock as a Proposition of Innovative Preventive Project : The Conclusion from own Research Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2018 / Numer 4(26) / s. 62 - 672018CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring młodzieżowy w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku jako innowacyjnego programu profilaktycznego : wnioski z badań własnych = Peer Tutoring inn School Complex of Services and Entrepreneurship in Płock as a Proposition of Innovative Preventive Project : The Conclusion from own Research , Edukacja - Technika - Informatyka, 2018 / Numer 4(26), s. 62 - 67
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring młodzieżowy w Zespole Szkół Usług i Przedsiębiorczości w Płocku jako innowacyjnego programu profilaktycznego : wnioski z badań własnych = Peer Tutoring inn School Complex of Services and Entrepreneurship in Płock as a Proposition of Innovative Preventive Project : The Conclusion from own Research ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2018 / Numer 4(26)", pages = "62 - 67" }
-
Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy Opublikowano w: Edukacja - Technika - Informatyka 2017 / Numer 4(22) / s. 78 - 832017CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 78 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "78 - 83" }
-
Tutoring opiekuńczy w perspektywie przemian kulturowych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2010 / Tom 19 / s. 87 - 962010CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring opiekuńczy w perspektywie przemian kulturowych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2010 / Tom 19, s. 87 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring opiekuńczy w perspektywie przemian kulturowych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2010 / Tom 19", pages = "87 - 96" }
-
2017CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutor w cyberświecie - lampa i lustro , Podstawy Edukacji, 2017 / Tom 10, s. 99 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutor w cyberświecie - lampa i lustro ", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2017 / Tom 10", pages = "99 - 108" }
-
"Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2015 / Tom 4 / s. 125 - 1272015CZYSTY TEKST
Wiga Bednarkowa, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, "Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja], Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2015 / Tom 4, s. 125 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiga Bednarkowa, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko", title = ""Dlaczego analiza transakcyjna? Rozmowa o zastosowaniu analizy transakcyjnej w pracy nauczyciela i wychowawcy", Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Częstochowa 2015 : [recenzja]", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2015 / Tom 4", pages = "125 - 127" }
-
Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 2(49) / s. 125 - 1392013CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 2(49), s. 125 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring a czas : strukturalizacja czasu w opinii tutorów szkolnych z perspektywy edukacyjnej analizy transakcyjnej ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 2(49)", pages = "125 - 139" }
-
Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2015 / Tom 8 / s. 141 - 1522015CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą, Podstawy Edukacji, 2015 / Tom 8, s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring, coaching i mentoring w polskiej szkole? : między chaosem a autentyczną potrzebą", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2015 / Tom 8", pages = "141 - 152" }
-
Nastoletnie macierzyństwo - rozważania o sytuacji psychospołecznej młodocianych matek Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2008 / Tom 17 / s. 141 - 1572008CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Nastoletnie macierzyństwo - rozważania o sytuacji psychospołecznej młodocianych matek , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2008 / Tom 17, s. 141 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Nastoletnie macierzyństwo - rozważania o sytuacji psychospołecznej młodocianych matek ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2008 / Tom 17", pages = "141 - 157" }
-
Perspektywy wychowania młodego pokolenia w XXI wieku w działalności wrocławskiego Towarzystwa Edukacji Otwartej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2012 / Tom 21 / s. 155 - 1672012CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Perspektywy wychowania młodego pokolenia w XXI wieku w działalności wrocławskiego Towarzystwa Edukacji Otwartej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2012 / Tom 21, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Perspektywy wychowania młodego pokolenia w XXI wieku w działalności wrocławskiego Towarzystwa Edukacji Otwartej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2012 / Tom 21", pages = "155 - 167" }
-
Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego” Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2017 / Tom 6 / s. 177 - 1892017CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2017 / Tom 6, s. 177 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Stany Ja tutorów rówieśników. Efekty realizacji innowacji pedagogicznej „Pasje zawodowe – program z wykorzystaniem metody tutoringu rówieśniczego”", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2017 / Tom 6", pages = "177 - 189" }
-
Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowie Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2013 / Tom 2 / s. 184 - 1992013CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowie, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 184 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutoring artystyczny w oczach tutorów Autorskiego Liceum Artystycznego i Akademickiego ALA w Częstochowie", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "184 - 199" }
-
Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej 2017 / Tom 20 / Numer 3 / s. 195 - 1972017CZYSTY TEKST
Aleksandra Gbyl, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko, Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej , None, 2017 / Tom 20 / Numer 3, s. 195 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Gbyl, Jarosław Jagieła, Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Mistrz i uczeń – rozmowy o analizie transakcyjnej ", journal = "None", issue = "2017 / Tom 20 / Numer 3", pages = "195 - 197" }
-
Preferencje podejmowania aktywności z perspektywy stanów Ja : Analiza badań własnych Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 199 - 2112016CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Preferencje podejmowania aktywności z perspektywy stanów Ja : Analiza badań własnych, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 199 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Preferencje podejmowania aktywności z perspektywy stanów Ja : Analiza badań własnych", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "199 - 211" }
-
Koncepcja dynamizmów rozwojowych Stefana Kunowskiego w optyce edukacyjnej analizy transakcyjnej Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2011 / Tom 20 / s. 221 - 2312011CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Koncepcja dynamizmów rozwojowych Stefana Kunowskiego w optyce edukacyjnej analizy transakcyjnej , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2011 / Tom 20, s. 221 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Koncepcja dynamizmów rozwojowych Stefana Kunowskiego w optyce edukacyjnej analizy transakcyjnej ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2011 / Tom 20", pages = "221 - 231" }
-
Szkolni tutorzy i rodzice - sprzymierzeńcy czy wrogowie? : prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła-rodzice Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2017 / Tom 15 / s. 221 - 2322017CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Szkolni tutorzy i rodzice - sprzymierzeńcy czy wrogowie? : prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła-rodzice , Wychowanie w Rodzinie, 2017 / Tom 15, s. 221 - 232
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Szkolni tutorzy i rodzice - sprzymierzeńcy czy wrogowie? : prezentacja zastosowania tutoringu jako obszaru do badań nad relacjami szkoła-rodzice ", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2017 / Tom 15", pages = "221 - 232" }
-
Niezbędny czy przeżytek? Współczesny wychowawca klasowy w opiniach uczniów szkół ponadpodstawowych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2014 / Tom 23 / s. 231 - 2402014CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Niezbędny czy przeżytek? Współczesny wychowawca klasowy w opiniach uczniów szkół ponadpodstawowych, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2014 / Tom 23, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Niezbędny czy przeżytek? Współczesny wychowawca klasowy w opiniach uczniów szkół ponadpodstawowych", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2014 / Tom 23", pages = "231 - 240" }
-
(Nie)dobre rady rodziców? Obecność rodzicielskich, przyzwoleń, nakazów i zakazów w życiu współczesnej młodzieży : badawcza perspektywa edukacjnego analityka transakcyjnego Opublikowano w: Wychowanie w Rodzinie 2014 / Tom 10 / s. 239 - 2532014CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, (Nie)dobre rady rodziców? Obecność rodzicielskich, przyzwoleń, nakazów i zakazów w życiu współczesnej młodzieży : badawcza perspektywa edukacjnego analityka transakcyjnego, Wychowanie w Rodzinie, 2014 / Tom 10, s. 239 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "(Nie)dobre rady rodziców? Obecność rodzicielskich, przyzwoleń, nakazów i zakazów w życiu współczesnej młodzieży : badawcza perspektywa edukacjnego analityka transakcyjnego", journal = "Wychowanie w Rodzinie", issue = "2014 / Tom 10", pages = "239 - 253" }
-
Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 257 - 2592016CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 257 - 259
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Sprawozdanie z I Konferencji Analizy Transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "257 - 259" }
-
Młodzież a wartości : uczniowska platforma dyskusyjna o edukacji Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2013 / Tom 6 / s. 307 - 3132013CZYSTY TEKST
Tomasz Tadeusz Brzozowski, Janusz Maj, Adrianna Sarnat-Ciastko, Młodzież a wartości : uczniowska platforma dyskusyjna o edukacji, Podstawy Edukacji, 2013 / Tom 6, s. 307 - 313
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Tadeusz Brzozowski, Janusz Maj, Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Młodzież a wartości : uczniowska platforma dyskusyjna o edukacji", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2013 / Tom 6", pages = "307 - 313" }
-
„Moja szkoła nie stanie się przeszkodą w mojej edukacji” – obraz szkoły w motcie ucznia w odniesieniu do teorii skryptu Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2013 / Tom 22 / s. 313 - 3252013CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, „Moja szkoła nie stanie się przeszkodą w mojej edukacji” – obraz szkoły w motcie ucznia w odniesieniu do teorii skryptu, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2013 / Tom 22, s. 313 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "„Moja szkoła nie stanie się przeszkodą w mojej edukacji” – obraz szkoły w motcie ucznia w odniesieniu do teorii skryptu", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 22", pages = "313 - 325" }
-
Autorskie Licea Artystyczne i Akademickie "ALA" - geneza, koncepcja, perspektywy Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2009 / Tom 18 / s. 341 - 3522009CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Autorskie Licea Artystyczne i Akademickie "ALA" - geneza, koncepcja, perspektywy , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2009 / Tom 18, s. 341 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Autorskie Licea Artystyczne i Akademickie "ALA" - geneza, koncepcja, perspektywy ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2009 / Tom 18", pages = "341 - 352" }
-
Tutor a wychowawca – rzeczywistość nadana czy wybrana? Opublikowano w: Podstawy Edukacji 2010 / Tom 3 / s. 397 - 4182010CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Tutor a wychowawca – rzeczywistość nadana czy wybrana?, Podstawy Edukacji, 2010 / Tom 3, s. 397 - 418
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Tutor a wychowawca – rzeczywistość nadana czy wybrana?", journal = "Podstawy Edukacji", issue = "2010 / Tom 3", pages = "397 - 418" }