Monika Czyżewska
3 artykuły w 3 czasopismach
-
"Efekt widza" - nieudzielanie pomocy dzieciom krzywdzonym a środowisko szkoły Opublikowano w: Chowanna 2010 / Tom 1 / s. 139 - 1512010CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, "Efekt widza" - nieudzielanie pomocy dzieciom krzywdzonym a środowisko szkoły, Chowanna, 2010 / Tom 1, s. 139 - 151
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska", title = ""Efekt widza" - nieudzielanie pomocy dzieciom krzywdzonym a środowisko szkoły", journal = "Chowanna", issue = "2010 / Tom 1", pages = "139 - 151" }
-
Szkoła dbająca o dobrostan dzieci - ofiar i świadków przemocy domowej Opublikowano w: Kultura - Przemiany - Edukacja 2024 / Tom Specjalny / s. 332 - 3432024CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, Szkoła dbająca o dobrostan dzieci - ofiar i świadków przemocy domowej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2024 / Tom Specjalny, s. 332 - 343
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska", title = "Szkoła dbająca o dobrostan dzieci - ofiar i świadków przemocy domowej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2024 / Tom Specjalny", pages = "332 - 343" }
-
Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51) / s. 417 - 4342025CZYSTY TEKST
Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka, Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept, Studia z Teorii Wychowania, 2025 / Tom 16 / Numer 2 (51), s. 417 - 434
BIBTEX@Article{ authors = "Monika Czyżewska, Ewa Duda, Magda Lejzerowicz, Anna Perkowska-Klejman, Adrianna Sarnat-Ciastko, Edyta Zawadzka", title = "Academic tutoring as a human development process. Using semantic field analysis to explore the concept", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2025 / Tom 16 / Numer 2 (51)", pages = "417 - 434" }