-
Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna)s. 7 - 28CZYSTY TEKST
Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski, Robin Usher, Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ian Bryant, Rennie Johnston, Mieczysław Malewski, Robin Usher", title = "Podmiot poznający w badaniach edukacyjnych : (perspektywa postmodernistyczna) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "7 - 28" }
-
Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogikis. 29 - 57CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogiki , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 29 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Edukacja dorosłych w pojęciowym zgiełku : próba rekonstrukcji zmieniającej się racjonalności andragogiki ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "29 - 57" }
-
Psychoanaliza poznania obiektywnegos. 61 - 76CZYSTY TEKST
Gaston Bachelard, Damian Leszczyński, Psychoanaliza poznania obiektywnego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 61 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Gaston Bachelard, Damian Leszczyński", title = "Psychoanaliza poznania obiektywnego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "61 - 76" }
-
Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacjis. 79 - 88CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "79 - 88" }
-
"Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania?s. 91 - 98CZYSTY TEKST
Andrzej Chmiel, "Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Chmiel", title = ""Idioci" - symulacja doskonałego (nie)przystosowania? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "91 - 98" }
-
Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznejs. 101 - 119CZYSTY TEKST
Ewa Narkiewicz-Niedbalec, Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznej , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 101 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Narkiewicz-Niedbalec", title = "Czy szkoła wyższa uczy myśleć? O umiejętności wnioskowania i wyjaśniania studentów uczelni pedagogicznej ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "101 - 119" }
-
Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001s. 121 - 129CZYSTY TEKST
Jarosław Klebaniuk, Edyta Zierkiewicz, Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001 , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Klebaniuk, Edyta Zierkiewicz", title = "Międzynarodowe Seminarium Naukowe "Challenging Gender". Uniwersytet w Genewie, Wydział Edukacji, Genewa, 5-8 kwietnia 2001 ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "121 - 129" }
-
"Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja]s. 133 - 139CZYSTY TEKST
Gaston Bachelard, Justyna Budzyk, Damian Leszczyński, "Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Gaston Bachelard, Justyna Budzyk, Damian Leszczyński", title = ""Filozofia, która mówi nie. Esej o filozofii nowego ducha w nauce", Gaston Bachelard, tł. Justyna Budzyk, Gdańsk 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "133 - 139" }
-
"Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja]s. 141 - 144CZYSTY TEKST
Teresa Hołówka, Wojciech Słomski, "Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 141 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hołówka, Wojciech Słomski", title = ""Błędy, spory, argumenty. Szkice z logiki stosowanej", Teresa Hołówka, Warszawa 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "141 - 144" }
-
"Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja]s. 145 - 149CZYSTY TEKST
Veneta Bogdanovič, Mary Frances Rogers, "Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 145 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Veneta Bogdanovič, Mary Frances Rogers", title = ""Barbie Culture", Mary Frances Rogers, London, 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "145 - 149" }
-
"W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja]s. 151 - 160CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Ryszard Urbański-Korż, "W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 151 - 160
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Ryszard Urbański-Korż", title = ""W kręgu edukacji, krajoznawstwa i turystyki w szkole", Kazimierz Denek, Poznań 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "151 - 160" }