Lucyna Kopciewicz
48 artykuły w 10 czasopismach
- 
        Kulturowe znaczenia kobiecości a reprezentacje płciowego podziału pracy - czyli o iluzji doskonałego podziału świata Opublikowano w: Forum Oświatowe 2001 / Tom 13 / Numer 1(24) / s. 5 - 162001CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Kulturowe znaczenia kobiecości a reprezentacje płciowego podziału pracy - czyli o iluzji doskonałego podziału świata , Forum Oświatowe, 2001 / Tom 13 / Numer 1(24), s. 5 - 16 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Kulturowe znaczenia kobiecości a reprezentacje płciowego podziału pracy - czyli o iluzji doskonałego podziału świata ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2001 / Tom 13 / Numer 1(24)", pages = "5 - 16" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 7 - 8 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "7 - 8" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 7 - 9 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "7 - 9" } 
- 
        Nienormatywna seksualność w perspektywie teorii queer Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2012 / Numer 3 / s. 7 - 222012CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Nienormatywna seksualność w perspektywie teorii queer, Kultura i Edukacja, 2012 / Numer 3, s. 7 - 22 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Nienormatywna seksualność w perspektywie teorii queer", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2012 / Numer 3", pages = "7 - 22" } 
- 
        Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / s. 7 - 222016CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki, Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 7 - 22 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki", title = "Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "7 - 22" } 
- 
        Różnice w przebiegu karier szkolnych uczennic i uczniów : (przegląd badań) Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 1 (33) / s. 7 - 262006CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Różnice w przebiegu karier szkolnych uczennic i uczniów : (przegląd badań) , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 1 (33), s. 7 - 26 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Różnice w przebiegu karier szkolnych uczennic i uczniów : (przegląd badań) ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 1 (33)", pages = "7 - 26" } 
- 
        Cyborgizacje : perspektywy, wyobrażenia, projekty edukacyjne Opublikowano w: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / s. 11 - 212016CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Cyborgizacje : perspektywy, wyobrażenia, projekty edukacyjne, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 11 - 21 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Cyborgizacje : perspektywy, wyobrażenia, projekty edukacyjne", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "11 - 21" } 
- 
        8 Marca - Dzień Kobiet : międzygeneracyjne zróżnicowanie społecznej przestrzeni doświadczenia Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 1 (37) / s. 15 - 392007CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, 8 Marca - Dzień Kobiet : międzygeneracyjne zróżnicowanie społecznej przestrzeni doświadczenia , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 1 (37), s. 15 - 39 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "8 Marca - Dzień Kobiet : międzygeneracyjne zróżnicowanie społecznej przestrzeni doświadczenia ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 1 (37)", pages = "15 - 39" } 
- 
        Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznego Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 4 (16) / s. 23 - 372001CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznego , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 4 (16), s. 23 - 37 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Bez kobiecości i męskości? Koncepcja "społeczeństwa niemożliwego" Pierre'a Bourdieu w badaniu problematyki odtwarzania ładu społecznego ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 4 (16)", pages = "23 - 37" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze cyfrowej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 23 - 48 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze cyfrowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "23 - 48" } 
- 
        Pedagogiczne teorie i feministyczne rewizje - John Dewey, Paulo Freire Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 2(45) / s. 27 - 392011CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Pedagogiczne teorie i feministyczne rewizje - John Dewey, Paulo Freire , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 2(45), s. 27 - 39 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Pedagogiczne teorie i feministyczne rewizje - John Dewey, Paulo Freire ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 2(45)", pages = "27 - 39" } 
- 
        Koedukacja - polityka oswajania różnic czy praktyka równych szans edukacyjnych? Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 1(34) / s. 27 - 422006CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Koedukacja - polityka oswajania różnic czy praktyka równych szans edukacyjnych? , Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 1(34), s. 27 - 42 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Koedukacja - polityka oswajania różnic czy praktyka równych szans edukacyjnych? ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 1(34)", pages = "27 - 42" } 
- 
        W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 2 (38) / s. 27 - 452007CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 27 - 45 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "W stronę dziewcząt - pytanie o pedagogikę feministyczną ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "27 - 45" } 
- 
        Wykluczenie i rodzaj ("gender") w przestrzeni zasadniczych szkół zawodowych Opublikowano w: Forum Oświatowe 2007 / Tom 19 / Numer 1(36) / s. 27 - 512007CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Wykluczenie i rodzaj ("gender") w przestrzeni zasadniczych szkół zawodowych , Forum Oświatowe, 2007 / Tom 19 / Numer 1(36), s. 27 - 51 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Wykluczenie i rodzaj ("gender") w przestrzeni zasadniczych szkół zawodowych ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 1(36)", pages = "27 - 51" } 
- 
        Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych : przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2013 / Numer 2 / s. 29 - 552013CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych : przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych, Kultura i Edukacja, 2013 / Numer 2, s. 29 - 55 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Matematyczne niepowodzenia dziewcząt i mniejszości etnicznych : przyczyny, wyjaśnienia, środki zaradcze w świetle ideologii edukacyjnych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2013 / Numer 2", pages = "29 - 55" } 
- 
        Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2010 / Numer 2 / s. 32 - 452010CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji, Kultura i Edukacja, 2010 / Numer 2, s. 32 - 45 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Matematyka powinna być interesująca? : pytanie o efekty "krytycznego" kształcenia nauczycielek wczesnej edukacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2010 / Numer 2", pages = "32 - 45" } 
- 
        
        CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Pedagogika krytyczna dziś?, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 36 - 39 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Pedagogika krytyczna dziś?", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "36 - 39" } 
- 
        "Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 1 (49) / s. 37 - 492010CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, "Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 37 - 49 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = ""Women's Studies" w Akademii - czy są dyscypliną naukową? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "37 - 49" } 
- 
        Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2015 / Numer 2 (70) / s. 37 - 532015CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2015 / Numer 2 (70), s. 37 - 53 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Chłopcy - nowi opresjonowani? : zwrot w «genderowych» badaniach edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2015 / Numer 2 (70)", pages = "37 - 53" } 
- 
        Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 1(42) / s. 39 - 512010CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 39 - 51 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Matematyka w ideologiach, ideologie w matematyce - badanie szkolnego funkcjonowania matematyki jako pola wytwarzania kultury ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "39 - 51" } 
- 
        Uczniowie i nauczyciele liceum - niegrzeczni chłopcy i grzeczne dziewczynki? "Genderowe" analizy mikropola społecznego edukacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 1 (25) / s. 45 - 652004CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Uczniowie i nauczyciele liceum - niegrzeczni chłopcy i grzeczne dziewczynki? "Genderowe" analizy mikropola społecznego edukacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 1 (25), s. 45 - 65 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Uczniowie i nauczyciele liceum - niegrzeczni chłopcy i grzeczne dziewczynki? "Genderowe" analizy mikropola społecznego edukacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 1 (25)", pages = "45 - 65" } 
- 
        "Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 4 (60) / s. 47 - 582012CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, "Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 4 (60), s. 47 - 58 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = ""Coming out" - nieprzemilczanie własnej egzystencji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 4 (60)", pages = "47 - 58" } 
- 
        Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 3 (87) / s. 47 - 692019CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 3 (87), s. 47 - 69 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Czy pojawienie się mobilnych technologii w klasie szkolnej oznacza zmianę? : cyfrowe projektowanie dydaktyczne jako rama badań wdrażania technologii edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 3 (87)", pages = "47 - 69" } 
- 
        Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2019 / Numer 1 (85) / s. 51 - 642019CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2019 / Numer 1 (85), s. 51 - 64 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Szkolne technolęki : jak nauczyciele rozumieją rolę i skutki obecności technologii mobilnych w szkolnej przestrzeni ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2019 / Numer 1 (85)", pages = "51 - 64" } 
- 
        Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzaj Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 3 (35) / s. 51 - 762006CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzaj , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 3 (35), s. 51 - 76 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Mikropolityki rodzaju w społecznej przestrzeni gimnazjum : szkolne warunki wytwarzania kapitału rodzajowego i "niewrażliwości" na rodzaj ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 3 (35)", pages = "51 - 76" } 
- 
        Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie ? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2015 / Tom 11 / Numer 2(29) / s. 53 - 662015CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie ? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015 / Tom 11 / Numer 2(29), s. 53 - 66 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Jan Jakub Rousseau w naturze/ogrodzie ? Dyskursy natury we współczesnych odczytaniach feministycznych i posthumanistycznych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2015 / Tom 11 / Numer 2(29)", pages = "53 - 66" } 
- 
        Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 3 (55) / s. 55 - 682011CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 3 (55), s. 55 - 68 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Kobiety w akademickiej pedagogice - negocjowanie znaczeń profesjonalizmu i "gender" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 3 (55)", pages = "55 - 68" } 
- 
        Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 57 - 682009CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 57 - 68 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Amerykańskie "Women's Studies" i zmiany w uniwersytecie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "57 - 68" } 
- 
        Dzień Kobiet w doświadczeniach kobiet i mężczyzn Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2012 / Tom 56 / Numer 4 / s. 61 - 812012CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Dzień Kobiet w doświadczeniach kobiet i mężczyzn , Kultura i Społeczeństwo, 2012 / Tom 56 / Numer 4, s. 61 - 81 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Dzień Kobiet w doświadczeniach kobiet i mężczyzn ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2012 / Tom 56 / Numer 4", pages = "61 - 81" } 
- 
        Szkolna przemoc wobec dziewcząt : przypadek francuskich muzułmanek Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 2 (58) / s. 63 - 762012CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Szkolna przemoc wobec dziewcząt : przypadek francuskich muzułmanek , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 2 (58), s. 63 - 76 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Szkolna przemoc wobec dziewcząt : przypadek francuskich muzułmanek ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 2 (58)", pages = "63 - 76" } 
- 
        Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2001 / Numer 2 (14) / s. 79 - 882001CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2001 / Numer 2 (14), s. 79 - 88 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Przemoc symboliczna i kobiecy "habitus" - badanie efektów urodzajowionej socjalizacji ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2001 / Numer 2 (14)", pages = "79 - 88" } 
- 
        Męski habitus w kulturze współczesnej - interpretacja niepesymistyczna Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 2 (26) / s. 85 - 1032004CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Męski habitus w kulturze współczesnej - interpretacja niepesymistyczna , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 2 (26), s. 85 - 103 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Męski habitus w kulturze współczesnej - interpretacja niepesymistyczna ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 2 (26)", pages = "85 - 103" } 
- 
        Uniwersytet, kobiety i władza : o obecności kobiet w okolicach szczytu akademickich hierarchii Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 3 (47) / s. 87 - 1042009CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Karolina Rzepecka, Uniwersytet, kobiety i władza : o obecności kobiet w okolicach szczytu akademickich hierarchii , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 3 (47), s. 87 - 104 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Karolina Rzepecka", title = "Uniwersytet, kobiety i władza : o obecności kobiet w okolicach szczytu akademickich hierarchii ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 3 (47)", pages = "87 - 104" } 
- 
        Nauczycielskie poniżanie w szkolnych wspomnieniach dziewcząt Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2011 / Numer 2 (54) / s. 87 - 1062011CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Nauczycielskie poniżanie w szkolnych wspomnieniach dziewcząt , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2011 / Numer 2 (54), s. 87 - 106 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Nauczycielskie poniżanie w szkolnych wspomnieniach dziewcząt ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2011 / Numer 2 (54)", pages = "87 - 106" } 
- 
        Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn Opublikowano w: Forum Oświatowe 2013 / Tom 25 / Numer 3(50) / s. 93 - 1142013CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn , Forum Oświatowe, 2013 / Tom 25 / Numer 3(50), s. 93 - 114 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Konstruowanie znaczeń «coming out» w prywatnej i publicznej przestrzeni doświadczeń homoseksualnych mężczyzn ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2013 / Tom 25 / Numer 3(50)", pages = "93 - 114" } 
- 
        Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym Opublikowano w: Pedagogika Kultury 2009 / Tom 5 / s. 105 - 1162009CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym , Pedagogika Kultury, 2009 / Tom 5, s. 105 - 116 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Fenomenografia jako metoda badań kultury w jej wymiarze codziennym ", journal = "Pedagogika Kultury", issue = "2009 / Tom 5", pages = "105 - 116" } 
- 
        "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Lucyna Kopciewicz, Kraków 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2005 / Numer 1 / s. 136 - 1402005CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Piotr Skuza, "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Lucyna Kopciewicz, Kraków 2003 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2005 / Numer 1, s. 136 - 140 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Piotr Skuza", title = ""Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Lucyna Kopciewicz, Kraków 2003 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2005 / Numer 1", pages = "136 - 140" } 
- 
        Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 2 (74) / s. 139 - 1532016CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 2 (74), s. 139 - 153 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Cyborgizacja - emancypacja? : kulturowe wyobrażenia techniki i postępu w czasach posthumanizmu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 2 (74)", pages = "139 - 153" } 
- 
        Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 139 - 1542016CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" } 
- 
        Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci Opublikowano w: Forum Oświatowe 2010 / Tom 22 / Numer 1(42) / s. 143 - 1592010CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon, Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci , Forum Oświatowe, 2010 / Tom 22 / Numer 1(42), s. 143 - 159 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Mirosław Patalon", title = "Nauczanie o Bogu jako socjalizacyjny trening nierówności płci ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2010 / Tom 22 / Numer 1(42)", pages = "143 - 159" } 
- 
        "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 1 (57) / s. 149 - 1562012CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Wojciech Siegień, "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 149 - 156 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Wojciech Siegień", title = ""Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", Lucyna Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "149 - 156" } 
- 
        Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000 Opublikowano w: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania 2003 / Tom 15 (360) / s. 197 - 2082003CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000 , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 197 - 208 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000 ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "197 - 208" } 
- 
        technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 199 - 2182018CZYSTY TEKSTHussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218 BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" } 
- 
        Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003 Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 201 - 2062006CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Piotr Skuza, Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 201 - 206 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz, Piotr Skuza", title = "Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "201 - 206" } 
- 
        Natura i równość : panika moralna wokół porażek szkolnych chłopców w latach 90. XX wieku w perspektywie niepokojów wokół feminizmu i posthumanizmu w XXI wieku Opublikowano w: Ars Educandi 2014 / Tom 11 / s. 243 - 2572014CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, Natura i równość : panika moralna wokół porażek szkolnych chłopców w latach 90. XX wieku w perspektywie niepokojów wokół feminizmu i posthumanizmu w XXI wieku, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 243 - 257 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = "Natura i równość : panika moralna wokół porażek szkolnych chłopców w latach 90. XX wieku w perspektywie niepokojów wokół feminizmu i posthumanizmu w XXI wieku", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "243 - 257" } 
- 
        "Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja] Opublikowano w: Ars Educandi 2004 / Tom 4 / s. 309 - 3122004CZYSTY TEKSTPierre Bourdieu, Lucyna Kopciewicz, Loic J.D. Wacquant, "Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 309 - 312 BIBTEX@Article{ authors = "Pierre Bourdieu, Lucyna Kopciewicz, Loic J.D. Wacquant", title = ""Zaproszenie do socjologii refleksyjnej", Pierre Bourdieu, Loic J.D. Wacquant, Warszawa 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "309 - 312" } 
- 
        "Dom" w doświadczeniach polskich kobiet w czasie pandemii COVID-19 Opublikowano w: LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych 2020 / Tom 104 / s. 321 - 3382020CZYSTY TEKSTLucyna Kopciewicz, "Dom" w doświadczeniach polskich kobiet w czasie pandemii COVID-19 , LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych, 2020 / Tom 104, s. 321 - 338 BIBTEX@Article{ authors = "Lucyna Kopciewicz", title = ""Dom" w doświadczeniach polskich kobiet w czasie pandemii COVID-19 ", journal = "LUD - Organ Polskiego Towarzystwa Ludoznawczego i Komitetu Nauk Etnologicznych", issue = "2020 / Tom 104", pages = "321 - 338" } 
- 
        "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Oświatowe 2012 / Tom 24 / Numer 1(46) / s. 341 - 3472012CZYSTY TEKSTEryk Derza, Lucyna Kopciewicz, "Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] , Forum Oświatowe, 2012 / Tom 24 / Numer 1(46), s. 341 - 347 BIBTEX@Article{ authors = "Eryk Derza, Lucyna Kopciewicz", title = ""Nauczycielskie poniżanie. Szkolna przemoc wobec dziewcząt", L. Kopciewicz, Warszawa 2011 : [recenzja] ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2012 / Tom 24 / Numer 1(46)", pages = "341 - 347" }