Małgorzata Cackowska
13 artykuły w 6 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "7 - 8" }
-
Ideologie dzieciństwa a/i tabu w książkach obrazkowych dla dzieci Opublikowano w: Opuscula Sociologica 2013 / Numer 3 / s. 19 - 302013CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Ideologie dzieciństwa a/i tabu w książkach obrazkowych dla dzieci, Opuscula Sociologica, 2013 / Numer 3, s. 19 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Ideologie dzieciństwa a/i tabu w książkach obrazkowych dla dzieci", journal = "Opuscula Sociologica", issue = "2013 / Numer 3", pages = "19 - 30" }
-
Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2012 / Numer 1 (57) / s. 19 - 382012CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk, Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2012 / Numer 1 (57), s. 19 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk", title = "Katecheza szkolna - między demokracją a teologią zstępującą ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2012 / Numer 1 (57)", pages = "19 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze cyfrowej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 23 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze cyfrowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "23 - 48" }
-
Czego chce Basia od polskiego społeczeństwa? Opublikowano w: Ars Educandi 2018 / Tom 15 / s. 55 - 682018CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Czego chce Basia od polskiego społeczeństwa?, Ars Educandi, 2018 / Tom 15, s. 55 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Czego chce Basia od polskiego społeczeństwa?", journal = "Ars Educandi", issue = "2018 / Tom 15", pages = "55 - 68" }
-
Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowym Opublikowano w: Ars Educandi 2013 / Tom 10 / s. 71 - 812013CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowym, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Możliwości nowych technologii w edukacji : przegląd aplikacji interaktywnych o potencjale rozwojowym", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "71 - 81" }
-
Książka obrazkowa o edukacji seksualnej dla dzieci jako medium kulturowe i polityczne Opublikowano w: Forum Oświatowe 2011 / Tom 23 / Numer 2(45) / s. 93 - 1102011CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Książka obrazkowa o edukacji seksualnej dla dzieci jako medium kulturowe i polityczne , Forum Oświatowe, 2011 / Tom 23 / Numer 2(45), s. 93 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Książka obrazkowa o edukacji seksualnej dla dzieci jako medium kulturowe i polityczne ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2011 / Tom 23 / Numer 2(45)", pages = "93 - 110" }
-
Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 2(33) / s. 102 - 1132016CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 2(33), s. 102 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe : potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 2(33)", pages = "102 - 113" }
-
Social issues in children picturebook apps and their reception by the parents of children in early education Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2016 / Tom 12 / Numer 3(34) / s. 132 - 1422016CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Michał Zając, Social issues in children picturebook apps and their reception by the parents of children in early education, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2016 / Tom 12 / Numer 3(34), s. 132 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Michał Zając", title = "Social issues in children picturebook apps and their reception by the parents of children in early education", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2016 / Tom 12 / Numer 3(34)", pages = "132 - 142" }
-
Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemu Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2013 / Numer 2 (62) / s. 153 - 1592013CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk, Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemu , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2013 / Numer 2 (62), s. 153 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Piotr Stańczyk", title = "Wokół problematyki demokratyczności katechezy szkolnej : w odpowiedzi Andrzejowi Potockiemu ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2013 / Numer 2 (62)", pages = "153 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Hanna Dymel-Trzebiatowska, Iwona Górny, Jerzy Szyłak, Kultura obrazkowa , Biblioteka i Edukacja, 2019 / Numer 15, s. 223 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Hanna Dymel-Trzebiatowska, Iwona Górny, Jerzy Szyłak", title = "Kultura obrazkowa ", journal = "Biblioteka i Edukacja", issue = "2019 / Numer 15", pages = "223 - 226" }
-
O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku) Opublikowano w: Ars Educandi 2008 / Tom 5 / s. 245 - 2532008CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku), Ars Educandi, 2008 / Tom 5, s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska", title = "O problemie estetyki ilustrowanej książki dla dzieci w Polsce : refleksja po 41. Międzynarodowych Targach Książki dla Dzieci w Bolonii (12–15 maja 2004 roku)", journal = "Ars Educandi", issue = "2008 / Tom 5", pages = "245 - 253" }
-
"Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja] Opublikowano w: Ars Educandi 2004 / Tom 4 / s. 321 - 3242004CZYSTY TEKST
Małgorzata Cackowska, Monika Figiel, "Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja], Ars Educandi, 2004 / Tom 4, s. 321 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cackowska, Monika Figiel", title = ""Szkoły autorskie w Polsce : realizacje edukacyjnych utopii", Monika Figiel, Kraków 2001 : [recenzja]", journal = "Ars Educandi", issue = "2004 / Tom 4", pages = "321 - 324" }