Hussein Bougsiaa
10 articles in 4 journals
-
Plain Text
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "7 - 8" }
-
Plain Text
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "7 - 9" }
-
Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników" Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / p. 7 - 222016Plain Text
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki, Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki", title = "Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "7 - 22" }
-
Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment Published in: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / p. 23 - 312016Plain Text
Hussein Bougsiaa, Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa", title = "Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "23 - 31" }
-
Plain Text
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze cyfrowej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 23 - 48
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze cyfrowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "23 - 48" }
-
Children within Mobile Technology : Interacting and Learning Published in: Ars Educandi 2013 / Tom 10 / p. 49 - 622013Plain Text
Hussein Bougsiaa, Children within Mobile Technology : Interacting and Learning, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 49 - 62
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa", title = "Children within Mobile Technology : Interacting and Learning", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "49 - 62" }
-
Masculinity and the social violence against women Published in: Ars Educandi 2014 / Tom 11 / p. 129 - 1402014Plain Text
Hussein Bougsiaa, Masculinity and the social violence against women, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa", title = "Masculinity and the social violence against women", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "129 - 140" }
-
Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" Published in: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / p. 139 - 1542016Plain Text
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" }
-
technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie Published in: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / p. 199 - 2182018Plain Text
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" }
-
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education Published in: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 2 / p. 217 - 2282015Plain Text
Hussein Bougsiaa, Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = "Hussein Bougsiaa", title = "Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "217 - 228" }