Hussein Bougsiaa
10 artykuły w 4 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 7 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "7 - 8" }
-
CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc, Wprowadzenie, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Marcin Welenc", title = "Wprowadzenie", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "7 - 9" }
-
Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 4 (76) / s. 7 - 222016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki, Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników", Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 4 (76), s. 7 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Tomasz Nowicki", title = "Współczesna dronosfera : socjalizacja i uczenie się w globalnej "kulturze czujników"", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 4 (76)", pages = "7 - 22" }
-
Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment Opublikowano w: Ars Educandi 2016 / Tom 13 / s. 23 - 312016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment, Ars Educandi, 2016 / Tom 13, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Teaching and Learning Context in Augmented Reality Environment", journal = "Ars Educandi", issue = "2016 / Tom 13", pages = "23 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze cyfrowej, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 23 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Małgorzata Cackowska, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze cyfrowej", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "23 - 48" }
-
Children within Mobile Technology : Interacting and Learning Opublikowano w: Ars Educandi 2013 / Tom 10 / s. 49 - 622013CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Children within Mobile Technology : Interacting and Learning, Ars Educandi, 2013 / Tom 10, s. 49 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Children within Mobile Technology : Interacting and Learning", journal = "Ars Educandi", issue = "2013 / Tom 10", pages = "49 - 62" }
-
Masculinity and the social violence against women Opublikowano w: Ars Educandi 2014 / Tom 11 / s. 129 - 1402014CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Masculinity and the social violence against women, Ars Educandi, 2014 / Tom 11, s. 129 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Masculinity and the social violence against women", journal = "Ars Educandi", issue = "2014 / Tom 11", pages = "129 - 140" }
-
Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 139 - 1542016CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 139 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "Dzieci w kulturze moblinej : partycypacja, uczenie się i emancypacja pokoleń "cyfrowych tubylców" ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "139 - 154" }
-
technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie Opublikowano w: Forum Oświatowe 2018 / Tom 30 / Numer 2(60) / s. 199 - 2182018CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz, technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie , Forum Oświatowe, 2018 / Tom 30 / Numer 2(60), s. 199 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa, Lucyna Kopciewicz", title = "technologie własne czy szkolne? : podział cyfrowy i jego skutki w kontekście nauczania i uczenia się wzbogaconego technoogicznie ", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2018 / Tom 30 / Numer 2(60)", pages = "199 - 218" }
-
Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education Opublikowano w: Pedagogika Szkoły Wyższej 2015 / Numer 2 / s. 217 - 2282015CZYSTY TEKST
Hussein Bougsiaa, Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education, Pedagogika Szkoły Wyższej, 2015 / Numer 2, s. 217 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Hussein Bougsiaa", title = "Mobile Learning Concept and Infrastructure in Higher Education", journal = "Pedagogika Szkoły Wyższej", issue = "2015 / Numer 2", pages = "217 - 228" }