-
Etyka społeczna w postsocjalistycznym świecies. 7 - 18CZYSTY TEKST
Peter L. Berger, Marcin Ziemkowski, Etyka społeczna w postsocjalistycznym świecie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 7 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Peter L. Berger, Marcin Ziemkowski", title = "Etyka społeczna w postsocjalistycznym świecie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "7 - 18" }
-
Postmodernizm - diagnoza końca filozofii?s. 19 - 31CZYSTY TEKST
Wojciech Słomski, Postmodernizm - diagnoza końca filozofii? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 19 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Słomski", title = "Postmodernizm - diagnoza końca filozofii? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "19 - 31" }
-
Ogólne cele reform edukacyjnychs. 33 - 39CZYSTY TEKST
Antoni Smołalski, Ogólne cele reform edukacyjnych , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 33 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Antoni Smołalski", title = "Ogólne cele reform edukacyjnych ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "33 - 39" }
-
Zachodnie Wyspy Europy : kierunki rozwoju kształcenia ustawicznego w Republice Irlandzkiej i Zjednoczonym Królestwies. 41 - 59CZYSTY TEKST
John Field, Katarzyna Szostak, Zachodnie Wyspy Europy : kierunki rozwoju kształcenia ustawicznego w Republice Irlandzkiej i Zjednoczonym Królestwie , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " John Field, Katarzyna Szostak", title = "Zachodnie Wyspy Europy : kierunki rozwoju kształcenia ustawicznego w Republice Irlandzkiej i Zjednoczonym Królestwie ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "41 - 59" }
-
Czy człowiek ma gen pokoju?s. 63 - 74CZYSTY TEKST
Agnieszka Uniewska, Czy człowiek ma gen pokoju? , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Uniewska", title = "Czy człowiek ma gen pokoju? ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "63 - 74" }
-
Od misji życiowej do roli zawodowej : o kryzysogennej ewolucji kompetencji w nauces. 77 - 87CZYSTY TEKST
Mieczysław Malewski, Od misji życiowej do roli zawodowej : o kryzysogennej ewolucji kompetencji w nauce , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Malewski", title = "Od misji życiowej do roli zawodowej : o kryzysogennej ewolucji kompetencji w nauce ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "77 - 87" }
-
Teraźniejszość - ubóstwo - edukacjas. 91 - 100CZYSTY TEKST
Jolanta Kuświk, Teraźniejszość - ubóstwo - edukacja , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kuświk", title = "Teraźniejszość - ubóstwo - edukacja ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "91 - 100" }
-
"Florian Znaniecki, "Myśl społeczna a wychowanie - inspiracje dla współczesności"". Ogólnopolska sesja naukowa, Warszawa, 17 kwietnia 2000 r.s. 103 - 110CZYSTY TEKST
Joanna Michalak, "Florian Znaniecki, "Myśl społeczna a wychowanie - inspiracje dla współczesności"". Ogólnopolska sesja naukowa, Warszawa, 17 kwietnia 2000 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Michalak", title = ""Florian Znaniecki, "Myśl społeczna a wychowanie - inspiracje dla współczesności"". Ogólnopolska sesja naukowa, Warszawa, 17 kwietnia 2000 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "103 - 110" }
-
"Teraźniejszość młodego pokolenia". Konferencja naukowa Polanica Zdrój, 4-6 maja 2000 r.s. 111 - 117CZYSTY TEKST
Teresa Błahut, Gabriela Machaczek, "Teraźniejszość młodego pokolenia". Konferencja naukowa Polanica Zdrój, 4-6 maja 2000 r. , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 111 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Błahut, Gabriela Machaczek", title = ""Teraźniejszość młodego pokolenia". Konferencja naukowa Polanica Zdrój, 4-6 maja 2000 r. ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "111 - 117" }
-
"Přehled antropologických teorii kultury", Václav Soukup, Praha 2000 : [recenzja]s. 121 - 127CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Václav Soukup, "Přehled antropologických teorii kultury", Václav Soukup, Praha 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 121 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Václav Soukup", title = ""Přehled antropologických teorii kultury", Václav Soukup, Praha 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "121 - 127" }
-
"Z inspiracji Lacanowskich", Hanna Stępniewska-Gębik, Toruń 2000 : [recenzja]s. 129 - 136CZYSTY TEKST
Paweł Dybel, Hanna Stępniewska-Gębik, "Z inspiracji Lacanowskich", Hanna Stępniewska-Gębik, Toruń 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Dybel, Hanna Stępniewska-Gębik", title = ""Z inspiracji Lacanowskich", Hanna Stępniewska-Gębik, Toruń 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "129 - 136" }
-
"Od zamkniętego świata do nieskończonego wszechświata", Alexandre Koyré, tł. O. i W. Kubińscy, Gdańsk 1998 : [recenzja]s. 137 - 139CZYSTY TEKST
Alexandre Koyré, Olga Kubińska, Wojciech Kubiński, Damian Leszczyński, "Od zamkniętego świata do nieskończonego wszechświata", Alexandre Koyré, tł. O. i W. Kubińscy, Gdańsk 1998 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 137 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Alexandre Koyré, Olga Kubińska, Wojciech Kubiński, Damian Leszczyński", title = ""Od zamkniętego świata do nieskończonego wszechświata", Alexandre Koyré, tł. O. i W. Kubińscy, Gdańsk 1998 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "137 - 139" }
-
"Language - Mobility - Identity. Contemporary Issues for Adult Education in Europe", red. Agnieszka Bron, Michael Schemmann, Bochum 2000 : [recenzja]s. 141 - 147CZYSTY TEKST
Agnieszka Bron, Damian Leszczyński, Michael Schemmann, "Language - Mobility - Identity. Contemporary Issues for Adult Education in Europe", red. Agnieszka Bron, Michael Schemmann, Bochum 2000 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 141 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bron, Damian Leszczyński, Michael Schemmann", title = ""Language - Mobility - Identity. Contemporary Issues for Adult Education in Europe", red. Agnieszka Bron, Michael Schemmann, Bochum 2000 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "141 - 147" }
-
"Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej", Kazimierz Denek, Toruń 1999 : [recenzja]s. 149 - 157CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Ryszard Urbański-Korż, "Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej", Kazimierz Denek, Toruń 1999 : [recenzja] , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2000 / Numer 3 (11), s. 149 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek, Ryszard Urbański-Korż", title = ""Aksjologiczne aspekty edukacji szkolnej", Kazimierz Denek, Toruń 1999 : [recenzja] ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2000 / Numer 3 (11)", pages = "149 - 157" }