-
Wprowadzenie = introductions. 9 - 15CZYSTY TEKST
Anna Klinik, Wprowadzenie = introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 9 - 15
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Klinik", title = "Wprowadzenie = introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "9 - 15" }
-
Special education from different perspectives : an example from Swedens. 19 - 31CZYSTY TEKST
Siv Fischbein, Special education from different perspectives : an example from Sweden, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 19 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Siv Fischbein", title = "Special education from different perspectives : an example from Sweden", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "19 - 31" }
-
Czynniki warunkujące efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualnąs. 33 - 41CZYSTY TEKST
Agata Gawron, Czynniki warunkujące efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 33 - 41
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Gawron", title = "Czynniki warunkujące efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekką niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "33 - 41" }
-
Metoda rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : między pedagogiką a sztukąs. 43 - 54CZYSTY TEKST
Grażyna Durlow, Metoda rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : między pedagogiką a sztuką, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 43 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Durlow", title = "Metoda rytmiki Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji dziecka z niepełnosprawnością intelektualną : między pedagogiką a sztuką", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "43 - 54" }
-
Ekologia w pedagogice specjalnejs. 55 - 63CZYSTY TEKST
Teresa Żółkowska, Ekologia w pedagogice specjalnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 55 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Żółkowska", title = "Ekologia w pedagogice specjalnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "55 - 63" }
-
Terapia rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-outs. 67 - 73CZYSTY TEKST
Aniela Korzon, Terapia rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-out, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 67 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Aniela Korzon", title = "Terapia rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-out", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "67 - 73" }
-
"Role taking" w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnychs. 75 - 82CZYSTY TEKST
Mateusz Warchał, "Role taking" w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 75 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Warchał", title = ""Role taking" w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "75 - 82" }
-
Rola i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnościąs. 83 - 92CZYSTY TEKST
Magdalena Rusin, Rola i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnością, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rusin", title = "Rola i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnością", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "83 - 92" }
-
Integracja : wyznacznik socjalizacji dziecka z autyzmem w grupie przedszkolnejs. 93 - 103CZYSTY TEKST
Marzena Fryszkiewicz, Integracja : wyznacznik socjalizacji dziecka z autyzmem w grupie przedszkolnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 93 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Fryszkiewicz", title = "Integracja : wyznacznik socjalizacji dziecka z autyzmem w grupie przedszkolnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "93 - 103" }
-
Integracja : w dążeniu do modelus. 105 - 112CZYSTY TEKST
Andrzej Knapik, Andrzej Myśliwiec, Jerzy Rottermund, Integracja : w dążeniu do modelu, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Knapik, Andrzej Myśliwiec, Jerzy Rottermund", title = "Integracja : w dążeniu do modelu", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "105 - 112" }
-
Panel dyskusyjny pt. "Kwalifikacje i kompetencje pedagogów specjalnych - model akademicki a oczekiwania praktyków"s. 115 - 136CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Panel dyskusyjny pt. "Kwalifikacje i kompetencje pedagogów specjalnych - model akademicki a oczekiwania praktyków", Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 115 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Panel dyskusyjny pt. "Kwalifikacje i kompetencje pedagogów specjalnych - model akademicki a oczekiwania praktyków"", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "115 - 136" }
-
Główne problemy psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych : przyczynek do dyskusji panelowej pedagogóws. 137 - 151CZYSTY TEKST
Zbigniew Marten, Główne problemy psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych : przyczynek do dyskusji panelowej pedagogów, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2012 / Tom 15, s. 137 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Marten", title = "Główne problemy psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych : przyczynek do dyskusji panelowej pedagogów", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2012 / Tom 15", pages = "137 - 151" }