-
Wstęp = introductions. 7 - 9CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Wstęp = introduction, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 7 - 9
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Wstęp = introduction", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "7 - 9" }
-
Emocje dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkims. 13 - 21CZYSTY TEKST
Teresa Borowska, Emocje dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Borowska", title = "Emocje dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "13 - 21" }
-
Problemy integracji uczniów z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami emocjonalnymis. 23 - 32CZYSTY TEKST
Piotr Sipiorski, Problemy integracji uczniów z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami emocjonalnymi, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 23 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Sipiorski", title = "Problemy integracji uczniów z zaburzonym zachowaniem i zaburzeniami emocjonalnymi", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "23 - 32" }
-
Poglądy młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim na zachowania przejawiające elementy niedostosowania społecznegos. 33 - 46CZYSTY TEKST
Danuta Jankowska, Poglądy młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim na zachowania przejawiające elementy niedostosowania społecznego, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Jankowska", title = "Poglądy młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim na zachowania przejawiające elementy niedostosowania społecznego", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "33 - 46" }
-
Problemy wychowania dzieci romskich w szkołach dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym w Słowacjis. 49 - 57CZYSTY TEKST
Ladislav Horňák, Problemy wychowania dzieci romskich w szkołach dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym w Słowacji, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 49 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Ladislav Horňák", title = "Problemy wychowania dzieci romskich w szkołach dla uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym w Słowacji", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "49 - 57" }
-
Formy wsparcia ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnejs. 59 - 79CZYSTY TEKST
Anna Zamkowska, Formy wsparcia ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 59 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Zamkowska", title = "Formy wsparcia ucznia z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim w szkole ogólnodostępnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "59 - 79" }
-
Motywy wyboru szkoły z oddziałami integracyjnymi dla dzieci zdrowych i niepełnosprawnych w opinii rodziców i pedagogóws. 81 - 91CZYSTY TEKST
Danuta Osik-Chudowolska, Motywy wyboru szkoły z oddziałami integracyjnymi dla dzieci zdrowych i niepełnosprawnych w opinii rodziców i pedagogów, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Osik-Chudowolska", title = "Motywy wyboru szkoły z oddziałami integracyjnymi dla dzieci zdrowych i niepełnosprawnych w opinii rodziców i pedagogów", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "81 - 91" }
-
Realne możliwości wejścia na rynek pracy absolwentów szkół specjalnych z niepełnosprawnością intelektualną : stan obecnys. 95 - 106CZYSTY TEKST
Grażyna Adamczyk, Realne możliwości wejścia na rynek pracy absolwentów szkół specjalnych z niepełnosprawnością intelektualną : stan obecny, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Adamczyk", title = "Realne możliwości wejścia na rynek pracy absolwentów szkół specjalnych z niepełnosprawnością intelektualną : stan obecny", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "95 - 106" }
-
Wpływ pełnej kontroli rodzicielskiej na proces uczenia się samodzielności dzieci z niepełnosprawnością intelektualnąs. 107 - 112CZYSTY TEKST
Ewa Dyduch, Wpływ pełnej kontroli rodzicielskiej na proces uczenia się samodzielności dzieci z niepełnosprawnością intelektualną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 107 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Dyduch", title = "Wpływ pełnej kontroli rodzicielskiej na proces uczenia się samodzielności dzieci z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "107 - 112" }
-
Pozycja socjometryczna uczniów w gimnazjalnej klasie integracyjnejs. 113 - 119CZYSTY TEKST
Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski, Pozycja socjometryczna uczniów w gimnazjalnej klasie integracyjnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 113 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jaglarz, Jacek Sikorski", title = "Pozycja socjometryczna uczniów w gimnazjalnej klasie integracyjnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "113 - 119" }
-
Z praktyki nauczyciela : edukacja osób niepełnosprawnych w klasach integracyjnych : szanse i zagrożenias. 121 - 126CZYSTY TEKST
Bożena Kurasz, Z praktyki nauczyciela : edukacja osób niepełnosprawnych w klasach integracyjnych : szanse i zagrożenia, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Kurasz", title = "Z praktyki nauczyciela : edukacja osób niepełnosprawnych w klasach integracyjnych : szanse i zagrożenia", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "121 - 126" }
-
Integralne wychowanie i nauczanie jako podłoże kształtowania postaw wobec uczniów niepełnosprawnych : refleksje na temat czynności nauczycielas. 127 - 137CZYSTY TEKST
Agata Cabała, Jadwiga Oleksy, Integralne wychowanie i nauczanie jako podłoże kształtowania postaw wobec uczniów niepełnosprawnych : refleksje na temat czynności nauczyciela, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Cabała, Jadwiga Oleksy", title = "Integralne wychowanie i nauczanie jako podłoże kształtowania postaw wobec uczniów niepełnosprawnych : refleksje na temat czynności nauczyciela", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "127 - 137" }
-
Efekty nauczania technologii informacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualnąs. 139 - 143CZYSTY TEKST
Agnieszka Buczek, Efekty nauczania technologii informacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 139 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Buczek", title = "Efekty nauczania technologii informacyjnej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "139 - 143" }
-
Przesłanki ukrytego programu w edukacji osób niepełnosprawnychs. 145 - 158CZYSTY TEKST
Maria Jolanta Stąpór, Przesłanki ukrytego programu w edukacji osób niepełnosprawnych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 145 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Jolanta Stąpór", title = "Przesłanki ukrytego programu w edukacji osób niepełnosprawnych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "145 - 158" }
-
Strategie postępowania z dzieckiem odmawiającym uczęszczania do szkoły z powodu fobii szkolnejs. 159 - 165CZYSTY TEKST
Małgorzata Dąbkowska, Strategie postępowania z dzieckiem odmawiającym uczęszczania do szkoły z powodu fobii szkolnej, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 159 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dąbkowska", title = "Strategie postępowania z dzieckiem odmawiającym uczęszczania do szkoły z powodu fobii szkolnej", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "159 - 165" }
-
Predyspozycje osobowościowe oligofrenopedagogas. 167 - 174CZYSTY TEKST
Szymon Godawa, Predyspozycje osobowościowe oligofrenopedagoga, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 167 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Szymon Godawa", title = "Predyspozycje osobowościowe oligofrenopedagoga", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "167 - 174" }
-
Wykształcenie nauczycieli pracujących w klasach integracyjnychs. 175 - 184CZYSTY TEKST
Zenon Gajdzica, Wykształcenie nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 8, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Zenon Gajdzica", title = "Wykształcenie nauczycieli pracujących w klasach integracyjnych", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 8", pages = "175 - 184" }