-
Od Redakcjis. 5CZYSTY TEKST
Kazimierz Wena, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wena", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "5" }
-
Cele edukacji europejskiejs. 6 - 14CZYSTY TEKST
Kazimierz Denek, Cele edukacji europejskiej, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 6 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Denek", title = "Cele edukacji europejskiej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "6 - 14" }
-
W poszukiwaniu gubionego ethosus. 15 - 21CZYSTY TEKST
Janina Parafiniuk-Soińska, W poszukiwaniu gubionego ethosu, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 15 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Janina Parafiniuk-Soińska", title = "W poszukiwaniu gubionego ethosu", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "15 - 21" }
-
Dziedzictwo i tradycja w współczesnośćs. 22 - 25CZYSTY TEKST
Lucyna Turek-Kwiatkowska, Dziedzictwo i tradycja w współczesność, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 22 - 25
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Turek-Kwiatkowska", title = "Dziedzictwo i tradycja w współczesność", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "22 - 25" }
-
Problemy integracji europejskich krajów kolektywistycznych i indywidualistycznych : zadania dla edukacjis. 26 - 36CZYSTY TEKST
Jolanta Mikulska, Problemy integracji europejskich krajów kolektywistycznych i indywidualistycznych : zadania dla edukacji, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 26 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Mikulska", title = "Problemy integracji europejskich krajów kolektywistycznych i indywidualistycznych : zadania dla edukacji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "26 - 36" }
-
Edukacja dorosłych w RFN wobec integracji społeczeństwas. 37 - 44CZYSTY TEKST
Norbert F. B. Greger, Edukacja dorosłych w RFN wobec integracji społeczeństwa, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 37 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Norbert F. B. Greger", title = "Edukacja dorosłych w RFN wobec integracji społeczeństwa", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "37 - 44" }
-
Rola edukacji humanistycznej w kształtowaniu kultury czasu wolnego w społeczeństwie ponowoczesnyms. 45 - 56CZYSTY TEKST
Anna Wachowiak, Rola edukacji humanistycznej w kształtowaniu kultury czasu wolnego w społeczeństwie ponowoczesnym, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Wachowiak", title = "Rola edukacji humanistycznej w kształtowaniu kultury czasu wolnego w społeczeństwie ponowoczesnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "45 - 56" }
-
Edukacja informatyczna i medialna w świecie ponowoczesnyms. 57 - 62CZYSTY TEKST
Kazimierz Wenta, Edukacja informatyczna i medialna w świecie ponowoczesnym, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 57 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Wenta", title = "Edukacja informatyczna i medialna w świecie ponowoczesnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "57 - 62" }
-
Edukacja w społeczeństwie informacyjnyms. 63 - 71CZYSTY TEKST
Maria Kozielska, Edukacja w społeczeństwie informacyjnym, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kozielska", title = "Edukacja w społeczeństwie informacyjnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "63 - 71" }
-
Humanistyczny wymiar postępu technicznego i rozwoju komputeryzacjis. 72 - 78CZYSTY TEKST
Grażyna Leśniewska, Grzeogrz Leśniewski, Jan Nikołajew, Humanistyczny wymiar postępu technicznego i rozwoju komputeryzacji, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 72 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Leśniewska, Grzeogrz Leśniewski, Jan Nikołajew", title = "Humanistyczny wymiar postępu technicznego i rozwoju komputeryzacji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "72 - 78" }
-
Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnyms. 79 - 87CZYSTY TEKST
Tomasz Kopczyński, Anna M. Ociesa, Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnym, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Kopczyński, Anna M. Ociesa", title = "Bezpieczeństwo w globalnym społeczeństwie informacyjnym", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "79 - 87" }
-
Edukacyjne i kulturowe aspekty podmiotowości człowiekas. 88 - 91CZYSTY TEKST
Lucjan Olszewski, Edukacyjne i kulturowe aspekty podmiotowości człowieka, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 88 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Lucjan Olszewski", title = "Edukacyjne i kulturowe aspekty podmiotowości człowieka", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "88 - 91" }
-
Tożsamość społeczna elementem edukacji humanistycznejs. 92 - 96CZYSTY TEKST
Agnieszka Szrubas, Tożsamość społeczna elementem edukacji humanistycznej, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 92 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Szrubas", title = "Tożsamość społeczna elementem edukacji humanistycznej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "92 - 96" }
-
Mentoring w edukacji humanistycznejs. 97 - 103CZYSTY TEKST
Elżbieta Perzycka, Mentoring w edukacji humanistycznej, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Perzycka", title = "Mentoring w edukacji humanistycznej", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "97 - 103" }
-
Właściwości termperamentalne przestępców : część 2s. 104 - 111CZYSTY TEKST
Małgorzata Dorota Rybarczyk, Właściwości termperamentalne przestępców : część 2, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 104 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Dorota Rybarczyk", title = "Właściwości termperamentalne przestępców : część 2", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "104 - 111" }
-
Wpływ pracowników na zarządzanie przedsiębiorstwems. 112 - 123CZYSTY TEKST
Roman Lewandowski, Wpływ pracowników na zarządzanie przedsiębiorstwem, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 112 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Lewandowski", title = "Wpływ pracowników na zarządzanie przedsiębiorstwem", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "112 - 123" }
-
Ideologia sztuk walk wschodnich i jej wpływ na styl życia trenujących aikidos. 124 - 130CZYSTY TEKST
Bartosz Ciechanowicz, Leszek Myśliwiec, Marian Sygit, Ideologia sztuk walk wschodnich i jej wpływ na styl życia trenujących aikido, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 124 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Bartosz Ciechanowicz, Leszek Myśliwiec, Marian Sygit", title = "Ideologia sztuk walk wschodnich i jej wpływ na styl życia trenujących aikido", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "124 - 130" }
-
Wymogi bezpieczeństwa w polskich hotelach i placówkach żywienia zbiorowegos. 131 - 135CZYSTY TEKST
Marek Polakiewicz, Wymogi bezpieczeństwa w polskich hotelach i placówkach żywienia zbiorowego, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 131 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Polakiewicz", title = "Wymogi bezpieczeństwa w polskich hotelach i placówkach żywienia zbiorowego", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "131 - 135" }
-
Zagrożenia narządu głosu w pracy zawodowej nauczycielas. 136 - 141CZYSTY TEKST
Renata Gniewosz, Zagrożenia narządu głosu w pracy zawodowej nauczyciela, Edukacja Humanistyczna, 2005 / Numer 1-2 (12-13), s. 136 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Gniewosz", title = "Zagrożenia narządu głosu w pracy zawodowej nauczyciela", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2005 / Numer 1-2 (12-13)", pages = "136 - 141" }