-
CZYSTY TEKST
Dysponenda wydawnicza GWSP w Mysłowicach., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 273 - 276
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Dysponenda wydawnicza GWSP w Mysłowicach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "273 - 276" }
-
Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim / Maria Januszewska-Warych.s. 95 - 106CZYSTY TEKST
Maria Januszewska-Warych, Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim / Maria Januszewska-Warych., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Januszewska-Warych", title = "Kształcenie zawodowe a możliwości zatrudnienia młodzieży upośledzonej umysłowo w stopniu lekkim / Maria Januszewska-Warych.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "95 - 106" }
-
CZYSTY TEKST
Informacje o autorach., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 270
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje o autorach.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "270" }
-
Integracyjny kontekst wychowania i nauczania we współczesnej szkole / Józef Sowa.s. 73 - 81CZYSTY TEKST
Józef Sowa, Integracyjny kontekst wychowania i nauczania we współczesnej szkole / Józef Sowa., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 73 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Sowa", title = "Integracyjny kontekst wychowania i nauczania we współczesnej szkole / Józef Sowa.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "73 - 81" }
-
Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temat / Agnieszka Potopa.s. 117 - 121CZYSTY TEKST
Agnieszka Potopa, Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temat / Agnieszka Potopa., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 117 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Potopa", title = "Stopień wykorzystywania czasopism dla dzieci w pracy nauczyciela a jego wiedza na ich temat / Agnieszka Potopa.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "117 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, Patriotyzm jutra jako inicjatywa edukacyjna / Bogdan Urbanek., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 173 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "Patriotyzm jutra jako inicjatywa edukacyjna / Bogdan Urbanek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "173 - 187" }
-
Kompetencje nauczyciela w zakresie wychowania i profilaktyki / Adolf Szołtysek.s. 61 - 72CZYSTY TEKST
Adolf Szołtysek, Kompetencje nauczyciela w zakresie wychowania i profilaktyki / Adolf Szołtysek., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 61 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Adolf Szołtysek", title = "Kompetencje nauczyciela w zakresie wychowania i profilaktyki / Adolf Szołtysek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "61 - 72" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Trochę zapomniani pedagodzy / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 266 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Trochę zapomniani pedagodzy / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "266 - 269" }
-
Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej / Jolanta Łaskawska.s. 259 - 265CZYSTY TEKST
Jolanta Łaskawska, Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej / Jolanta Łaskawska., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 259 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Łaskawska", title = "Prof. nadzw. dr hab. Elżbieta Górnikowska-Zwolak – awans naukowy i satysfakcja Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej / Jolanta Łaskawska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "259 - 265" }
-
"Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja] / Magdalena Zrałek.s. 237 - 238CZYSTY TEKST
Magdalena Zrałek, Mirosław Kisiel, "Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja] / Magdalena Zrałek., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 237 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zrałek, Mirosław Kisiel", title = ""Edukacyjne inspiracje dziecięcego przeżywania, doświadczania i poznawania muzyki", Miroslaw Kisiel, Dąbrowa Górnicza 2008 : [recenzja] / Magdalena Zrałek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "237 - 238" }
-
Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższej / Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech.s. 135 - 141CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech, Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższej / Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 135 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech", title = "Hospitacja jako podstawowa forma nadzoru pedagogicznego i kontroli w szkole wyższej / Piotr Kowolik, Lidia Pośpiech.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "135 - 141" }
-
Sprawozdanie z konferencji „Managment socjalny – wczoraj, dziś i jutro” / Jolanta Łaskawska.s. 245 - 253CZYSTY TEKST
Jolanta Łaskawska, Sprawozdanie z konferencji „Managment socjalny – wczoraj, dziś i jutro” / Jolanta Łaskawska., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Łaskawska", title = "Sprawozdanie z konferencji „Managment socjalny – wczoraj, dziś i jutro” / Jolanta Łaskawska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "245 - 253" }
-
Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanie / Ryszard Radwiłowicz.s. 83 - 94CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanie / Ryszard Radwiłowicz., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 83 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz", title = "Patologie społeczne wśród dzieci i młodzieży w Zagłębiu Miedziowym i ich zwalczanie / Ryszard Radwiłowicz.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "83 - 94" }
-
Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości” / Barbara Wolny.s. 161 - 171CZYSTY TEKST
Barbara Wolny, Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości” / Barbara Wolny., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 161 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Wolny", title = "Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom – zasady opracowania autorskiego programu dla dzieci przedszkolnych „W świecie wartości” / Barbara Wolny.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "161 - 171" }
-
"Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik.s. 243 - 244CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Stanisław Czygier, "Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 243 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Stanisław Czygier", title = ""Twórczość techniczna uczniów szkół zawodowych", Stanisław Czygier, Radom 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "243 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Wskazówki dla autorów., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 271
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla autorów.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "271" }
-
"„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja] / Maria Kopsztejn.s. 239 - 240CZYSTY TEKST
Maria Kopsztejn, Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, "„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja] / Maria Kopsztejn., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 239 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kopsztejn, Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa", title = ""„Mazurek Dąbrowskiego”. Polski hymn narodowy", Anatol Bodanko, Waldemar Ociepa, Racibórz–Wodzisław Śląski 2008 : [recenzja] / Maria Kopsztejn.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "239 - 240" }
-
Możliwości obiektywizmu w procesie oceniania. Refleksje nauczyciela / Maria Kopsztejn.s. 221 - 229CZYSTY TEKST
Maria Kopsztejn, Możliwości obiektywizmu w procesie oceniania. Refleksje nauczyciela / Maria Kopsztejn., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 221 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Kopsztejn", title = "Możliwości obiektywizmu w procesie oceniania. Refleksje nauczyciela / Maria Kopsztejn.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "221 - 229" }
-
Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu) / Piotr Kowolik.s. 41 - 49CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu) / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 41 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Kim jest? Co wie i potrafi? – współczesny nauczyciel (mężczyzna) w zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej (zarys teoretyczny tematu) / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "41 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Uczeń dorosły jako podmiot edukacji i wychowania / Dorota Luber., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 27 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Uczeń dorosły jako podmiot edukacji i wychowania / Dorota Luber.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "27 - 40" }
-
Zagrożenie niekontrolowanego korzystania z Internetu przez dzieci / Jan Łysek.s. 189 - 209CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Zagrożenie niekontrolowanego korzystania z Internetu przez dzieci / Jan Łysek., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 189 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Zagrożenie niekontrolowanego korzystania z Internetu przez dzieci / Jan Łysek.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "189 - 209" }
-
Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjum / Maja Klawikowska.s. 107 - 116CZYSTY TEKST
Maja Klawikowska, Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjum / Maja Klawikowska., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 107 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Maja Klawikowska", title = "Wpływ środowiska na wybór przyszłej drogi zawodowej przez uczniów gimnazjum / Maja Klawikowska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "107 - 116" }
-
CZYSTY TEKST
Zofia Gawlina, Społeczne wyzwania dla edukacji jutra / Zofia Gawlina., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 15 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Gawlina", title = "Społeczne wyzwania dla edukacji jutra / Zofia Gawlina.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "15 - 26" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Sierakowski, Koncepcja szkoły w myśli Jana S. Bystronia / Marek Sierakowski., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Sierakowski", title = "Koncepcja szkoły w myśli Jana S. Bystronia / Marek Sierakowski.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "123 - 131" }
-
I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiego / Judyta Etmańska.s. 231 - 234CZYSTY TEKST
Judyta Etmańska, I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiego / Judyta Etmańska., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 231 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Judyta Etmańska", title = "I Used to Wash Socks In the Lavatory – czyli o różnicach w odmianach języka angielskiego, brytyjskiego i amerykańskiego / Judyta Etmańska.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "231 - 234" }
-
CZYSTY TEKST
Lidia Pawelec, Poglądy starożytnych na wychowanie przedszkolne / Lidia Pawelec., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 51 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pawelec", title = "Poglądy starożytnych na wychowanie przedszkolne / Lidia Pawelec.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "51 - 58" }
-
„Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r. / Dorota Luber.s. 254 - 256CZYSTY TEKST
Dorota Luber, „Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r. / Dorota Luber., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 254 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "„Kęckie sacrum” : sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Naukowej, Kęty – 18 października 2008 r. / Dorota Luber.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "254 - 256" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Pedagogiczna analiza oceniania szkolnego / Kazimierz Ostrowski., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 211 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Pedagogiczna analiza oceniania szkolnego / Kazimierz Ostrowski.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "211 - 219" }
-
"Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik.s. 241 - 242CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Elżbieta Jaroni, "Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik., Nauczyciel i Szkoła, 2009 / Tom 1-2 (42-43), s. 241 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Elżbieta Jaroni", title = ""Dylematy integrowanej edukacji wczesnoszkolnej", Elżbieta Jaroni, Kraków 2008 : [recenzja] / Piotr Kowolik.", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2009 / Tom 1-2 (42-43)", pages = "241 - 242" }