-
Психологічні особливості гармонійності міжособистісних відносин осіб похилого вікуs. 81 - 91CZYSTY TEKST
Олена Коваленко, Психологічні особливості гармонійності міжособистісних відносин осіб похилого віку, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 81 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Олена Коваленко", title = "Психологічні особливості гармонійності міжособистісних відносин осіб похилого віку", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "81 - 91" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Dziecko trudne, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 93 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Dziecko trudne", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "93 - 99" }
-
CZYSTY TEKST
Владимир Пасечник, Требования к физической подготовлености детей к обучению в школе, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 123 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Владимир Пасечник", title = "Требования к физической подготовлености детей к обучению в школе", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "123 - 130" }
-
Особливості системи музичного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Карла Орфаs. 131 - 141CZYSTY TEKST
Анастасія Вільчковська, Особливості системи музичного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Карла Орфа, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Анастасія Вільчковська", title = "Особливості системи музичного виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку Карла Орфа", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "131 - 141" }
-
CZYSTY TEKST
Mateusz Grajek, Anna Rej, Sandra Kryska, Karolina Sobczyk, Problematyka zaburzeń odżywiania w ocenie adolescentów, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 187 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Grajek, Anna Rej, Sandra Kryska, Karolina Sobczyk", title = "Problematyka zaburzeń odżywiania w ocenie adolescentów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "187 - 198" }
-
O cybernetyce, jej związkach z psychologią i o cybernetycznej koncepcji człowiekas. 213 - 226CZYSTY TEKST
Anatol Bodanko, O cybernetyce, jej związkach z psychologią i o cybernetycznej koncepcji człowieka, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 213 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Anatol Bodanko", title = "O cybernetyce, jej związkach z psychologią i o cybernetycznej koncepcji człowieka", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "213 - 226" }
-
CZYSTY TEKST
Ilona Copik, Eugeniusz Szymik, Drama w pracy wychowawczej nauczyciela polonisty, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 255 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Copik, Eugeniusz Szymik", title = "Drama w pracy wychowawczej nauczyciela polonisty", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "255 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Kupiec, Projekt edukacyjny w praktyce szkolnej, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 267 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kupiec", title = "Projekt edukacyjny w praktyce szkolnej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "267 - 278" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Adam Schaff, "Humanizm ekumeniczny", Adam Schaff, Warszawa 2012 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 281 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Adam Schaff", title = ""Humanizm ekumeniczny", Adam Schaff, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "281 - 284" }
-
"Zrównoważony rozwój – debiut naukowy 2012", Teresa Jemczura, Racibórz 2013 : [recenzja]s. 285 - 286CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Teresa Jemczura, "Zrównoważony rozwój – debiut naukowy 2012", Teresa Jemczura, Racibórz 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 285 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Teresa Jemczura", title = ""Zrównoważony rozwój – debiut naukowy 2012", Teresa Jemczura, Racibórz 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "285 - 286" }
-
"Różnice indywidualne człowieka", Kazimierz M. Czarnecki, Sosnowiec 2013 : [recenzja]s. 291 - 293CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Kazimierz M. Czarnecki, "Różnice indywidualne człowieka", Kazimierz M. Czarnecki, Sosnowiec 2013 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 291 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Kazimierz M. Czarnecki", title = ""Różnice indywidualne człowieka", Kazimierz M. Czarnecki, Sosnowiec 2013 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "291 - 293" }
-
CZYSTY TEKST
Zasady recenzowania publikacji w półroczniku „Nauczyciel i szkoła”, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 323 - 325
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Zasady recenzowania publikacji w półroczniku „Nauczyciel i szkoła”", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "323 - 325" }
-
CZYSTY TEKST
Oświadczenie autora (współautora), Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 328
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Oświadczenie autora (współautora)", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "328" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Formy wspierania aktywności uczniów, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 57 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Formy wspierania aktywności uczniów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "57 - 68" }
-
"Książki dla najmłodszych : od zera do trzech", Grażyna Lewandowicz-Nosal, Warszawa 2012 : [recenzja]s. 287 - 289CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Grażyna Lewandowicz-Nosal, "Książki dla najmłodszych : od zera do trzech", Grażyna Lewandowicz-Nosal, Warszawa 2012 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 287 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Grażyna Lewandowicz-Nosal", title = ""Książki dla najmłodszych : od zera do trzech", Grażyna Lewandowicz-Nosal, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "287 - 289" }
-
Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Edukacyjnej na temat „Wczesna diagnoza logopedyczna w ujęciu interdyscyplinarnym”s. 299 - 303CZYSTY TEKST
Sonia Kędziora, Joanna Trzaskalik, Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Edukacyjnej na temat „Wczesna diagnoza logopedyczna w ujęciu interdyscyplinarnym”, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 299 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Sonia Kędziora, Joanna Trzaskalik", title = "Sprawozdanie z I Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo-Edukacyjnej na temat „Wczesna diagnoza logopedyczna w ujęciu interdyscyplinarnym”", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "299 - 303" }
-
Laudacja na cześć Janiny Ochojskiej z okazji przyznania Złotego Lauru Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 313 - 319CZYSTY TEKST
Maria Zrałek, Laudacja na cześć Janiny Ochojskiej z okazji przyznania Złotego Lauru Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 313 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Zrałek", title = "Laudacja na cześć Janiny Ochojskiej z okazji przyznania Złotego Lauru Nauki "Sapere Aude" Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "313 - 319" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Radwiłowicz, Ryszard Radwiłowicz, Nietolerancja w oczach studentek pedagogiki, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Radwiłowicz, Ryszard Radwiłowicz", title = "Nietolerancja w oczach studentek pedagogiki", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "145 - 155" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Kontrola i ocena jako ogniwo pracy pedagogicznej, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 157 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Kontrola i ocena jako ogniwo pracy pedagogicznej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "157 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Urbanek, W poszukiwaniu źródeł lepszej szkoły, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 229 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Urbanek", title = "W poszukiwaniu źródeł lepszej szkoły", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "229 - 254" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Słowo wstępne, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 15 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Słowo wstępne", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "15 - 16" }
-
CZYSTY TEKST
Bronisław Urban, Odrzucenie rówieśnicze : Etiologia i zasady terapii, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 41 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Urban", title = "Odrzucenie rówieśnicze : Etiologia i zasady terapii", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "41 - 56" }
-
CZYSTY TEKST
Olga Soroka, Warunki formowania i rozwoju arteterapii, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 69 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Olga Soroka", title = "Warunki formowania i rozwoju arteterapii", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "69 - 79" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Kamińska-Reyman, Jakość życia osób dorosłych autystycznych – teoria i praktyka, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 199 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Kamińska-Reyman", title = "Jakość życia osób dorosłych autystycznych – teoria i praktyka", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "199 - 211" }
-
CZYSTY TEKST
Roland Manowski-Słomka, Bezdomność jako problem społeczny, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 101 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Roland Manowski-Słomka", title = "Bezdomność jako problem społeczny", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "101 - 107" }
-
Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część I – kontekst teoretycznys. 109 - 121CZYSTY TEKST
Angelika Barczyk-Nessel, Dariusz Nessel, Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część I – kontekst teoretyczny, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 109 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Angelika Barczyk-Nessel, Dariusz Nessel", title = "Reintegracja społeczna i zawodowa bezdomnych : część I – kontekst teoretyczny", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "109 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Broda, Przygotowanie absolwentów szkół policealnych do podjęcia pracy zawodowej, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Broda", title = "Przygotowanie absolwentów szkół policealnych do podjęcia pracy zawodowej", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "177 - 186" }
-
Współpraca przedszkola z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnychs. 19 - 29CZYSTY TEKST
Krystyna Żuchelkowska, Współpraca przedszkola z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 19 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Żuchelkowska", title = "Współpraca przedszkola z rodzicami dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "19 - 29" }
-
CZYSTY TEKST
Eugenia Iwona Laska, Nauczyciel w warunkach zmian edukacyjnych, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Iwona Laska", title = "Nauczyciel w warunkach zmian edukacyjnych", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "31 - 40" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Bogumiła Staniów, "Biblioteka szkolna dzisiaj", Bogumiła Staniów, Warszawa 2012 : [recenzja], Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 295 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik, Bogumiła Staniów", title = ""Biblioteka szkolna dzisiaj", Bogumiła Staniów, Warszawa 2012 : [recenzja]", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "295 - 297" }
-
Profesor Wincenty Okoń (1914-2011) – Pedagog, Uczony, Mistrz : Nestor Polskich Humanistóws. 307 - 311CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Profesor Wincenty Okoń (1914-2011) – Pedagog, Uczony, Mistrz : Nestor Polskich Humanistów, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 307 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Profesor Wincenty Okoń (1914-2011) – Pedagog, Uczony, Mistrz : Nestor Polskich Humanistów", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "307 - 311" }
-
Wskazówki dla Autorów artykułów proponowanych do publikacji = Guidelines for authors of articles considered for publications. 326CZYSTY TEKST
Wskazówki dla Autorów artykułów proponowanych do publikacji = Guidelines for authors of articles considered for publication, Nauczyciel i Szkoła, 2013 / Tom 2 (54), s. 326
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wskazówki dla Autorów artykułów proponowanych do publikacji = Guidelines for authors of articles considered for publication", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2013 / Tom 2 (54)", pages = "326" }