-
Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiejp. 9 - 13Plain Text
Paweł Płusa, Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 9 - 13
BIBTEX@Article{ authors = "Paweł Płusa", title = "Lingwistyczne kształcenie europejskie na rzecz tolerancji i pozytywnych stereotypów kulturowych i cywilizacyjnych. Propozycje Rady Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "9 - 13" }
-
Montessorischer Beitrag zur Sprachentwickhmg des Kindes und seine Einsatzmóglichkeiten bei Rirdening sprachbehinderter Kinder und im Fremdsprachenunterricht auf der Primartstufep. 15 - 25Plain Text
Mieczysława Materniak, Montessorischer Beitrag zur Sprachentwickhmg des Kindes und seine Einsatzmóglichkeiten bei Rirdening sprachbehinderter Kinder und im Fremdsprachenunterricht auf der Primartstufe , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 15 - 25
BIBTEX@Article{ authors = "Mieczysława Materniak", title = "Montessorischer Beitrag zur Sprachentwickhmg des Kindes und seine Einsatzmóglichkeiten bei Rirdening sprachbehinderter Kinder und im Fremdsprachenunterricht auf der Primartstufe ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "15 - 25" }
-
Epistemologie de la traductionp. 27 - 33Plain Text
Hélène Suzanne, Epistemologie de la traduction , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 27 - 33
BIBTEX@Article{ authors = "Hélène Suzanne", title = "Epistemologie de la traduction ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "27 - 33" }
-
Różnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiejp. 35 - 41Plain Text
Grzegorz Markowski, Różnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 35 - 41
BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Markowski", title = "Różnorodność rozwiązań instytucjonalnych i podejść metodologicznych w zakresie wczesnego nauczania języków obcych zalecanego przez Radę Współpracy Kulturalnej Unii Europejskiej ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "35 - 41" }
-
Онегинская строфа до и после "Онezuна"p. 43 - 56Plain Text
Гавро Шкриванић, Онегинская строфа до и после "Онezuна", Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 43 - 56
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Онегинская строфа до и после "Онezuна"", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "43 - 56" }
-
Teaching British Culture to Polish Secondary School Studentsp. 57 - 64Plain Text
Katarzyna Adrianowicz, Jolanta Wilk-Janik, Teaching British Culture to Polish Secondary School Students , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Adrianowicz, Jolanta Wilk-Janik", title = "Teaching British Culture to Polish Secondary School Students ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "57 - 64" }
-
Лингвопоэтика ритмической организации "Слова о полку Игореве"p. 65 - 75Plain Text
Гавро Шкриванић, Лингвопоэтика ритмической организации "Слова о полку Игореве", Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 65 - 75
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Лингвопоэтика ритмической организации "Слова о полку Игореве"", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "65 - 75" }
-
Монолог в диалогической форме (Родион Раскольников и его духовный двоиник)p. 77 - 89Plain Text
Гавро Шкриванић, Монолог в диалогической форме (Родион Раскольников и его духовный двоиник), Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Монолог в диалогической форме (Родион Раскольников и его духовный двоиник)", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "77 - 89" }
-
Goethe i jego miejsce w filozofiip. 93 - 96Plain Text
Ireneusz Świtała, Goethe i jego miejsce w filozofii , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 93 - 96
BIBTEX@Article{ authors = "Ireneusz Świtała", title = "Goethe i jego miejsce w filozofii ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "93 - 96" }
-
Nicht zu viel und nicht zu wenig - über das rechte Maβ in Goethes Werkp. 97 - 101Plain Text
Andrea Bagdasarian, Nicht zu viel und nicht zu wenig - über das rechte Maβ in Goethes Werk, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 97 - 101
BIBTEX@Article{ authors = "Andrea Bagdasarian", title = "Nicht zu viel und nicht zu wenig - über das rechte Maβ in Goethes Werk", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "97 - 101" }
-
Роль И.-В. Гете в становлении русской лирической октавыp. 103 - 115Plain Text
Гавро Шкриванић, Роль И.-В. Гете в становлении русской лирической октавы , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 103 - 115
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Роль И.-В. Гете в становлении русской лирической октавы ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "103 - 115" }
-
Sukcesorzy Wilhelma Meistrap. 117 - 121Plain Text
Anna Szyndler, Sukcesorzy Wilhelma Meistra , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 117 - 121
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Szyndler", title = "Sukcesorzy Wilhelma Meistra ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "117 - 121" }
-
Goethes West-östlicher Divan als eine Dialogizitätslehrep. 123 - 128Plain Text
Joanna Buczyńska, Goethes West-östlicher Divan als eine Dialogizitätslehre, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 123 - 128
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Buczyńska", title = "Goethes West-östlicher Divan als eine Dialogizitätslehre", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "123 - 128" }
-
Dwa oblicza historiozofii — o katastrofizmie w powieści dwudziestolecia międzywojennegop. 129 - 136Plain Text
Michał Matlingiewicz, Dwa oblicza historiozofii — o katastrofizmie w powieści dwudziestolecia międzywojennego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = "Michał Matlingiewicz", title = "Dwa oblicza historiozofii — o katastrofizmie w powieści dwudziestolecia międzywojennego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "129 - 136" }
-
O podmiocie lirycznym w "Vade-mecum" C.K. Norwidap. 137 - 143Plain Text
Tomasz Michałowski, O podmiocie lirycznym w "Vade-mecum" C.K. Norwida, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 137 - 143
BIBTEX@Article{ authors = "Tomasz Michałowski", title = "O podmiocie lirycznym w "Vade-mecum" C.K. Norwida", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "137 - 143" }
-
Zarys polsko-niemieckich relacji literackich na przestrzeni ostatnich dwustu latp. 145 - 154Plain Text
Magdalena Pluta, Zarys polsko-niemieckich relacji literackich na przestrzeni ostatnich dwustu lat , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 145 - 154
BIBTEX@Article{ authors = "Magdalena Pluta", title = "Zarys polsko-niemieckich relacji literackich na przestrzeni ostatnich dwustu lat ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "145 - 154" }
-
Uniwersalne wartości pracy twórczej i działalności Johanna Wolfganga Goethegop. 155 - 158Plain Text
Robert Janik, Uniwersalne wartości pracy twórczej i działalności Johanna Wolfganga Goethego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 155 - 158
BIBTEX@Article{ authors = "Robert Janik", title = "Uniwersalne wartości pracy twórczej i działalności Johanna Wolfganga Goethego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "155 - 158" }
-
Doświadczenie jako pośrednik między przedmiotem a podmiotemp. 159 - 164Plain Text
Janusz Sztumski, Doświadczenie jako pośrednik między przedmiotem a podmiotem, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 159 - 164
BIBTEX@Article{ authors = "Janusz Sztumski", title = "Doświadczenie jako pośrednik między przedmiotem a podmiotem", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "159 - 164" }
-
Dyrektor teatru w roli teoretyka — Goethe i polscy antreprenerzy o funkcjonowaniu i zadaniach scenyp. 165 - 172Plain Text
Anna Wypych-Gawrońska, Dyrektor teatru w roli teoretyka — Goethe i polscy antreprenerzy o funkcjonowaniu i zadaniach sceny , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 165 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "Anna Wypych-Gawrońska", title = "Dyrektor teatru w roli teoretyka — Goethe i polscy antreprenerzy o funkcjonowaniu i zadaniach sceny ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "165 - 172" }
-
Elementy polskie w Kościele katolickim we Wrocławiu w XVI/XVII wiekup. 175 - 191Plain Text
Ewa Borowiecka, Elementy polskie w Kościele katolickim we Wrocławiu w XVI/XVII wieku , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 175 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "Ewa Borowiecka", title = "Elementy polskie w Kościele katolickim we Wrocławiu w XVI/XVII wieku ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "175 - 191" }
-
Polen und polnische Kultur im Werk des Breslauer Gelehrten und Philosophen Caspar Cunradus (1571- 1633)p. 193 - 197Plain Text
Stefan Folaron, Polen und polnische Kultur im Werk des Breslauer Gelehrten und Philosophen Caspar Cunradus (1571- 1633) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 193 - 197
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan Folaron", title = "Polen und polnische Kultur im Werk des Breslauer Gelehrten und Philosophen Caspar Cunradus (1571- 1633) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "193 - 197" }
-
Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626)p. 199 - 213Plain Text
Renata Matsili, Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 199 - 213
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Matsili", title = "Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "199 - 213" }
-
Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626)p. 199 - 213Plain Text
Renata Matsili, Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626) , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 199 - 213
BIBTEX@Article{ authors = "Renata Matsili", title = "Życie i twórczość Sebastiana Petrycego z Pilzna (1554 -1626) ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "199 - 213" }
-
Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowychp. 215 - 223Plain Text
Zofia Krzysztoforska-Weisswasser, Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowych , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 215 - 223
BIBTEX@Article{ authors = "Zofia Krzysztoforska-Weisswasser", title = "Problematyka interkulturowa w dydaktyce i w negocjacjach handlowych ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "215 - 223" }
-
Rola konwencji rodzaju tekstów w praktyce translatorskiejp. 225 - 233Plain Text
Zofia Krzysztoforska-Weisswasser, Rola konwencji rodzaju tekstów w praktyce translatorskiej , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 225 - 233
BIBTEX@Article{ authors = "Zofia Krzysztoforska-Weisswasser", title = "Rola konwencji rodzaju tekstów w praktyce translatorskiej ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "225 - 233" }
-
Эпический пафос драматургии А.Н. Островскогоp. 235 - 241Plain Text
Гавро Шкриванић, Эпический пафос драматургии А.Н. Островского, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 235 - 241
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Эпический пафос драматургии А.Н. Островского", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "235 - 241" }
-
Эпичность языка в драматургии А.Н. Островскогоp. 243 - 254Plain Text
Гавро Шкриванић, Эпичность языка в драматургии А.Н. Островского, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 243 - 254
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Эпичность языка в драматургии А.Н. Островского", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "243 - 254" }
-
Retrospektywne refleksje — czytając Goethegop. 257 - 264Plain Text
Stefan Folaron, Retrospektywne refleksje — czytając Goethego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 257 - 264
BIBTEX@Article{ authors = "Stefan Folaron", title = "Retrospektywne refleksje — czytając Goethego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "257 - 264" }
-
Wacław Berent czytelnik Goethegop. 265 - 273Plain Text
Joanna Warońska, Wacław Berent czytelnik Goethego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 265 - 273
BIBTEX@Article{ authors = "Joanna Warońska", title = "Wacław Berent czytelnik Goethego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "265 - 273" }
-
Формы авторского присутствия в драматизированном мире полисjюнического романа Ф. Достоевского Преступление и наказаниеp. 275 - 287Plain Text
Гавро Шкриванић, Формы авторского присутствия в драматизированном мире полисjюнического романа Ф. Достоевского Преступление и наказание, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 275 - 287
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Формы авторского присутствия в драматизированном мире полисjюнического романа Ф. Достоевского Преступление и наказание", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "275 - 287" }
-
Etyka czy sukces? O perswazji w reklamiep. 291 - 303Plain Text
Karolina Ewa Stępień, Etyka czy sukces? O perswazji w reklamie, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 291 - 303
BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Ewa Stępień", title = "Etyka czy sukces? O perswazji w reklamie", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "291 - 303" }
-
Techniki skutecznej perswazjip. 305 - 316Plain Text
Karolina Ewa Stępień, Techniki skutecznej perswazji , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 305 - 316
BIBTEX@Article{ authors = "Karolina Ewa Stępień", title = "Techniki skutecznej perswazji ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "305 - 316" }
-
Miasta australijskie w prereportażach Sygurda Wiśniowskiegop. 317 - 325Plain Text
Kazimiera Zdzisława Szymańska, Miasta australijskie w prereportażach Sygurda Wiśniowskiego , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 317 - 325
BIBTEX@Article{ authors = "Kazimiera Zdzisława Szymańska", title = "Miasta australijskie w prereportażach Sygurda Wiśniowskiego ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "317 - 325" }
-
Praha — Vratislav, zrod velkoměsta. Akademie výtvarných uměni a uměleckého řemesla ve Vratislavi a česká architektura v meziválečném obdobíp. 329 - 336Plain Text
Věra Malá, Praha — Vratislav, zrod velkoměsta. Akademie výtvarných uměni a uměleckého řemesla ve Vratislavi a česká architektura v meziválečném období , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 329 - 336
BIBTEX@Article{ authors = "Věra Malá", title = "Praha — Vratislav, zrod velkoměsta. Akademie výtvarných uměni a uměleckého řemesla ve Vratislavi a česká architektura v meziválečném období ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "329 - 336" }
-
Символика храма в древнерусской литературе киевского периодаp. 337 - 343Plain Text
Гавро Шкриванић, Символика храма в древнерусской литературе киевского периода , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 337 - 343
BIBTEX@Article{ authors = "Гавро Шкриванић", title = "Символика храма в древнерусской литературе киевского периода ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "337 - 343" }
-
Modern Software — a brief review of computer programs for English language learningp. 347 - 352Plain Text
Katarzyna Adrianowicz, Jolanta Wilk-Janik, Modern Software — a brief review of computer programs for English language learning , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 347 - 352
BIBTEX@Article{ authors = "Katarzyna Adrianowicz, Jolanta Wilk-Janik", title = "Modern Software — a brief review of computer programs for English language learning ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "347 - 352" }
-
Die Vennittlung einer Sprache im Primarbereich I - Primare Fremdsprachenvermittlungp. 353 - 362Plain Text
Mieczysław Materniak, Die Vennittlung einer Sprache im Primarbereich I - Primare Fremdsprachenvermittlung , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 353 - 362
BIBTEX@Article{ authors = "Mieczysław Materniak", title = "Die Vennittlung einer Sprache im Primarbereich I - Primare Fremdsprachenvermittlung ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "353 - 362" }
-
Polish and English compound wordsp. 363 - 371Plain Text
Jacek Sierpniak, Polish and English compound words , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 363 - 371
BIBTEX@Article{ authors = "Jacek Sierpniak", title = "Polish and English compound words ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "363 - 371" }
-
Nazwy własne w języku polskim i ich niemieckie tłumaczenia w wybranych utworach dla dziecip. 373 - 379Plain Text
Edyta Skoczylas-Krotla, Nazwy własne w języku polskim i ich niemieckie tłumaczenia w wybranych utworach dla dzieci , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 373 - 379
BIBTEX@Article{ authors = "Edyta Skoczylas-Krotla", title = "Nazwy własne w języku polskim i ich niemieckie tłumaczenia w wybranych utworach dla dzieci ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "373 - 379" }
-
Didaktische Implikationen der kontrastiven Phraseologie am Beispiel des Deutschenund Polnischenp. 381 - 387Plain Text
Marcin Ślęzak, Didaktische Implikationen der kontrastiven Phraseologie am Beispiel des Deutschenund Polnischen , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 381 - 387
BIBTEX@Article{ authors = "Marcin Ślęzak", title = "Didaktische Implikationen der kontrastiven Phraseologie am Beispiel des Deutschenund Polnischen ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "381 - 387" }
-
Sprawozdanie z projektu opracowanego przez Radę Współpracy Kultury Unii Europejskiejp. 391 - 392Plain Text
Grzegorz Markowski, Sprawozdanie z projektu opracowanego przez Radę Współpracy Kultury Unii Europejskiej , Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 391 - 392
BIBTEX@Article{ authors = "Grzegorz Markowski", title = "Sprawozdanie z projektu opracowanego przez Radę Współpracy Kultury Unii Europejskiej ", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "391 - 392" }
-
„Przegląd Glottodydaktyczny". Tom 17:2000p. 392 - 394Plain Text
Stanisław Podobiński, „Przegląd Glottodydaktyczny". Tom 17:2000, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 392 - 394
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Podobiński", title = "„Przegląd Glottodydaktyczny". Tom 17:2000", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "392 - 394" }
-
"Poradnik ortograficzny ze słownikiem wyrazów najtrudniejszych i tekstami edytorsko-poprawnościowymi", Stanisław Podobiński, Częstochowa 2001 : [recenzja]p. 395 - 396Plain Text
Stanisław Podobiński, Piotr Żmigrodzki, "Poradnik ortograficzny ze słownikiem wyrazów najtrudniejszych i tekstami edytorsko-poprawnościowymi", Stanisław Podobiński, Częstochowa 2001 : [recenzja], Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 395 - 396
BIBTEX@Article{ authors = "Stanisław Podobiński, Piotr Żmigrodzki", title = ""Poradnik ortograficzny ze słownikiem wyrazów najtrudniejszych i tekstami edytorsko-poprawnościowymi", Stanisław Podobiński, Częstochowa 2001 : [recenzja]", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "395 - 396" }
-
Goethe w opinii i omówieniach filozofów i historyków filozofii: o pewnych bibliograficznych kontekstach filozoficznych związanych z kulturowymi propozycjami J. W. Goethegop. 401 - 420Plain Text
Maciej Woźniczka, Goethe w opinii i omówieniach filozofów i historyków filozofii: o pewnych bibliograficznych kontekstach filozoficznych związanych z kulturowymi propozycjami J. W. Goethego, Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne, 2002 / Tom 3, s. 401 - 420
BIBTEX@Article{ authors = "Maciej Woźniczka", title = "Goethe w opinii i omówieniach filozofów i historyków filozofii: o pewnych bibliograficznych kontekstach filozoficznych związanych z kulturowymi propozycjami J. W. Goethego", journal = "Prace Naukowe Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Częstochowie. Studia Neofilologiczne", issue = "2002 / Tom 3", pages = "401 - 420" }