-
Dziecko w systemie edukacji : podejście systemowo-transkacyjnes. 11 - 33CZYSTY TEKST
Anna Izabela Brzezińska, Magdalena Czub, Dziecko w systemie edukacji : podejście systemowo-transkacyjne, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 11 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Izabela Brzezińska, Magdalena Czub", title = "Dziecko w systemie edukacji : podejście systemowo-transkacyjne", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "11 - 33" }
-
Różnica, która boli : fenomenologiczny aspekt nierówności społecznych w kontekście procesów tożsamościowychs. 34 - 53CZYSTY TEKST
Tomasz Leszniewski, Różnica, która boli : fenomenologiczny aspekt nierówności społecznych w kontekście procesów tożsamościowych, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 34 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Leszniewski", title = "Różnica, która boli : fenomenologiczny aspekt nierówności społecznych w kontekście procesów tożsamościowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "34 - 53" }
-
Płaszczyzny przekraczania : przegląd strategii eksperymentatorskich we współczesnym teatrze polskims. 54 - 70CZYSTY TEKST
Płaszczyzny przekraczania : przegląd strategii eksperymentatorskich we współczesnym teatrze polskim, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 54 - 70
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Płaszczyzny przekraczania : przegląd strategii eksperymentatorskich we współczesnym teatrze polskim", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "54 - 70" }
-
Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfeldas. 71 - 89CZYSTY TEKST
Jacek Moroz, Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfelda, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 71 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Moroz", title = "Rzeczywistość - poznanie - edukacja w kontekście radykalnego konstruktywizmu Ernsta von Glaserfelda", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "71 - 89" }
-
Czekając na niemożliwy cud : "Dzieciństwo Jezusa" J.M. Coetzeego jako przykład współczesnej pseudoapokryficznościs. 90 - 112CZYSTY TEKST
Małgorzata Jankowska, Czekając na niemożliwy cud : "Dzieciństwo Jezusa" J.M. Coetzeego jako przykład współczesnej pseudoapokryficzności, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 90 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Jankowska", title = "Czekając na niemożliwy cud : "Dzieciństwo Jezusa" J.M. Coetzeego jako przykład współczesnej pseudoapokryficzności", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "90 - 112" }
-
Metodologiczne aspekty zasady komplementarnościs. 113 - 128CZYSTY TEKST
Barbara Ciżkowicz, Metodologiczne aspekty zasady komplementarności, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 113 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Ciżkowicz", title = "Metodologiczne aspekty zasady komplementarności", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "113 - 128" }
-
Podstawy absolwentów wobec tranzycji z edukacji zawodowej do pracys. 129 - 146CZYSTY TEKST
Aleksander Hauziński, Podstawy absolwentów wobec tranzycji z edukacji zawodowej do pracy, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 129 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Hauziński", title = "Podstawy absolwentów wobec tranzycji z edukacji zawodowej do pracy", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "129 - 146" }
-
Publikacje polskich badaczy w czasopismach z list ERIH w kontekście ewaluacji jednostek naukowychs. 149 - 172CZYSTY TEKST
Emanuel Kulczycki, Ewa Rozkosz, Aneta Drabek, Publikacje polskich badaczy w czasopismach z list ERIH w kontekście ewaluacji jednostek naukowych, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 149 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Emanuel Kulczycki, Ewa Rozkosz, Aneta Drabek", title = "Publikacje polskich badaczy w czasopismach z list ERIH w kontekście ewaluacji jednostek naukowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "149 - 172" }
-
Postawy wobec małżeństwa : konstrukcja i empiryczna weryfikacja narzędzia badawczegos. 173 - 194CZYSTY TEKST
Postawy wobec małżeństwa : konstrukcja i empiryczna weryfikacja narzędzia badawczego, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 173 - 194
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Postawy wobec małżeństwa : konstrukcja i empiryczna weryfikacja narzędzia badawczego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "173 - 194" }
-
Wokół dylematów związanych ze zjawiskiem kontrowersyjnych grup religijnychs. 195 - 209CZYSTY TEKST
Wokół dylematów związanych ze zjawiskiem kontrowersyjnych grup religijnych, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 195 - 209
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wokół dylematów związanych ze zjawiskiem kontrowersyjnych grup religijnych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "195 - 209" }
-
"Podstawą obcowania jest pamięć" : psychologiczny wymiar odczuwania czasu na przykładzie osoby z demencją typu Alzheimeras. 210 - 227CZYSTY TEKST
Agnieszka Kamińska, "Podstawą obcowania jest pamięć" : psychologiczny wymiar odczuwania czasu na przykładzie osoby z demencją typu Alzheimera, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 210 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kamińska", title = ""Podstawą obcowania jest pamięć" : psychologiczny wymiar odczuwania czasu na przykładzie osoby z demencją typu Alzheimera", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "210 - 227" }
-
Zaangażowanie dziadków w ocenie wnuków z rodzin samotnych mateks. 231 - 246CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozerska, Ewa Miszczak, Zaangażowanie dziadków w ocenie wnuków z rodzin samotnych matek, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 231 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozerska, Ewa Miszczak", title = "Zaangażowanie dziadków w ocenie wnuków z rodzin samotnych matek", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "231 - 246" }
-
Psychospołeczne warunki rozwoju młodzieży wychowującej się w rodzinach niepełnych : analiza danych i ich wykorzystanie w pracy pedagogas. 247 - 264CZYSTY TEKST
Psychospołeczne warunki rozwoju młodzieży wychowującej się w rodzinach niepełnych : analiza danych i ich wykorzystanie w pracy pedagoga, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 247 - 264
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Psychospołeczne warunki rozwoju młodzieży wychowującej się w rodzinach niepełnych : analiza danych i ich wykorzystanie w pracy pedagoga", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "247 - 264" }
-
Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowyms. 265 - 279CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowym, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 265 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowym", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "265 - 279" }
-
"Sieci oburzenia i nadziei. Ruchy społeczne w erze Internetu", Manuel Castells, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 283 - 291CZYSTY TEKST
Błażej Przybylski, Manuel Castells, "Sieci oburzenia i nadziei. Ruchy społeczne w erze Internetu", Manuel Castells, Warszawa 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 283 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Błażej Przybylski, Manuel Castells", title = ""Sieci oburzenia i nadziei. Ruchy społeczne w erze Internetu", Manuel Castells, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "283 - 291" }
-
"Konstytucjonalizm w państwach anglosaskich", red. Andrzej Zięba, Kraków 2013 : [recenzja]s. 292 - 297CZYSTY TEKST
Maciej Serowaniec, Andrzej Zięba, "Konstytucjonalizm w państwach anglosaskich", red. Andrzej Zięba, Kraków 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 292 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Serowaniec, Andrzej Zięba", title = ""Konstytucjonalizm w państwach anglosaskich", red. Andrzej Zięba, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "292 - 297" }
-
"Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja]s. 298 - 304CZYSTY TEKST
Dorota Grabowska, "Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 298 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Grabowska", title = ""Pedeutologia. Studium teoretyczno-pragmatyczne", Jolanta Szempruch, Kraków 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "298 - 304" }
-
"Non for Profit. Why Democracy Needs the Humanities", Martha C. Nussbaum, Princeton 2010 : [recenzja]s. 305 - 317CZYSTY TEKST
Ryszard Maciołek, Martha C. Nussbaum, "Non for Profit. Why Democracy Needs the Humanities", Martha C. Nussbaum, Princeton 2010 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 305 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Maciołek, Martha C. Nussbaum", title = ""Non for Profit. Why Democracy Needs the Humanities", Martha C. Nussbaum, Princeton 2010 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "305 - 317" }
-
"Człowiek a patologie społeczne", Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera, Toruń 2008 : [recenzja]s. 318 - 321CZYSTY TEKST
Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera, "Człowiek a patologie społeczne", Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera, Toruń 2008 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 318 - 321
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera", title = ""Człowiek a patologie społeczne", Kazimierz Pierzchała, Czesław Cekiera, Toruń 2008 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "318 - 321" }
-
Inauguracja ogólnopolskiego projektu edukacyjnego "Szkoła Wyborów " - X Światowy Dzień Wyborów, Toruń, 5 lutego 2015 r.s. 322 - 326CZYSTY TEKST
Agata Pyrzyńska, Inauguracja ogólnopolskiego projektu edukacyjnego "Szkoła Wyborów " - X Światowy Dzień Wyborów, Toruń, 5 lutego 2015 r., Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 322 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pyrzyńska", title = "Inauguracja ogólnopolskiego projektu edukacyjnego "Szkoła Wyborów " - X Światowy Dzień Wyborów, Toruń, 5 lutego 2015 r.", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "322 - 326" }
-
Noty o autorachs. 327 - 330CZYSTY TEKST
Noty o autorach, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 327 - 330
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Noty o autorach", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "327 - 330" }