-
Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacjes. 7 - 44CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacje, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 7 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz", title = "Narracja w pedagogice : znaczenie, badania, interpretacje", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "7 - 44" }
-
Ewolucja społeczności międzynarodowej w nowej dynamice stosunków międzynarodowychs. 45 - 63CZYSTY TEKST
Agnieszka Bryc, Ewolucja społeczności międzynarodowej w nowej dynamice stosunków międzynarodowych, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 45 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bryc", title = "Ewolucja społeczności międzynarodowej w nowej dynamice stosunków międzynarodowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "45 - 63" }
-
Jacy wolontariusze tworzą zmianę społeczną? Badanie porównawcze grup wolontariuszy pracujących z osobami niepełnosprawnymis. 83 - 102CZYSTY TEKST
Jacy wolontariusze tworzą zmianę społeczną? Badanie porównawcze grup wolontariuszy pracujących z osobami niepełnosprawnymi, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 83 - 102
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Jacy wolontariusze tworzą zmianę społeczną? Badanie porównawcze grup wolontariuszy pracujących z osobami niepełnosprawnymi", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "83 - 102" }
-
E-learning jako dyfuzja innowacji na obszarach wiejskich Uni Europejskiejs. 134 - 145CZYSTY TEKST
Andrzej Kaleta, E-learning jako dyfuzja innowacji na obszarach wiejskich Uni Europejskiej, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 134 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kaleta", title = "E-learning jako dyfuzja innowacji na obszarach wiejskich Uni Europejskiej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "134 - 145" }
-
Zaangażowanie w rodzicielstwo na tle współczesnej rodzinys. 146 - 172CZYSTY TEKST
Lucyna Bakiera, Zaangażowanie w rodzicielstwo na tle współczesnej rodziny, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 146 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Bakiera", title = "Zaangażowanie w rodzicielstwo na tle współczesnej rodziny", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "146 - 172" }
-
Edukacja wobec różnicy i inkluzji . Dwa typy dyskursów : w stronę pedagogiki pozytywnejs. 173 - 180CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Edukacja wobec różnicy i inkluzji . Dwa typy dyskursów : w stronę pedagogiki pozytywnej, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 173 - 180
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński", title = "Edukacja wobec różnicy i inkluzji . Dwa typy dyskursów : w stronę pedagogiki pozytywnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "173 - 180" }
-
Pedagogika na zakręcies. 181 - 203CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Pedagogika na zakręcie, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 181 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Pedagogika na zakręcie", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "181 - 203" }
-
VII Zjazd Pedagogiczny : otwarty? inkluzyjny? polityczny?s. 204 - 214CZYSTY TEKST
Tomasz Szkudlarek, VII Zjazd Pedagogiczny : otwarty? inkluzyjny? polityczny?, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 204 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Szkudlarek", title = "VII Zjazd Pedagogiczny : otwarty? inkluzyjny? polityczny?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "204 - 214" }
-
Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci"s. 215 - 222CZYSTY TEKST
Roman Leppert, Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci", Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 215 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Roman Leppert", title = "Edukacja - inkluzja - różnice : kwestie ważne dla "pedagogicznej pamięci"", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "215 - 222" }
-
Czy wyczerpuje się formuła zjazdów pedagogicznych? Autorskie wrażenia i spostrzeżenias. 223 - 227CZYSTY TEKST
Agnieszka Uniewska, Czy wyczerpuje się formuła zjazdów pedagogicznych? Autorskie wrażenia i spostrzeżenia, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 223 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Uniewska", title = "Czy wyczerpuje się formuła zjazdów pedagogicznych? Autorskie wrażenia i spostrzeżenia", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "223 - 227" }
-
Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu?s. 228 - 231CZYSTY TEKST
Magdalena Urlińska, Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu?, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 228 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Urlińska", title = "Poster na sztalugach : siła przekazu - moc słowa czy obrazu?", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "228 - 231" }
-
"Funktionaler Analphabetismus in Deutschland", hrsg. Anke Grotlüschen, Wibke Riekmann, Münster 2012 : [recenzja]s. 232 - 240CZYSTY TEKST
Ewa Przybylska, "Funktionaler Analphabetismus in Deutschland", hrsg. Anke Grotlüschen, Wibke Riekmann, Münster 2012 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 232 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Przybylska", title = ""Funktionaler Analphabetismus in Deutschland", hrsg. Anke Grotlüschen, Wibke Riekmann, Münster 2012 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "232 - 240" }
-
"Filozofické a globalne súvislosti edukácie", Beata Kosová, Banská Bystrica 2013 : [recenzja]s. 240 - 244CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Beata Kosová, "Filozofické a globalne súvislosti edukácie", Beata Kosová, Banská Bystrica 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 240 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Beata Kosová", title = ""Filozofické a globalne súvislosti edukácie", Beata Kosová, Banská Bystrica 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "240 - 244" }
-
"Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg", Nicholas Carr, Gliwice 2013 : [recenzja]s. 244 - 250CZYSTY TEKST
"Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg", Nicholas Carr, Gliwice 2013 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 244 - 250
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg", Nicholas Carr, Gliwice 2013 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "244 - 250" }
-
Autorzys. 255 - 256CZYSTY TEKST
Autorzy, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 255 - 256
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "255 - 256" }
-
Amerykańskie seriale typu "post-soap opera" : nowa generacja seriali telewizyjnych, lecz nie tylko w telewizjis. 64 - 82CZYSTY TEKST
Ewa Kaja, Amerykańskie seriale typu "post-soap opera" : nowa generacja seriali telewizyjnych, lecz nie tylko w telewizji, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 64 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kaja", title = "Amerykańskie seriale typu "post-soap opera" : nowa generacja seriali telewizyjnych, lecz nie tylko w telewizji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "64 - 82" }
-
Kultura metodologiczna i raportowanie badań empirycznych publikowanych w wiodących czasopismach poświęconych zagadnieniom edukacjis. 103 - 133CZYSTY TEKST
Sławomir Pasikowski, Kultura metodologiczna i raportowanie badań empirycznych publikowanych w wiodących czasopismach poświęconych zagadnieniom edukacji, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 103 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Pasikowski", title = "Kultura metodologiczna i raportowanie badań empirycznych publikowanych w wiodących czasopismach poświęconych zagadnieniom edukacji", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "103 - 133" }
-
Wybory? Lubię to!s. 250 - 254CZYSTY TEKST
Wybory? Lubię to!, Kultura i Edukacja, 2014 / Numer 2, s. 250 - 254
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wybory? Lubię to!", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2014 / Numer 2", pages = "250 - 254" }