-
CZYSTY TEKST
Siła "Międzyludzkich" relacji, czyli o tożsamość w ujęciu interakcyjnym, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 7 - 28
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Siła "Międzyludzkich" relacji, czyli o tożsamość w ujęciu interakcyjnym", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "7 - 28" }
-
Między strukturalizmem a hermeneutyką: o bolączkach i nadziejach szkolnego kształcenia literackiegos. 29 - 40CZYSTY TEKST
Między strukturalizmem a hermeneutyką: o bolączkach i nadziejach szkolnego kształcenia literackiego, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 29 - 40
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Między strukturalizmem a hermeneutyką: o bolączkach i nadziejach szkolnego kształcenia literackiego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "29 - 40" }
-
Czy prowincjonalne szkoły zdolne są do optymalizacji społecznej wartości dzieci – rozważania nad kondycją szkół wiejskich w kontekście teorii Jamesa S. Colemanas. 96 - 109CZYSTY TEKST
Czy prowincjonalne szkoły zdolne są do optymalizacji społecznej wartości dzieci – rozważania nad kondycją szkół wiejskich w kontekście teorii Jamesa S. Colemana, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 96 - 109
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Czy prowincjonalne szkoły zdolne są do optymalizacji społecznej wartości dzieci – rozważania nad kondycją szkół wiejskich w kontekście teorii Jamesa S. Colemana", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "96 - 109" }
-
Śmiech jako graniczna forma ludzkiego zachowania opisany przez H. Plessnera a komedia dell’artes. 110 - 118CZYSTY TEKST
Śmiech jako graniczna forma ludzkiego zachowania opisany przez H. Plessnera a komedia dell’arte, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 110 - 118
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Śmiech jako graniczna forma ludzkiego zachowania opisany przez H. Plessnera a komedia dell’arte", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "110 - 118" }
-
Struktura i funkcjonowanie szkolnictwa amerykańskiego w początkach XXI wiekus. 148 - 159CZYSTY TEKST
Struktura i funkcjonowanie szkolnictwa amerykańskiego w początkach XXI wieku, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 148 - 159
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Struktura i funkcjonowanie szkolnictwa amerykańskiego w początkach XXI wieku", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "148 - 159" }
-
"Mądrze, godnie, szczęśliwie: wprowadzenie do etyki", Jolanta Mironiuk, Gdynia 2005 : [recenzja]s. 160 - 162CZYSTY TEKST
"Mądrze, godnie, szczęśliwie: wprowadzenie do etyki", Jolanta Mironiuk, Gdynia 2005 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 160 - 162
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Mądrze, godnie, szczęśliwie: wprowadzenie do etyki", Jolanta Mironiuk, Gdynia 2005 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "160 - 162" }
-
"Społeczne światy szkół średnich: od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja]s. 162 - 166CZYSTY TEKST
"Społeczne światy szkół średnich: od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 162 - 166
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Społeczne światy szkół średnich: od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "162 - 166" }
-
CZYSTY TEKST
"Ku dobrej edukacji", Kazimierz Denek, Toruń 2005 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 184 - 186
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Ku dobrej edukacji", Kazimierz Denek, Toruń 2005 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "184 - 186" }
-
"Społeczno-kulturowe konteksty tożsamości wschodniego i zachodniego pogranicza Polski",s. 187 - 191CZYSTY TEKST
"Społeczno-kulturowe konteksty tożsamości wschodniego i zachodniego pogranicza Polski", , Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 187 - 191
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Społeczno-kulturowe konteksty tożsamości wschodniego i zachodniego pogranicza Polski", ", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "187 - 191" }
-
LIST OTWARTY w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowychs. 197 - 199CZYSTY TEKST
LIST OTWARTY w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 197 - 199
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "LIST OTWARTY w sprawie słabości krytyki naukowej i negatywnych zjawisk w postępowaniach awansowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "197 - 199" }
-
CZYSTY TEKST
Młodość w objęciach seksbiznesu, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 60 - 77
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Młodość w objęciach seksbiznesu", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "60 - 77" }
-
Wpływ edukacji na strukturę społeczną na podstawie koncepcji Randalla Collinsas. 119 - 129CZYSTY TEKST
Wpływ edukacji na strukturę społeczną na podstawie koncepcji Randalla Collinsa, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 119 - 129
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Wpływ edukacji na strukturę społeczną na podstawie koncepcji Randalla Collinsa", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "119 - 129" }
-
"Edukacja permanentna – rozdroża i nadzieje", Bogdan Suchodolski, Warszawa 2003 : [recenzja]s. 170 - 172CZYSTY TEKST
"Edukacja permanentna – rozdroża i nadzieje", Bogdan Suchodolski, Warszawa 2003 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 170 - 172
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Edukacja permanentna – rozdroża i nadzieje", Bogdan Suchodolski, Warszawa 2003 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "170 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
"Mama zniosła jajko!", Babette Cole, Warszawa 2004 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 172 - 178
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Mama zniosła jajko!", Babette Cole, Warszawa 2004 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "172 - 178" }
-
CZYSTY TEKST
O pedagogikę odmienności seksualnej (teoria queer), Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 41 - 59
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "O pedagogikę odmienności seksualnej (teoria queer)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "41 - 59" }
-
La Pologne martyre w niewidzialnej dłoni Adama Smitha: przyczynek do refleksji nad kształtowaniem się kapitalizmu w Polsce współczesnejs. 78 - 95CZYSTY TEKST
La Pologne martyre w niewidzialnej dłoni Adama Smitha: przyczynek do refleksji nad kształtowaniem się kapitalizmu w Polsce współczesnej, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 78 - 95
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "La Pologne martyre w niewidzialnej dłoni Adama Smitha: przyczynek do refleksji nad kształtowaniem się kapitalizmu w Polsce współczesnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "78 - 95" }
-
Poczucie tożsamości narodowej młodzieży pochodzenia białoruskiego: perspektywa edukacji międzykulturowejs. 130 - 147CZYSTY TEKST
Poczucie tożsamości narodowej młodzieży pochodzenia białoruskiego: perspektywa edukacji międzykulturowej, Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 130 - 147
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Poczucie tożsamości narodowej młodzieży pochodzenia białoruskiego: perspektywa edukacji międzykulturowej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "130 - 147" }
-
"Społeczeństwo wiedzy – szansa dla Polski", Krzysztof Pawłowski, Kraków 2004 : [recenzja]s. 166 - 170CZYSTY TEKST
"Społeczeństwo wiedzy – szansa dla Polski", Krzysztof Pawłowski, Kraków 2004 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 166 - 170
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Społeczeństwo wiedzy – szansa dla Polski", Krzysztof Pawłowski, Kraków 2004 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "166 - 170" }
-
"Kobiety, mężczyźni i społeczeństwo", Claire M. Renzetti, Daniel J. Curran, Warszawa 2005 : [recenzja]s. 178 - 184CZYSTY TEKST
"Kobiety, mężczyźni i społeczeństwo", Claire M. Renzetti, Daniel J. Curran, Warszawa 2005 : [recenzja], Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 178 - 184
BIBTEX@Article{ authors = "", title = ""Kobiety, mężczyźni i społeczeństwo", Claire M. Renzetti, Daniel J. Curran, Warszawa 2005 : [recenzja]", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "178 - 184" }
-
Profesor Karol Klemens Poznański – historyk oświaty i wychowania, pedagog: (W siedemdziesiątą piątą rocznicę urodzin)s. 191 - 196CZYSTY TEKST
Profesor Karol Klemens Poznański – historyk oświaty i wychowania, pedagog: (W siedemdziesiątą piątą rocznicę urodzin), Kultura i Edukacja, 2006 / Numer 2-3, s. 191 - 196
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Profesor Karol Klemens Poznański – historyk oświaty i wychowania, pedagog: (W siedemdziesiątą piątą rocznicę urodzin)", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2006 / Numer 2-3", pages = "191 - 196" }