-
"Nieustanne błąkanie się w tę i z powrotem" : aktualizacja kategorii modernizmu w relacji do kina czeskiegos. 70 - 88CZYSTY TEKST
Grażyna Świętochowska, "Nieustanne błąkanie się w tę i z powrotem" : aktualizacja kategorii modernizmu w relacji do kina czeskiego, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 70 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Świętochowska", title = ""Nieustanne błąkanie się w tę i z powrotem" : aktualizacja kategorii modernizmu w relacji do kina czeskiego", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "70 - 88" }
-
Krystaliczne obrazy Leosa Caraxa : uwagi o "Chłopak spotyka dziewczynę" i "Złej krwi" w optyce koncepcji obrazu-czasu Gilles'a Deleuze'as. 89 - 102CZYSTY TEKST
Adam Cybulski, Krystaliczne obrazy Leosa Caraxa : uwagi o "Chłopak spotyka dziewczynę" i "Złej krwi" w optyce koncepcji obrazu-czasu Gilles'a Deleuze'a, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Cybulski", title = "Krystaliczne obrazy Leosa Caraxa : uwagi o "Chłopak spotyka dziewczynę" i "Złej krwi" w optyce koncepcji obrazu-czasu Gilles'a Deleuze'a", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "89 - 102" }
-
CZYSTY TEKST
Ian Buchanan, Assemblage Theory and Schizoanalysis, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 126 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Ian Buchanan", title = "Assemblage Theory and Schizoanalysis", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "126 - 134" }
-
CZYSTY TEKST
Filip Szałasek, Najwidoczniej : pod przymusem skopicznym, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 188 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Filip Szałasek", title = "Najwidoczniej : pod przymusem skopicznym", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "188 - 196" }
-
CZYSTY TEKST
Patricia Pisters, Michał Szczubiałka, Przebłysk jutra : przyszłość jest teraz, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 16 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Patricia Pisters, Michał Szczubiałka", title = "Przebłysk jutra : przyszłość jest teraz", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "16 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Jonathan Beller, Jakub Morawski, Kino-Ja, Kino-świat : notatki o kinowym sposobie produkcji, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 32 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Jonathan Beller, Jakub Morawski", title = "Kino-Ja, Kino-świat : notatki o kinowym sposobie produkcji", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "32 - 52" }
-
Kultura audiowizualna i jej podmiot : kontrolowany technicznie schizofreniks. 104 - 117CZYSTY TEKST
Rafał Ilnicki, Kultura audiowizualna i jej podmiot : kontrolowany technicznie schizofrenik, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 104 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Ilnicki", title = "Kultura audiowizualna i jej podmiot : kontrolowany technicznie schizofrenik", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "104 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Jakub Morawski, Estetyczny reżim kina : filmowe bajki Jacques'a Rancière'a, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 150 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Morawski", title = "Estetyczny reżim kina : filmowe bajki Jacques'a Rancière'a", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "150 - 167" }
-
CZYSTY TEKST
Jakub Kłeczek, Nowe technologie w sztukach performatywnych na Ars Electronica 2014, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 197 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Jakub Kłeczek", title = "Nowe technologie w sztukach performatywnych na Ars Electronica 2014", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "197 - 203" }
-
Między "czas się wywichnął" a "czas wypadł z ram" : wprowadzenie do recepcji myśli Gillesa Deleuze'a w polu kultury audiowizualnejs. 6 - 14CZYSTY TEKST
Grażyna Świętochowska, Między "czas się wywichnął" a "czas wypadł z ram" : wprowadzenie do recepcji myśli Gillesa Deleuze'a w polu kultury audiowizualnej, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 6 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Świętochowska", title = "Między "czas się wywichnął" a "czas wypadł z ram" : wprowadzenie do recepcji myśli Gillesa Deleuze'a w polu kultury audiowizualnej", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "6 - 14" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Jakubowska, Krystaliczne kino Gilles Deleuze'a : system otwarty, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 54 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Jakubowska", title = "Krystaliczne kino Gilles Deleuze'a : system otwarty", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "54 - 69" }
-
CZYSTY TEKST
Wiliam Brown, What constitutes a cinematic event?, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 118 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Wiliam Brown", title = "What constitutes a cinematic event?", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "118 - 125" }
-
Kino jako machina wyobraźni – teoria kina Gillesa Deleuze'a w kontekście teorii wyobraźni Immanuela Kantas. 136 - 149CZYSTY TEKST
Katarzyna Wejman, Kino jako machina wyobraźni – teoria kina Gillesa Deleuze'a w kontekście teorii wyobraźni Immanuela Kanta, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 136 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wejman", title = "Kino jako machina wyobraźni – teoria kina Gillesa Deleuze'a w kontekście teorii wyobraźni Immanuela Kanta", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "136 - 149" }
-
"Dźwięki przeszłości" : tradycja i historia w islandzkich dokumentach muzycznychs. 170 - 187CZYSTY TEKST
Sebastian Jakub Konefał, "Dźwięki przeszłości" : tradycja i historia w islandzkich dokumentach muzycznych, Panoptikum, 2014 / Numer 13 (20), s. 170 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Jakub Konefał", title = ""Dźwięki przeszłości" : tradycja i historia w islandzkich dokumentach muzycznych", journal = "Panoptikum", issue = "2014 / Numer 13 (20)", pages = "170 - 187" }