-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Trela, Jakiej logiki studenci potrzebują?, Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 95 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Trela", title = "Jakiej logiki studenci potrzebują?", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "95 - 99" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Wójcicki, Nauczanie logiki: tezy do dyskusji, Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 61 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Wójcicki", title = "Nauczanie logiki: tezy do dyskusji", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "61 - 63" }
-
Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki)s. 65 - 71CZYSTY TEKST
Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki), Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki)", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "65 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Kawalec, Nauczanie logiki a nauczanie sprawności logicznych, Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 85 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kawalec", title = "Nauczanie logiki a nauczanie sprawności logicznych", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "85 - 89" }
-
Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki"s. 91 - 93CZYSTY TEKST
Wojciech Suchoń, Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki", Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 91 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Suchoń", title = "Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki"", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "91 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
[Wstęp], Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 59 - 60
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "[Wstęp]", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "59 - 60" }
-
Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też)s. 101 - 124CZYSTY TEKST
Jan Woleński, Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też) , Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 101 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Woleński", title = "Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też) ", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "101 - 124" }
-
Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego)s. 73 - 76CZYSTY TEKST
Janusz Czelakowski, Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego), Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 73 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Czelakowski", title = "Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego)", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "73 - 76" }
-
Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiegos. 77 - 80CZYSTY TEKST
Adam Grobler, Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiego, Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 77 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Grobler", title = "Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiego", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "77 - 80" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Hołówka, O uniwersyteckim nauczaniu logiki, Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 81 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Hołówka", title = "O uniwersyteckim nauczaniu logiki", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "81 - 84" }
-
CZYSTY TEKST
Jerzy Bobryk, Logika odkrycia naukowego a logika rozumowania , Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 5 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Bobryk", title = "Logika odkrycia naukowego a logika rozumowania ", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "5 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Brykczyński, Wyrażenia z założoną charakterystyką , Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 19 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Brykczyński", title = "Wyrażenia z założoną charakterystyką ", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "19 - 44" }
-
Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzanius. 45 - 57CZYSTY TEKST
Mieczysław Koralewski, Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzaniu , Filozofia Nauki, 2002 / Tom 10 / Numer 2, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Mieczysław Koralewski", title = "Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzaniu ", journal = "Filozofia Nauki", issue = "2002 / Tom 10 / Numer 2", pages = "45 - 57" }