-
Zarządzanie globalne - szansa czy konieczność?s. 7 - 12CZYSTY TEKST
Maciej Cieślicki, Zarządzanie globalne - szansa czy konieczność?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 7 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Cieślicki", title = "Zarządzanie globalne - szansa czy konieczność?", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "7 - 12" }
-
TQM - Kompleksowe zarządzanie jakościąs. 13 - 21CZYSTY TEKST
Jerzy Krzywicki, Marcin Olkiewicz, TQM - Kompleksowe zarządzanie jakością , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 13 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Krzywicki, Marcin Olkiewicz", title = "TQM - Kompleksowe zarządzanie jakością ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "13 - 21" }
-
Finansowane potrzeb przedsiębiorstw kredytem bankowym: podstawowe dylematys. 25 - 36CZYSTY TEKST
Beata Filipiak-Dylewska, Finansowane potrzeb przedsiębiorstw kredytem bankowym: podstawowe dylematy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 25 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak-Dylewska", title = "Finansowane potrzeb przedsiębiorstw kredytem bankowym: podstawowe dylematy", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "25 - 36" }
-
Symulacyjna metoda szacowania ryzyka efektywności przedsięwzięć inwestycyjnychs. 37 - 45CZYSTY TEKST
Krzysztof Michaluk, Symulacyjna metoda szacowania ryzyka efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Michaluk", title = "Symulacyjna metoda szacowania ryzyka efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "37 - 45" }
-
Cele polityki finansowej państwas. 47 - 55CZYSTY TEKST
Agata Prochotta-Miłek, Cele polityki finansowej państwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 47 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Prochotta-Miłek", title = "Cele polityki finansowej państwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "47 - 55" }
-
Geneza dywersyfikacji struktury oferty bankus. 59 - 71CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Geneza dywersyfikacji struktury oferty banku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 59 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski", title = "Geneza dywersyfikacji struktury oferty banku", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "59 - 71" }
-
Integracja instytucji finansowych i nowoczesne techniki w bankowościs. 73 - 88CZYSTY TEKST
Jerzy Gracz, Przemysław Gracz, Integracja instytucji finansowych i nowoczesne techniki w bankowości, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 73 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Gracz, Przemysław Gracz", title = "Integracja instytucji finansowych i nowoczesne techniki w bankowości", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "73 - 88" }
-
Polski rynek papierów dłużnychs. 89 - 99CZYSTY TEKST
Izabela Wieczorkiewicz-Kidacka, Polski rynek papierów dłużnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Wieczorkiewicz-Kidacka", title = "Polski rynek papierów dłużnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "89 - 99" }
-
Przyczyny i następstwa występowania ryzyka kredytowego oraz działania wpływające na jego minimalizacjęs. 101 - 108CZYSTY TEKST
Ewa Rogowska, Przyczyny i następstwa występowania ryzyka kredytowego oraz działania wpływające na jego minimalizację, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 101 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Rogowska", title = "Przyczyny i następstwa występowania ryzyka kredytowego oraz działania wpływające na jego minimalizację", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "101 - 108" }
-
Nowe produkty bankowes. 109 - 114CZYSTY TEKST
Beata Świecka, Nowe produkty bankowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 109 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Świecka", title = "Nowe produkty bankowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "109 - 114" }
-
Wpływ stosowania w przedsiębiorstwie rozwiązań logistycznych na konkurowanie jakością produktóws. 117 - 125CZYSTY TEKST
Beata Milewska, Wpływ stosowania w przedsiębiorstwie rozwiązań logistycznych na konkurowanie jakością produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 117 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Milewska", title = "Wpływ stosowania w przedsiębiorstwie rozwiązań logistycznych na konkurowanie jakością produktów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "117 - 125" }
-
Produkt PLL LOT i jego pozycja na rynku przewozów lotniczychs. 127 - 139CZYSTY TEKST
Jerzy Poczobut, Produkt PLL LOT i jego pozycja na rynku przewozów lotniczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 127 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Poczobut", title = "Produkt PLL LOT i jego pozycja na rynku przewozów lotniczych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "127 - 139" }
-
Marketing w przedsiębiorstwach usługowychs. 141 - 154CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Marketing w przedsiębiorstwach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 141 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Marketing w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "141 - 154" }
-
Kształtowanie strategii marketingowej na przykładzie firmy farmaceutycznejs. 155 - 167CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Kształtowanie strategii marketingowej na przykładzie firmy farmaceutycznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Kształtowanie strategii marketingowej na przykładzie firmy farmaceutycznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "155 - 167" }
-
Kształtowanie systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwies. 169 - 177CZYSTY TEKST
Adam Stecyk, Kształtowanie systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 169 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Stecyk", title = "Kształtowanie systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "169 - 177" }
-
Marketing w transporcies. 181 - 189CZYSTY TEKST
Leszek Mindur, Marketing w transporcie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 181 - 189
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Mindur", title = "Marketing w transporcie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "181 - 189" }
-
Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym -wybrane zagadnienias. 191 - 197CZYSTY TEKST
Alina Lipińska-Słota, Anita Mutwil, Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym -wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 1999 / Tom 1, s. 191 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Lipińska-Słota, Anita Mutwil", title = "Marketing w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym -wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "1999 / Tom 1", pages = "191 - 197" }